Sean's Logje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Hoeveel callorie inname en grammen zouden jullie adviseren op welke dagen als ik er volgende week mee zou gaan beginnen?Ik moet gaan cutten en mijn vetpercentage moet drastisch naar beneden nu.
    Heb zelf een onderhoud van 3832,en zie wel enige verschillen in jullie berekeningen per dag maar zou het eerlijk gezegd niet weten hoe jullie daar aan komen.

    Comment


    • #47
      De powerworkout van vandaag was meesterlijk. Ik voelde me sterk, ik wás sterk, en ik heb serieus de gewichten op kunnen voeren met 2-3kg tov afgelopen week....

      A1 Squat:
      5x92
      5x92
      5x92
      5x92
      Volgende keer eens kijken of ik nog 3kg erbij gooi, want ik had volgens mij in de eerste set nog wel een repje extra kunnen maken. Nu moet wél gezegd worden, dat ik gewoon 3-4mins rust nam, en geen BP ertussen gooide.

      B1 bankdrukken
      4x70
      4x70
      4x70 (in de 5e rep moest de spotter helpen, maar hij trok het gewicht snel omhoog, waardoor er niet teveel zenuwslopend gehannes was in de laatste rep)

      Te weinig opwarming denk ik, ik had 8x50 en 5x60 als opwarming gedaan

      B2 rows
      6x70
      5x75
      5x75
      Volgende keer 75kg, ik meende dat ik deze eerst op 70kg deed, maar dat kwam volgens mij ook omdat ik eerst pullups deed.

      Pullups
      6x75
      5x80
      5x80
      The hell, eerst deed ik deze op 75kg?

      incline bankdrukken
      6x60
      6x62
      5x62
      Ook hier +2kg

      Millitary press
      6x42,5
      5x44,5
      5x44,5
      (+2kg)

      Calf raise in de smith op een aerobicsbankje
      6x155
      5x160
      4x160
      (die 5kg extra waren misschien net wat té voor deze week, want op het einde was het moeilijk/onmogelijk om een volledige contractie te krijgen)

      SL/RDL
      5x110
      5x112
      5x112
      (Wederom +2kg, al ging ik deze keer wat betreft de ROM meer richting SLDL, dan RDL)

      close grip benchpress
      6x50kg
      5x50kg
      Geen extra gewicht bij deze oefening, helaas, maar deze keer faalde ik niet in mijn 5e rep, al scheelde het maar een haartje

      Biceps curl:
      5x30
      5x30
      Niks bijzonders te vermelden.

      Al met al was het een zéér geslaagde training, al moet ik er wél bij vermelden dat ik ietsiepietsie langer erover heb gedaan. 1 uur en 45 minuten, om precies te zijn. Naar het einde toe begint het dan echt te vervelen, en vooral na de DL is me de zin wel over.

      Nadeel van het vooruit gaan in de gewichten, is dat mijn BF niet echt meer veel daalt. Ik krijg waarschijnlijk wat veel vet/carbs binnen bij het avondeten, maar och, waarschijnlijk ga ik hierna toch een UD2 bulk doen, waarbij ik streef om zoveel mogelijk op gewicht te blijven, of heel misschien een klein beetje (half kilotje per maand ofzo) waarbij ik langzamerhand droger word.

      Het is dat word aangeraden om na 8 weken toch echt wat rust te nemen, om zo overtraining te voorkomen, want anders zou ik zo door blijven hupsen.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

      Comment


      • #48
        Waarom train je zo lang?

        1 uur en 45 min??

        Comment


        • #49
          Komt door de lange rustperiodes. Is ook alleen maar op de zondag, wanneer ik laag in de reps ga.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

          Comment


          • #50
            Ik heb nog eens zitten denken aan wat voor een schema ik zou willen gaan draaien. Zou ik massa als hoofddoel pakken, of kracht? Na veel getwijfel ben ik er eigenlijk nog steeds niet uit, dus dacht ik, ik richt me maar gewoon op een mix van die 2. Toen herrinerde ik me nog fal's schema, en lui als ik ben, heb ik dat maar gewoon gekopieerd.



