Leo's UD2 cutlog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het zal niet lang meer duren voordat ik dat ook bij jou doe als we romantisch op je liefdesnest zitten.

De rest van de dag ging verrassend goed! Beetje rondgereden bij tnt, de 200 gr koolvis, halve kilo kwark en 60 gr amandelen rond 4 uur was wel stouwen alsnog. Heel rustig aan gedaan en was rond 5 uur klaar.

Wat me opviel, is dat mn achtervolgingswaanzin aanzienlijk verlaagd is. Ook ben ik minder schichtig en is mn leven een stuk minder kut. Weet bijna zeker dat dit komt door de Y, want ik heb maar 1x2 caps genomen, in plaats van 3x2. Wel heb ik 2 hele ECA geklapt tussen een uur of 12 en 3 (2x de normale dosis). Vanmiddag herinnerde ik me ook ineens weer wat er gebeurd als je een relatief grote hoeveelheid Y neemt. It makes you trip balls. Volgende cycle de Y maar eens even terugschroeven van 17,5 mg naar 10-15 mg. Denk dat ik dan wel goed kan leven met de paranoia. Trouwens ook een stuk minder hartkloppingen nu ik er zo aan denk. Had vaak last hiervan en ook dat ik soms naar adem moest happen (vooral in een warme omgeving).

Verder merkte ik pas goed hoe warm ik het eigenlijk had toen ik geen E meer nam. Laatste paar dagen liep ik met een t shirt en een jas met de rits open door de vrieskou en het voelde echt heel aangenaam. Zelfs de anders zo schroeiende wind in mn gezicht voelde lauw en lekker verkoelend. Als ik echter in een huis/gebouw ben, zonder jas, met alleen een t shirt, breekt het zweet me uit. Rug, oksels, hoofd, overal. Niet zozeer heel benauwd, maar echt heel erg onaangenaam. Vaak stond ik in een gebouw vandaag en waren klanten weer zo tyfuslang bezig met post zoeken dat mn handen begonnen te trillen en ik bijna tranen in mn ogen kreeg van irritatie, omdat het zo gruwelijk heet en onaangenaam was.

Rond een uurtje of half 8 2,5 appels gegeten (eentje was rot) met 25 gram whey en 5 gram creatine. Rond 8 uur begon de training en dit was gewoon lachwekkend hoe simpel. Stelde geen drol voor en was in precies een uurtje klaar. Lekker 1 rep tot failure overlaten, weinig rust en explosief. Gewichten zal ik zo vermelden voor de volgende keer als ik weer ga. Wel keek ik niet echt uit naar de carb up, want ik zat wel redelijk vol.

Na de training 170 gr dextro + 60 gram whey + 2 appels en 2 uur later weer. Ging er moeizaam in, maar zeker niet onmogelijk. Daarna 2 x 4 witte boterhammen met bijna een pot jam gegeten. HEERLIJK!!!! Die appels voor de training smaakte ook goddelijk.

Leg press: 2 x 10 x 200
    Glute/Ham raises: 9-6. Bank op het 4e gat
    Leg extensions: 2 x 10. Gewicht vergeten :s iets van 2/3e van de stack
    Leg curls: 1 x 12 x 70 kg

Calf raises: 4 x 12 x 200 kg

Decline barbell press: 9-8. 85 kg
    Lat pulldown neutrale grip: 9-8. 87 kg

Incline dumbell press: 9-7. 26 kg.
    Machine row wide: 2 x 9 x 40 kg per kant

Dumbell side raises: 12-9-8. 14 kg
    Incline dumbell curls: 2 x 12. 12 kg
    Overhead skullcrushers: 2 x 12. 27,5 kg
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
      En jij wil zeggen dat je nooit je eigen kots drinkt??
      Ja eigenlijk wel. En dan lieg ik niet eens .

Vreet ze .
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Dat is zeker wel gelukt, tot nu toe:

beetje overdatumde melk met whey
        24 witte broden: 320 gr koolhydraten
        1 pot ananasjam van 340 gram: 214 gr
        150 gram brinta: 97,5 gr
        9 appels: 90 gr
        340 gram dextro: 340 gr
        140 gram whey: 6 gr
        = 1067 gr carbs tot nu. Ik zie dat ik nog wel een dikke maaltijd van 180 gr moet en dan ben ik klaar.

