Addsz Story & UD 2.0 LOG

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vandaag dus Day 1.
    Eten zoals bovenstaand schema gedaan. Geen hongergevoel gehad eigenlijk. Gelukkig heb ik veel groenten er aan toegevoegd die me vol laten voelen. Rond 5 uur ongeveer kip/groente maaltijd gegeten en uurtje later begonnen.

Heb de sample depletion workout uit het boek genomen aldus:

Leg press 6x15 @ 100kg
    Leg Curl 6x15 @45kg
    Chest Press 6x15 @ 3x60 & 3x50 kg (in het begin onderschat)
    Row 6x15 @ 43kg
    Lateral rases 6x15 @8kg per db
    Calf raises 6x15 @55kg
    Biceps curl 4x15 @ 28kg
    Triceps pushdown 4x15 @ 40kg

Tijdens de workouts zeer strict 1min training 1 min rest aangehouden. Ik heb een handige app hiervoor gevonden voor de iPhone (Interval Timer).

Na afloop nog ~30 minuten lit cardio gedaan.

Halverwege de training kreeg ik een heel licht gevoel in mn hoofd en de sets waren echt zuur, echter na een paar reps had ik het gevoel dat ik niet meer te stoppen was.

Vandaar ook de cardio erna want het ging best lekker!

Morgen day2. Ik verwacht dat het morgen wat lastiger zal zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Achter een half uurtje mijn laatste meal nuttigen en lekker slapen

Last edited by Addsz; 13-02-2012, 21:31. Reason: typos
    If it's important to you, you will find a way.
    if not, you will find an excuse.

Comment

Goed bezig!
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Whey niet op low dagen nemen (zie boek). Je kan casseine nemen.
        Verder veel succes
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Thanks voor de tip! Had idd gelezen dat het geen voorkeur is maar kwam zelf niet op het idee om er caseine van te maken.

Comment

Day 2: Vandaag is zwaarder als gisteren. Het begon al met meer hongergevoel gedurende de dag en wat spierpijn in de calves en borst. Tijdens de training met bloed zweet en tranen de sets met hetzelfde gewicht afgemaakt. Kotsneigingen en verzuring zijn mijn nieuwe vrienden geworden.

Schema vandaag:

Leg presses 3x15@100kg Squats 3x15 @ 75kg (de tweede ronde was de leg press bezet)
            Leg Curl 6x15 @45kg
            Incline DB Chest Press 6x15 @ 17kg per stuk. Incline chest bench was bezet.
            Lat pulldown 6x15 @ 43kg
            Lateral rases 6x15 @8kg per db
            Calf raises 6x15 @55kg
            Biceps curl 4x15 @ 28kg
            Triceps pushdown 4x15 @ 40kg

Kijk al uit naar de carbload! Nog even tot donderdag

Comment

Day 4:

Gisteren was opzich goed te doen; beetje honger maar wel veel spierpijn in de calves.

Vandaag tot voor de training in totaal 1000kcal gegeten en een preworkout shake met 20g whey, 5gram creatine en 30 gram dextrose genomen.

De training zag er zo uit:

Squats: 2X10@130kg
              Leg curl: 2X10@80kg
              Leg extension: 2x8@90
              Calf raise: 3X12@100kg (nog altijd spierpijn van de depletion )
              Bench press : 2X8@85kg
              Cable row: 2X8@77kg
              Incline dumbel chest press: 2X10@34kg per db
              chin: 2X10@BW
              Lateral raise: 3X10@14kg per db
              Biceps cable curl: 1x12@43kg 2X6@77kg
              Triceps pushdown: 2x10@82kg

Wel lekkere training met verrassend veel energie! Post workout shake had ik moeten verdelen over 2 bekers anders werd het me te dik. Dit zat er in:

Whey 62 g
              Dextrose 125 g
              magere melk 600 ml
              Brinta 50 g

totaal ~ 1071kcal 73e 185k 4,8v

Heb een ketel fairfaille gemaakt met kip en bolognese die ik kan verdelen over 3 maaltijden. ongeveer 760g per keer. Vanavond 1 bord en morgen twee!
              Verhoudingen: E54 K138 V10

Voor de carbload heb ik vanalles ingeslagen, pasta/maaltijd pitabroodjes/weetabix(voor de ochtend)/magere melk en wat kaas en sla.
              Morgen nog ongeveer 875g khd 130eiwit en 50g vet te gaan. (vet eigenlijk uitgerekend op 80 maar wil niet te hoog gaan zitten!)

Opvallend is dat de meeste reacties die ik krijg als ik over mijn dieet vertel er zo uit zien:

AWWW yeah! REFEEEEEEEEEEEEED!!!

Comment

De carb Load is het lastigste qua voeding bij ud2. Na veel experimenteren heb ik uitgevonden wat voor mij optimaal werkt. Dit heeft me toch wel 4-5 weken gekost om uit te vinden. Carb Load ging altijd best wel goed, maar nu voelt het echt super.

