Vandaag dus Day 1.
Eten zoals bovenstaand schema gedaan. Geen hongergevoel gehad eigenlijk. Gelukkig heb ik veel groenten er aan toegevoegd die me vol laten voelen. Rond 5 uur ongeveer kip/groente maaltijd gegeten en uurtje later begonnen.
Heb de sample depletion workout uit het boek genomen aldus:
Leg press 6x15 @ 100kg
Leg Curl 6x15 @45kg
Chest Press 6x15 @ 3x60 & 3x50 kg (in het begin onderschat)
Row 6x15 @ 43kg
Lateral rases 6x15 @8kg per db
Calf raises 6x15 @55kg
Biceps curl 4x15 @ 28kg
Triceps pushdown 4x15 @ 40kg
Tijdens de workouts zeer strict 1min training 1 min rest aangehouden. Ik heb een handige app hiervoor gevonden voor de iPhone (Interval Timer).
Na afloop nog ~30 minuten lit cardio gedaan.
Halverwege de training kreeg ik een heel licht gevoel in mn hoofd en de sets waren echt zuur, echter na een paar reps had ik het gevoel dat ik niet meer te stoppen was.
Vandaar ook de cardio erna want het ging best lekker!
Morgen day2. Ik verwacht dat het morgen wat lastiger zal zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Achter een half uurtje mijn laatste meal nuttigen en lekker slapen
Eten zoals bovenstaand schema gedaan. Geen hongergevoel gehad eigenlijk. Gelukkig heb ik veel groenten er aan toegevoegd die me vol laten voelen. Rond 5 uur ongeveer kip/groente maaltijd gegeten en uurtje later begonnen.
Heb de sample depletion workout uit het boek genomen aldus:
Leg press 6x15 @ 100kg
Leg Curl 6x15 @45kg
Chest Press 6x15 @ 3x60 & 3x50 kg (in het begin onderschat)
Row 6x15 @ 43kg
Lateral rases 6x15 @8kg per db
Calf raises 6x15 @55kg
Biceps curl 4x15 @ 28kg
Triceps pushdown 4x15 @ 40kg
Tijdens de workouts zeer strict 1min training 1 min rest aangehouden. Ik heb een handige app hiervoor gevonden voor de iPhone (Interval Timer).
Na afloop nog ~30 minuten lit cardio gedaan.
Halverwege de training kreeg ik een heel licht gevoel in mn hoofd en de sets waren echt zuur, echter na een paar reps had ik het gevoel dat ik niet meer te stoppen was.
Vandaar ook de cardio erna want het ging best lekker!
Morgen day2. Ik verwacht dat het morgen wat lastiger zal zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Achter een half uurtje mijn laatste meal nuttigen en lekker slapen
Comment