            Training

            Hoofdoefeningen zijn gewoon 5*5, en assists draai ik op 3*10, of iets in die richting.

            Dag 1
            Squat 5x5
            Stiff Legged Deadlift
            front of Zercher squats/lunges/leg press/leg extention
            Pendlay Row
            DB Row
            Plank Holds

            Dag 2
            Bench Press 5x5
            Push Press
            Close Grip Bench Press
            Incline Bench Press
            Low Incline Flyes (optioneel voor borst massa)
            Crucifix Flyes
            (optioneel. kan in de toekomst toegevoegd worden)

            Dag 3
            Deadlift 5x5
            Stiff Legged Deadlift
            Chins of Pendlay Row
            DB Row
            Back Extention of Rope Pull Through
            Face Pulls of DB Rear Delt Raise

            Dag 4
            Bench Press 5x5
            Push Press
            Close Grip Bench Press
            Incline Bench Press
            Low Incline Flyes (optioneel voor borst massa)
            Crucifix Flyes
            DB Hammer Curls (optioneel. kan in de toekomst toegevoegd worden)

            Ook was eerst de bedoeling dat ik nog anderhalve week UD2 zou volgen, maar daar heb ik geen zin meer in. Ik wil weer vooruit gaan in de gewichten, en 100kg kunnen benchen voor mijn 17e. (Alhoewel ik dan elke week minstens 2-2,5kg erbij moet doen, dus het zal me benieuwen.)

            Ook word volgende week gewoon een deload weekje. De hoofdoefening wordt uitgevoerd op 70% van mijn 1RM, wat ik precies doe op de assists, moet ik nog even bekijken, maar ik zal wel ver uit de buurt blijven van faal, voor een weekje.


            Voeding

            Gewoon carbcyclen, gemiddeld 250kcal boven behoefte. (3250kcal per dag, op weekbasis dus)

            Trainen gebeurt op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag
            Daarnaast fiets ik van maandag tm vrijdag ook elke dag 15km naar school, en ben ik in het weekend gewoon aartslui.

            Als ik voor zowel de 15km fietsen, als de training, 400kcal uittrek, dan zou deze formule voor mijn 'basisbehoefte' wel zo ongeveer moeten kloppen: 7x + 3600 = 21000, dus x = 2485

            Op niet traindagen (3x per week) wil ik zo'n 200-250kcal onder het geschatte onderhoud zitten, en op traindagen weer zo'n 500 erboven.

            dag v/d week Behoefte kcal inname
            maandag 3285 3750
            dinsdag 3285 3750
            woensdag 2885 3000
            donderdag 3285 3750
            vrijdag 3285 3750
            zaterdag 2485 2250
            zondag 2485 2250


            Gemiddeld dus zo'n 3214kcal, maar dat is al genoeg gemierenneuk: ik weet van mezelf dat ik de neiging heb om bij het avondeten te doen alsof het hier thuis een all-you-can-eat restaurant is, dus het tekort zal ik daar vast wel aanvullen.

            Tot slot nog wat macro's
            als basis (het weekend) zat ik te denken aan 200g eiwitten (800kcal), 120g vet (1100kcal) en zo'n 100g carbs (400kcal)

            Op woensdag gooi ik de vetten wat omhoog, (ik heb toch geen krachttraining) zodat ik aan mijn 3000kcal kom:

            200g eiwit, 200g vet, 100g carbs.

            Op traindagen verhoog ik de eiwitten wat, en de carbs (vetten blijven op 120g)
            250g eiwit, 120g vet, 415g carbs.

            Verder moet ik even kijken hoe ik de voeding op de traindagen precies ga aanpakken. Aangezien ik altijd 's middags train, zal dit betekenen dat ik waarschijnlijk een merendeel van de vetten pas ná het avondeten binnenkrijg, om zo de combinatie vetten + carbs in de voeding wat te vermijden.

            Dat is het wel zo'n beetje.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

            Comment


            • #51
              Originally posted by seanl94 View Post
              Ik heb nog eens zitten denken aan wat voor een schema ik zou willen gaan draaien. Zou ik massa als hoofddoel pakken, of kracht? Na veel getwijfel ben ik er eigenlijk nog steeds niet uit, dus dacht ik, ik richt me maar gewoon op een mix van die 2. Toen herrinerde ik me nog fal's schema, en lui als ik ben, heb ik dat maar gewoon gekopieerd.



              Training

              Hoofdoefeningen zijn gewoon 5*5, en assists draai ik op 3*10, of iets in die richting.

              Dag 1
              Squat 5x5
              Stiff Legged Deadlift
              front of Zercher squats/lunges/leg press/leg extention
              Pendlay Row
              DB Row
              Plank Holds

              Dag 2
              Bench Press 5x5
              Push Press
              Close Grip Bench Press
              Incline Bench Press
              Low Incline Flyes (optioneel voor borst massa)
              Crucifix Flyes
              (optioneel. kan in de toekomst toegevoegd worden)

              Dag 3
              Deadlift 5x5
              Stiff Legged Deadlift
              Chins of Pendlay Row
              DB Row
              Back Extention of Rope Pull Through
              Face Pulls of DB Rear Delt Raise

              Dag 4
              Bench Press 5x5
              Push Press
              Close Grip Bench Press
              Incline Bench Press
              Low Incline Flyes (optioneel voor borst massa)
              Crucifix Flyes
              DB Hammer Curls (optioneel. kan in de toekomst toegevoegd worden)

              Ook was eerst de bedoeling dat ik nog anderhalve week UD2 zou volgen, maar daar heb ik geen zin meer in. Ik wil weer vooruit gaan in de gewichten, en 100kg kunnen benchen voor mijn 17e. (Alhoewel ik dan elke week minstens 2-2,5kg erbij moet doen, dus het zal me benieuwen.)

              Ook word volgende week gewoon een deload weekje. De hoofdoefening wordt uitgevoerd op 70% van mijn 1RM, wat ik precies doe op de assists, moet ik nog even bekijken, maar ik zal wel ver uit de buurt blijven van faal, voor een weekje.


              Voeding

              Gewoon carbcyclen, gemiddeld 250kcal boven behoefte. (3250kcal per dag, op weekbasis dus)

              Trainen gebeurt op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag
              Daarnaast fiets ik van maandag tm vrijdag ook elke dag 15km naar school, en ben ik in het weekend gewoon aartslui.

              Als ik voor zowel de 15km fietsen, als de training, 400kcal uittrek, dan zou deze formule voor mijn 'basisbehoefte' wel zo ongeveer moeten kloppen: 7x + 3600 = 21000, dus x = 2485

              Op niet traindagen (3x per week) wil ik zo'n 200-250kcal onder het geschatte onderhoud zitten, en op traindagen weer zo'n 500 erboven.

              dag v/d week Behoefte kcal inname
              maandag 3285 3750
              dinsdag 3285 3750
              woensdag 2885 3000
              donderdag 3285 3750
              vrijdag 3285 3750
              zaterdag 2485 2250
              zondag 2485 2250


              Gemiddeld dus zo'n 3214kcal, maar dat is al genoeg gemierenneuk: ik weet van mezelf dat ik de neiging heb om bij het avondeten te doen alsof het hier thuis een all-you-can-eat restaurant is, dus het tekort zal ik daar vast wel aanvullen.

              Tot slot nog wat macro's
              als basis (het weekend) zat ik te denken aan 200g eiwitten (800kcal), 120g vet (1100kcal) en zo'n 100g carbs (400kcal)

              Op woensdag gooi ik de vetten wat omhoog, (ik heb toch geen krachttraining) zodat ik aan mijn 3000kcal kom:

              200g eiwit, 200g vet, 100g carbs.