Ik persoonlijk houd ervan om de Carbs zoveel mogelijk te sprijden. Ik neem direct na de training 125g. Twee uur later 100. Vervolgens elke twee à twee en een half uur nog eens 100. Snachts word ik wakker en dan drink ik soms even 100g Brinta met 800 ml magere melk. Dag erna vroeg op en snel wat whey en witte boterhammen met kwark en jam eten. Soms ga ik nog even slapen. Soms niet. Deze dag neem ik elke 2.5 à drie uur een 100g Carbs. Meestal eb ik de 1200 bereikt net voor ik ga slapen.

Je kan mijn sample carb Load even doorkijken in het ud2 bulk Guide topic. Heeft iets teveel vet, maar als je de halfvolle melk vervangt voor magere, en de parmezaanse kaas mindert of weglaat, dan zit je lekker laag qua vetten.

Smakelijk iig. De eerste week is altijd leuk en fun. De tweede en de derde week zijn ook nog wel leuk. Bij mij komt de mindfuck altijd rond week 4-5. Dan denk ik echt van Jezus waarom doe ik dit mezelf aaaaan. . Ik heb dan enkel nog plezier aan de powerworkout. Dieis zalig.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Thanks voor de tip Dynobet!

Vanmorgen om half 9 opgestaan om 2 uur voor de Power workout te eten.
                  Voedingsplan vandaag is ~20% cut. 1g/kg Eiwit 4g per lb/vvm en de rest vullen met goede vetten.
                  Uitgerekend op: E180 K272 V55 ~2303KCAL

Menu:
                  Ochtend: Weetabix/magere melk/banaantje/whey/ mct olie en visoliecapsules, Multivit pilletje.
                  E42 k79 v19

Half uur voor de training nog een shake met whey & dextrose. E16 K28 V1

Tijdens training 30g dextrose K28

Uur na de training 2 meergranenpistolets met eigen tonijnsalade(augurkjes tabasco, kruiden, beetje mayo etc) & 2 visoliecapsules uiteraard.
                  E50 K74 V15

Avondmaal: 75g basmatirijst met broccoli en 200gkipfilet
                  E51 K65 V8

Voor het slapen gaan: 250g Kwark met 4 visoliecapsules
                  E24 K6 V4

Totaal komt uit op 2307 KCAL
                  E183 K281 V47 Best dichtbij de target!

Training van vandaag: KG*reps
                  DOEL vandaag tussen 85 en 105% van 1 R. Min 2/ max 6 reps en 2 min rust.

Deadlift - WARMUP: 70*8/100*6 - POWER:130*6/160*6/190*2 (PR)
                  Squats - WARMUP: 100*6/130*6 - POWER: 160*2
                  Flat BB Bench: WARMUP: 60*10/80*6 - POWER: 90*6/100*3

Chins: 2* Heel langzaam en geconcentreerd 6*BW
                  BOR: 70*6/90*5
                  INCL DB Chestpress: 38*6 (38kg per DB tevens PR)

Military press: WARMUP: 50*6 POWER:65*5 (PR)
                  Bent over Rear Lateral raises: 14*6/14*6

BB Bicep curl: 43*6/48*5 en 1 cheat rep
                  Tricep cable pushdown: 84*6/91*3

Ging al met al lekker vandaag. Ook vandaag alles nagemeten en gewogen. Ik ben ongeveer 500g gewicht kwijt. 1,2 cm van de buikomvang minder en 0,2 nekomvang. Morgen nog een rustdagje met eventueel wat cardio in de avond en Maandag er weer VOL tegenaan!

Comment

Grote 3 lekker aan het knallen geweest, maar waarom niet meer werksetjes ?
                    Last edited by Swekie; 18-02-2012, 20:11.

Comment

Ik heb de sample training gepakt uit het boek en sommige oefeningen gewijzigd.

Het is eigenlijk de bedoeling dit in tegenovergestelde supersets te doen. Dit heb ik alleen bij borst/rug gedaan. De rest 1 voor 1 gedaan. Ik had zo wel het gevoel alles even lekker geprikkeld te hebben
                      Last edited by Addsz; 18-02-2012, 20:13. Reason: sneltypen is een vak

Comment

Dat snap ik, maar waarom niet zoiets :

Squat :

6 x 100
                        6 x 130
                        3-6 x 150
                        3-6 x 150
                        3-6 x 150

En dat ook bij de andere oefeningen, lyle geeft als advies om als werksets bijvoorbeeld 3 sets bench press en 3 sets incline bench press met 3-6 reps te pakken.

Of alleen bench press voor 6 sets 3-6 reps, of zelfs 5 x 5.

Comment

Heb het meer naar eigen aanvulling gedaan zie ik. Volgende week maar meer werksetjes zetten. Thanks voor de tip! Vandaar dat ik wat energie over had

Comment

Oke ! De powerworkout is om te knallen, alles geven dus.

Ik heb over 2-4 weken mijn eerste week UD2 cut, eerst nog wat extra vet verliezen met normaal cutten.

Comment

Goed bezig! Ga ik zeker checken

Comment

Heb de low carb/kcal dagen en de 4e dag tot de tension workout uitgewerkt, de carbload moet ik nog in elkaar zetten. Dag 6 en 7 zijn geen probleem.

Depletion, tension en power workout hou ik gewoon uit het boek aan via de voorgeschreven regels, ook de adviezen mbt visolie en cafeine hou ik aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X