UD2.0 log Sjoerd start 26-03

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zo ziet er goed uit man! lekker dus! en wat heeft dat dan ook altijd voordelen om ff met een paar maten te trainen die een goede kijk op techniek hebben. Naast uiteraard die VPR's van je, zijn die techniekverbetering en test met gewichthefschoenen perfecte resultaten voor een trainingsessie xD

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
      Zo ziet er goed uit man! lekker dus! en wat heeft dat dan ook altijd voordelen om ff met een paar maten te trainen die een goede kijk op techniek hebben. Naast uiteraard die VPR's van je, zijn die techniekverbetering en test met gewichthefschoenen perfecte resultaten voor een trainingsessie xD
      Zeker! Ik was er ook echt tevreden mee! Die gewichthefschoenen zijn echt een wereld van verschil. Kan niet anders zeggen. Normaal had ik nog enige bolling wanner ik diep ging en helden mijn enkels naar binnen, nu ging het allemaal toppie.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Is het vergelijkbaar met schijven van 1,25kg onder je hakken, of niet?
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Durf ik niet te zeggen, dat heb ik nog nooit gedaan. Wat ik ook erg fijn vond was het feit dat je meer steun hebt voor je enkels. Oftewel die knikten niet meer naar binnen. Dat had ik wel echt super obvious bij mijn allstars.

Comment

• Goed getraind boy! Haha is kut he als de gewichten anders (zwaarder) aanvoelen bij een andere gym. Dit heb ik ook nu waar ik train. Aangezien jij ook al zo positief bent over die patas ga ik die ook maar eens halen man! Heb er nu al zin in hehe
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Gewicht week UD2.0
              maandag: -
              dinsdag: 88,3
              woensdag: 87,9 (-400g)
              donderdag: 86,8 (-1100g)
              vrijdag: 86,8 (0g)
              zaterdag: 87,7 (+900g)
              zondag: 87,9 (+200g)

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                Goed getraind boy! Haha is kut he als de gewichten anders (zwaarder) aanvoelen bij een andere gym. Dit heb ik ook nu waar ik train. Aangezien jij ook al zo positief bent over die patas ga ik die ook maar eens halen man! Heb er nu al zin in hehe
                Ja man, helemaal als je wat pr's wil zetten. Maargoed komt vanzelf wel weer! Nu eerst een weekje op vakantie Daarna beginnen met Dyno's recomp schema de maandag erop. Die schoenen zijn echt een verademing. Vooral als je met je enkels naar binnen dreigt te knikken en moeite hebt om op diepte te komen met rechte rug.

Comment

• Luitjes, vanaf morgen ben ik op vakantie. Ga een weekje naar een resort. All-in, zal hier gewoon op onderhoud eten. Beetje yoga, paar x pompen, jetski, waterski, wakeboarden. Hoop op minimaal spierverlies/krachtverlies zodat ik maandag 23 juli met een gerust hart kan beginnen aan het recomp programma van dyno. Mijn gewichthefschoenen zijn tegen die tijd ook binnen. Dus dan wordt het pas echt hardcore.

Overigens zijn de resultaten van de week UD2.0 wel weer echt zichtbaar. Aanmerkelijk droger, en was erg blij met die 6x80kg CGBP. Was met een echte power-liftstang dus gewoon 80kg!!!!

Comment

• Fijne vakantie, jetskis zijn kk hard!!! Heb ooit in Bali op een van 700cc gewoon 60+ km/h over het water zitten te scheuren, en dat is snel op het water
                    Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
                      Fijne vakantie, jetskis zijn kk hard!!! Heb ooit in Bali op een van 700cc gewoon 60+ km/h over het water zitten te scheuren, en dat is snel op het water
                      Thanks man! 60km per uur is echt hard ja:P Dan moet je wel echt super focused zijn want anders schok je van dat ding af.

Comment

• Hf gozer!
                        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• mooie training, sterke presses
                          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X