Leo's UD2 cutlog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kiek 'em goan! Ga je morgen weer aanvallen met een fietspomp!

Jammer Johan, kunnen we niet even langs gaan bij je docent met de Haagse creditcard?

Comment

Kingcain! Goed je te zien hier, ik ben dr morgen rond 1 met mike, hij heeft dan tentamen en gaat meteen erna. Ben jij dr ook met johannus?
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

W00t, hele Leo-fanclub hier inmiddels.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Zo zien we het graag natuurlijk. Goed om te weten dat jij daar ook bij hoort

Verder even een soep update:

Vandaag voor het eerst soto soep geprobeert te maken en volgens mij ben ik daar mizerabel in gefaald. Wat ik had gedaan was het volgende

soto fruiten in olie en daarna in anderhalve liter kokend water gepleurd
          peper + sambal in de pan
          koolvis in een andere pan bereid
          rauwe groenten + koolvis in het water
          eieren koken en in stukken hakken en in de soeppan gegooid
          even laten borrelen
          en voor ik het wist zat ik met een liter soep in mn bord (de helft van de soeppan dus).

Is hier iets heel raars aan?
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ja dat het soep is, dat is er mis mee!

geen idee, misschien wat peper en zout?

Comment

Yo player,

Ben je aan cyclen weer naar je weekje pauze?

P'z
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ouwe hosselaar! Ja hoor de kataboliteit is weer begonnen uiteraard. Heb me 2,5 uur verslapen dus miste mn trainingsmaat die rond 1 uur in de gym was en moest de depletion solo'en. Vrij kut allemaal, maar gelukkig waren de andere peoples er om me het graf in te boren (kingcain, katabole sjaak en johan).

Merk wel dat ik een STUK minder gek werd (voornamelijk de tijd voor de training), zal wel komen omdat ik ipv 2 yohimbine pillen er nu 1 per keer neem, 4-5x per dag. Doet helaas wel af aan de hele ud2 experience zoals we hem nu kennen, dus waarschijnlijk quadruple ik de dosering weer volgende week

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                  Ouwe hosselaar! Ja hoor de kataboliteit is weer begonnen uiteraard. Heb me 2,5 uur verslapen dus miste mn trainingsmaat die rond 1 uur in de gym was en moest de depletion solo'en. Vrij kut allemaal, maar gelukkig waren de andere peoples er om me het graf in te boren (kingcain, katabole sjaak en johan).

Merk wel dat ik een STUK minder gek werd (voornamelijk de tijd voor de training), zal wel komen omdat ik ipv 2 yohimbine pillen er nu 1 per keer neem, 4-5x per dag. Doet helaas wel af aan de hele ud2 experience zoals we hem nu kennen, dus waarschijnlijk quadruple ik de dosering weer volgende week
                  HAHA, zei ik toch. Ik word ook altijd helemaal knetter tureluur van die gekke Y. Heb hem vandaag een keer geschrapt en voel me perfect. Terwijl ik normaal maandags al hallucinerend hier op de cameraschermen loop te kijken.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wat denk je dat er mis was met je soto? Ziet er niet vreemd uit wat je hebt gedaan, maar was-ie groen of zo? Blauw? Brandbaar? Wat was er mis?
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Het was 1 gele drap geworden, waarschijnlijk door de gekookte eieren die ik er doorheen had gedonderd. Smaakte verder niet slecht, maar om nou te zeggen dat het echt heel lekker was... Maar als dit as good as it gets is, dan is het prima

Comment

Soto is ook wel een beetje gelig. Wat ik altijd doe is gewoon de soto in een pan maken, alle andere meuk los houden, meuk in bord doen en daar soto overheen scheppen. Ik laat de eieren heel overigens en snijd/ lepel daar stukjes vanaf in mijn bord.

Je had je eieren wel eerst hard gekookt? Niet zacht gekookt en vervolgens in stukjes in de pan gegooid?

Comment

Dat is wel een goed idee inderdaad, ga ik volgende keer proberen (en ik had het ei hard gekookt ja Dat eigeel loste soort van op in de soep en kreeg een hele vreemde textuur)

Tot nu toe niet geupdate van deze week, was echt veels te twisted, maar niet getreurd want ik heb vanavond nog wat mooie katabole verhalen voor de fans over de afgelopen dagen.

Training van zo:

Leg press: 2 sets 210 kg
                          Glute/Ham raises: bankje op het 3e gat 2 sets
                          Leg extensions: 1-2 sets
                          Leg curls: 1-2 sets 75 kg

Calf raises: 4 sets 220 kg

Decline barbell press: 2 sets 85 kg
                          Lat pulldown neutrale grip: 2 sets 90 kg

Incline dumbell press: 2 sets 28 kg
                          Machine row wide: 2 sets 40 kg

Dumbell side raises: 3 sets 16 kg
                          Incline dumbell curls: 2 sets 14 kg
                          Overhead skullcrushers: 2 sets 30 kg

Comment

Smakelijk happen dadelijk, ouwe trekbeer.
                            The Sky Ain't The Limit

Comment

De katabole verhalen moeten nog even wachten. Dankzij de sponsering van kevin heb ik deze carb load tot nu toe prima kunnen doen. Tot nu toe:

3 appels + whey

trainen

2 x 170 gr dextro + 2 x 60 gr whey
                              32 witte boterhammen
                              pot jam van 370 gram
                              1 liter cola
                              7 appels

400 gram rosbief
                              150 gram filet americain
                              En ik zat alweer op 1200 gram carbs / 7100 kcal. Nog 1 kleine maaltijd met een halve liter melk en 50 gram brinta en dan de kwark met een berg noten om nog wat kcal binnen te krijgen.

Loaden ging me op de 1 of andere manier een stuk makkelijker af dan de vorige keer. Helaas was ik wel de risotto van dynobet vergeten, maar die komt volgende week (sorry man )

Comment

beetje veel sucrose (en dus fructose). je zit al snel aan de 300g sucrose (150g fructose). volgens mij was aangeraden maximaal 100g sucrose ofwel 50 fructose te nemen tijdens de carb load.

teveel sucrose zorgt voor minder carbs die worden opgeslagen als spierglycogeen, en meer carbs die omgezet worden naar vet.

verder natuurlijk veel fun met de power workout. ik mag helaas pas zondag.
                                Last edited by dynobet; 21-01-2011, 23:07.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X