              Op traindagen verhoog ik de eiwitten wat, en de carbs (vetten blijven op 120g)
              250g eiwit, 120g vet, 415g carbs.

              Verder moet ik even kijken hoe ik de voeding op de traindagen precies ga aanpakken. Aangezien ik altijd 's middags train, zal dit betekenen dat ik waarschijnlijk een merendeel van de vetten pas ná het avondeten binnenkrijg, om zo de combinatie vetten + carbs in de voeding wat te vermijden.

              Dat is het wel zo'n beetje.
              Dat word een hoop rekenwerk om voor alle dagen apart uit te reken wat je moet eten..

              Comment


              • #52
                Ik heb het al berekend heur. Nu alleen nog kijken wat ik zo ongeveer per dag moet eten om aan die macro's te komen.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

                Comment


                • #53
                  ......Aaaaaaaaaand I'm back again.
                  Vorige week lekker relaxed aan gedaan, en alvast een weekje fals 4day split/ UB-LB schema weggedraaid.

                  Resultaten van deze eerste training van de week:

                  Squat
                  5x5x85kg
                  Ongeveer 4 minuten rust. Was an sich makkelijk te doen, maar het is ook niet de bedoeling om hierop maximaal te gaan. volgende week 87kg, de week erna 90.

                  Stiff Legged Deadlift
                  12x80kg
                  10x90kg
                  8x100kg
                  1,5-2 minuten rust.
                  Volgende keer beginnen met 90kg. Het ging veel te makkelijk.

                  Zercher squats
                  12x60kg
                  10x60kg
                  8x65kg
                  1,5-2 min rust.
                  KUToefening! De bar drukt op mijn borst, dus kan ik niet fatsoendelijk adem halen. Volgende week gewoon leg press. Aangezien ik die toch nog niet outmaxed heb op 7+ herhalingen, kan dat makkelijk.

                  Pendlay Row

                  12x50
                  9x50
                  8x55
                  1,5-2 min rust.
                  Ook niet echt prettig om te doen, ik vind de oefening nogal foetelgevoelig. Liever doe ik Seated rows. Misschien iets voor volgende week.

                  DB Row
                  12x20
                  10x20
                  8x22

                  1,5-2 min rust.
                  Niks bijzonders

                  Ook leuk om te vermelden: Vorige week wel eventjes mijn 1RM getest met benchen. Powerliftstyle, dus met arch in de rug. Ik haalde 90kg, dus 100kg bench moet er wel in zitten voordat ik 17 word.

                  http://www.youtube.com/watch?v=k_ZMmEFA4Q0
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

                  Comment


                  • #54
                    wel netjes droger geworden hoor sean! je hebt al mooie massa!

                    Comment


                    • #55
                      Tnx man, ik doe mijn best eh.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

                      Comment


                      • #56
                        Dag 2
                        Bench Press 5x5x67
                        Niks bijzonders. Het einde was zwaar, maar ik kon het nog wel af zonder spotter. Volgende week keurig 3kg erbij

                        Military Press
                        10x37,5
                        8x37,5
                        7x37,5
                        Het gewicht was iets te zwaar om in de 8-12 rep zone te zitten. Toch laat ik het lekker zo, en hoop ik dat de krachttoename net genoeg is om er volgende week een repje (of 2) extra uit te persen.

                        Incline Bench Press
                        11x50
                        9x50
                        7x50
                        Spot on, gewicht lekker zo houden, en kijken wat er de komende tijd extra uit komt.

                        Close Grip Bench Press
                        10x40
                        8x40
                        6x40
                        Gewicht volgende keer met 3kg verlagen

                        Crucifix Flyes
                        9-10x10kg (vergeten)
                        7x10kg
                        12x8,5kg
                        Volgende keer 9,5kg

                        Verder had ik niks te klagen. Borst+shouders is een lekker relaxte dag. Gelukkig was ik ook nog de enige die aanwezig was, dus kon ik óók nog eens lekker meeneuriën/zingen op disturbed/sabaton/sepultura.

