Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik heb gemerkt dat mijn onderrug flink achterloopt op de rest van mijn lichaam en daarom is het tijd om de onderrug weer even rustig aan te pakken, gelijk een nieuw trainingschema gemaakt.
borst/triceps
-barbell bench press
-incline bench press (ene week BB en andere week DB)
-cable cross-over
-flat flyes
-peck deck (focus)
Onderzoek heeft al uitgewezen dat je voorlangs meer resultaat boekt.
ik wissel af, en kijk en luister naar mijn lichaam.
ik vind toen de tijd dat ik behind the neck deed meer resultaat boekte dan nu, afwisseling kan nooit kwaad, en sommige beweren dat de oefening blessure gevoelig zou zijn maar daar ben ik het voor een deel mee eens en ook weer niet, als je de oefening strikt en goed uitvoert is er niks aan de hand maar tegenwoordig hangen ze er als apen in de machines en trekken en rukken ze aan alle kanten.
gister had ik schouder getraind en vandaag moest ik borst doen maar omdat ik vorige week ff wat omgeruild had kwam deze combinatie uit voor deze week, volgende week is voor mijn borst training gewoon weer benen training, voelde de schouder wel, kracht stats is daarom ook wat minder vandaag.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment