Regenboog1986...log!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

rillen/trillen en duizelig na de training? Dan doe je er verstandig aan wat meer te eten voordat je aan de training begint.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

2 maanden stil....geen activiteit in mn logje

maar wel in de GYM
      twas heeeeeeeeeeel druk op het werk....laatste schoolweken zitten altijd propvol
      en....om elke keer te schrijven...het gaat goed de training...leek me niet echt interessant om te lezen

maar.....alle trainingen volgens schema gedaan
      in de spiegel )) bodyfat weer 2% omlaag....hoppa....en meer spiertjes ))))
      echt hard gewerkt....elke keer 200% gegeven...meer kg's getild

maar nu....VAKANTIE

en dus alle tijd om mijn trainingsschema eens goed te bekijken,
      want ik ben erachter gekomen....als je 200% geeft...dan heb ik teveel oefeningen
      elke keer....hoeveel KH ik ook eet......trillen/licht in je hoofd.....echt kapot
      ik drink veel water...en heb elke keer een flesje sinasappelsap/dextrose bij me...maar het helpt niet
      en.....benen lukt me echt alleen goed op zondagen....want als ik daarna nog moet spinnen...is gewoon niet te doen.

dus.....schema aanpassen maar: korter en zondag=benendag

ik ga het splitten in 4 dagen....aan de hand van het basisschema van het forum

zo: benen/buik
      ma/di: borst/schouders
      woe: rug/rearshoulders....buik extra (want die blijft 8er)
      vrij: biceps/triceps

ik wil tot september gewoon dit aanhouden....met 4x12....wel altijd het max eruit halen en evt. gewicht verhogen.
      dit doe ik omdat ik mn lijf ff wil laten wennen aan de nieuwe oefening...en dat ik zeker goed uitvoer
      (ik merk dat ik regelmatig last van mijn pezen heb...in mijn handen bijv. van het knijpen)

daarna...wil ik kijken of ik meer massa kan winnen door:
      over te gaan op 3x8(met zwaardere gewichten natuurlijk) en dan de laatste set 1x15
      ik denk dat ik mn voeding ook zal moeten aanpassen...maar wel CLEAN natuurlijk
      heb nog 7 weken om dat ff allemaal uit te rekenen...dus dat moet goedkomen!!

ik hou jullie op de hoogte!! en tips zijn altijd welkom!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X