3 pakken rosbief
        1 pak filet americain.

Even voor mezelf wat ik nog moet eten:

150 gr brinta met water
        500 gr kwark
        100 gram amandelen
        20 gram MCT olie
        Misschien nog een kleine brinta maaltijd hierna.

Verder heb ik vanaf de maaltijd voor de tension training tot nu iets van 50 gram creatine erbij gezopen.

Voelde me bij het ontwaken gigantisch moe en duizelig en voor een paar uur wilde ik niets lievers dan in bed liggen. Niet gedaan, wel goed gegeten, maar moest ook online college volgen om nog enige kans op succes te hebben op het tentamen dinsdag. Concentratie natuurlijk verre van aanwezig, maar dat had ik ook wel verwacht. Morgen de krachttraining en ik kan niet wachten!!
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Fuck me sideways. Wat een carbs. Lekker poepen morgen Leo (of overmorgen, nu ik al dat witte brood zo zie).

10.000 kcal?

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
            Dat is zeker wel gelukt, tot nu toe:

beetje overdatumde melk met whey
            24 witte broden: 320 gr koolhydraten
            1 pot ananasjam van 340 gram: 214 gr
            150 gram brinta: 97,5 gr
            9 appels: 90 gr
            340 gram dextro: 340 gr
            140 gram whey: 6 gr
            = 1067 gr carbs tot nu. Ik zie dat ik nog wel een dikke maaltijd van 180 gr moet en dan ben ik klaar.

3 pakken rosbief
            1 pak filet americain.

Even voor mezelf wat ik nog moet eten:

150 gr brinta met water
            500 gr kwark
            100 gram amandelen
            20 gram MCT olie
            Misschien nog een kleine brinta maaltijd hierna.

Verder heb ik vanaf de maaltijd voor de tension training tot nu iets van 50 gram creatine erbij gezopen.

Voelde me bij het ontwaken gigantisch moe en duizelig en voor een paar uur wilde ik niets lievers dan in bed liggen. Niet gedaan, wel goed gegeten, maar moest ook online college volgen om nog enige kans op succes te hebben op het tentamen dinsdag. Concentratie natuurlijk verre van aanwezig, maar dat had ik ook wel verwacht. Morgen de krachttraining en ik kan niet wachten!!
            nog iemand die bijna in carb coma was. ik heb vandaag 500g carbs geladen, en pak er morgen nog 700.

lekkere risotto gemaakt. fuck dat is echt lekker. als je recept moet hebben, dan kan ik het je wel geven

veel; plezier met de power workout!
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by johan22 View Post
              Fuck me sideways. Wat een carbs. Lekker poepen morgen Leo (of overmorgen, nu ik al dat witte brood zo zie).

10.000 kcal?
              Ik poep helemaal niks meer deze dagen, elke kcal wordt rechtstreeks omgezet in puur titanium

Originally posted by dynobet View Post
              nog iemand die bijna in carb coma was. ik heb vandaag 500g carbs geladen, en pak er morgen nog 700.

lekkere risotto gemaakt. fuck dat is echt lekker. als je recept moet hebben, dan kan ik het je wel geven

veel; plezier met de power workout!
              Jij had vandaag je tension training?

En kom maar met het recept Dat staat volgende week op het menu dan.

Wel echt een zieke hersenloosheid de afgelopen uren! Ogen vallen steeds dicht en ben HEEL loom. Soms staar ik zonder het te weten een seconde of 10 naar een plekje op het scherm zonder dat er iets staat/boeiends is.