                        En dan begint vrijdag alweer de uitgaansestafette die carnaval heet. Lekker elke dag van vrij tm di de stad in/feestjes bijwonen. Ik ben benieuwd of, en hoe ik het alcoholgebruik lekker beperkt/achterwege kan laten, want vorig jaar had ik het na 3 dagen wel gehad, en nu wil ik niet dat het trainen eronder lijdt
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

                        Comment


                        • #57
                          Dag 3

                          Deadlift 5x5x95kg
                          Was te doen, volgende keer 2kg erbij, zoals gepland.

                          Stiff Legged Deadlift
                          12x90
                          12x95
                          10x100
                          Volgende keer 5kg erbij, dit gaat nog steeds te easy

                          Chins of Pendlay Row
                          10x65
                          8x65
                          6x65
                          Of het door de rustperiodes, of het hoge gewicht kom, kan ik niet precies zeggen. Wél weet ik dat ik volgende keer een paar kg minder pak, en wat langere rustperiodes.

                          DB Row
                          12x20
                          10x20
                          9x20
                          niks bijzonders te vermelden.

                          Back Extention
                          12xBW+20
                          10xBW+20
                          En toen had ik geen zin meer in een 3e set

                          Face Pulls
                          12x35
                          10x35
                          8x37,5

                          Dat was weer de training van gisteren. Nu lekker een uurtje naar school, nog even trainen, en me dan klaarmaken voor vasteloavend 2011.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

                          Comment


                          • #58
                            Even een kleine update, het is wel noodzakelijk.

                            Vrijdag dus gewoon getraind (dag 4 van trainschema, oftwel UB), en in mijn naïve hoop carnaval door te komen zonder mijn eet- of trainpatroon overhoop te gooien.

                            Na die training had ik dus 4 dagen lang niet op mijn eten gelet, en ook elke avond wel (wat) gedronken. An sich niet zo'n ramp, want ik merkte dinsdag ook geen verschil wbt kracht, alles was gewoon dik in orde.

                            Zelfde gold voor de woensdag, althans, dat wás de bedoeling. Wat begon als een hoestje tijdens het trainen, eindigde die avond als een pijn die overal aanwezig was. (Eigen schuld als je als rambo in mouwloos shirt gaat met carnaval)Die nacht blijkbaar ook nog geijld. Gisteren voelde ik me wáárdeloos, en tegen de avond bleek dat ik 41 graden koorts had. Van de nacht van gister op vandaag wederom geijld, maar op het moment gaat het gelukkig weer, en is het ondertussen nog maar een verhoging van 39 graden, hoewel ik me in verhouding met gister weer zo fit als een hoentje voel xD

                            Enfin, het is een weekje wat aankloten geweest, maar dat mag op zijn tijd ook wel weer. Dit weekend lekker goed eten, voor zover ik dat niet heb gedaan de afgelopen dagen, en zorgen dat ik dinsdag, tijdens de volgende training weer volle bak kan knallen!

                            En tot slot nog een smaakversterkertje:
                            YouTube - Hatebreed "In Ashes They Shall Reap"

                            fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me... tralala
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

                            Comment


                            • #59
                              Vandaag eindelijk weer eens kunnen trainen na een weekje. Maar direct de benchdag gedaan, aangezien die niet zo zwaar is.

                              Hoogtepunten waren er niet echt, op de 5x5x72kg bench na, hier boek ik toch wel wat lekkere progressie mee. Morgenmiddag lekker beentjes trainen. Hoofdoefening wordt dan de squat.

                              Tot dusver de korte log, er is simpelweg niks spannends qua gewichten te melden.

                              Leuk nummer wat over een vent gaat die tijdens een DMT-trip aliens ziet.
                              http://www.youtube.com/watch?v=Psm_AznY0Xo

                              *Niet het hele liedje*
                              Last edited by scoobydoo; 16-03-2011, 23:09.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

                              Comment


                              • #60
                                Hatebreed.. vet!
                                en al deftige log, idd al goed die bench.
                                While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X