Comment

De training van zo:

Squat:

2 x 3 x 70 kg
                2 x 3 x 95 kg
                2 x 3 x 122,5 kg

5 x 3 met een gewicht waarvan ik denk dat dat lukt. Denk dat ik redelijk safe zit met een 140 kg

Benchpress:

2 x 3 x 45 kg
                2 x 3 x 62,5 kg
                2 x 3 x 80 kg

2 x 92,5 kg

5 x 3 met een kilo of 100

Bent over row:

3 x 3-6 met 80-90 kg

Incline bench:

1 x 3-6 x +- 80 kg

Chins:

3 x BW

Frontsquats:

1 x 3-6 x 100 kg

Military press:

2-3 x 3-6 x 60 kg? Lang niet meer gedaan

Bent over raises:

2-3 x 3-6 x 16 kg

Barbell curls:

2 x 3-6 x 40 kg

Close grip benchpress:

2 x 3-6 x 90 kg

Comment

Vandaag gedaan:

Squat:

5 x 3 x 135 kg. Zwaar, maar zeker goed te doen. Volgende week 140 kg

Benchpress:

5 x 3 x 90 kg. Opwarming voelde al walgelijk en kwam ook nog maar net door deze serie heen. Volgende keer 92,5 kg.

Bent over row:

3 x 6 x 90 kg strict

Incline bench:

6 x 75 kg

Chins:

2 x 6 x BW

Frontsquats:

4 x 100 kg

Military press:

8 x 60 kg easy
                  4 x 65 kg

Bent over raises:

3 x 9 x 16 kg strict

Barbell curls:

2 x 5 x 40 kg

Close grip benchpress:

5 x 85 kg
                  4 x 85 kg

Calf raises op de leg press:

3 x 8 x 210 kg easy

Niet heel erg tevreden over vandaag. Zag er wel goed uit vanochtend (vol en droog)

Comment

Gaat goed zo te horen. Doet je partner nog mee?

Comment

Ik weet het niet frederik.. met uitzondering van de rows en de calf raises word ik niet heel vrolijk van deze training. Ik voorspel however een regen van pr's na 4 weken gezien Leo's vrijwel altijd stabiele vooruitgang (of langzame start).

Maandag weer pik! En schiet eens een paar goede plaatjes van voor en na. Want die avatar van je gaat nergens over als ik je irl zie.

Comment

Originally posted by frederik47 View Post
                        Gaat goed zo te horen. Doet je partner nog mee?
                        Uiteraard, kon hem vandaag nog aanschouwen bij het gefaal.

Originally posted by johan22 View Post
                        Ik weet het niet frederik.. met uitzondering van de rows en de calf raises word ik niet heel vrolijk van deze training. Ik voorspel however een regen van pr's na 4 weken gezien Leo's vrijwel altijd stabiele vooruitgang (of langzame start).

Maandag weer pik! En schiet eens een paar goede plaatjes van voor en na. Want die avatar van je gaat nergens over als ik je irl zie.
                        Die voorspelling heb ik ook, elke week 5 kg op de squat en 2,5 kg op de bench. Desondanks voelde het alsnog vrij onoverwinnelijk bij het met lede ogen aanzien van de 5 x 3 x 110 kg squat die jesaja neer had gezet. Verder kunnen we wel even een keer wat foto's knallen, ik heb geen camera, dus het moet in jouw hemelbed

Comment

Mijn 'het gaat goed zo te zien' comment had meer betrekking op dat hij het dieet volhoudt plus dat Leo er vol en droog uitzag in de spiegel.

Comment

Net een 3punts meting bij mezelf gedaan:

chest: 13 mm vet
                            buik: 23 mm
                            quad: 12 mm
                            totaal 48 mm, wat staat voor 13,2% vet. Nou weet ik uit ervaring dat hier wat bijkomt als je een 4punts meting doet en richting de hogere percentages deze wat meer gelijk gaan lopen (17% +). Precies een jaar geleden had ik 65 mm vet (18%) op ongeveer 91 kg.

Komende week zal ik helaas een cycle moeten skippen, maar maandag ben ik weer terug!

Comment

Gebeurt er hier nog wat? Tentamen gehaald? Ik niet iig. Lekker half jaartje buff worden. Joepie.

Comment

Haha goeie shit. Ja man ik heb je net gesmst. Ik heb 1 vak gehaald (strafprocesrecht in perspectief) en hier had ik het minste vertrouwen in (gigantisch filosofisch kkvak). 5 Punten binnen gesleept en alleen nog het cijfer van mn 10puntsvak afwachten. Wat had jij dan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X