WPB's Pumping Iron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
    Ja, man
    Lekker hoor! Ik heb helaas zulke slechte abs . Echt klote is dat XD

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
      Lekker hoor! Ik heb helaas zulke slechte abs . Echt klote is dat XD
      Ik ken het, mijne zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Ach denk maar zo, als we allebei weer de nodige kg's zijn aangekomen wordt het vanzelf beter !
      "Straight outta gym"

Comment

• Nice man! Ik denk niet dat het 7,5% is maar je gaat zeker hard. Blokken liggen er lekker op. Ik ben zelf benieuwd hoeveel je kan gainen icm SL.
        Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Ziet er zeker goed uit chef, daar kan je behoorlijk mee voor de dag komme!

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
            Net weer een meting laten doen. Ik weeg op deze weegschaal net zoveel als dat ik thuis zonder kleren weeg, dus de gewichten kloppen op zich wel. Ik woog vanochtend nuchter 79,8kg dus. Bijna 80kg!

Volgens inductie meting zijn dit de resultaten sinds ik weer begonnen ben met trainen.

31/7/2012
            Gewicht: 77,4kg
            Vet% (inductie): 13,3%
            Vetmassa: 10,3kg
            VVM: 67,1kg
            Lichaamsvocht: 49,1kg

25/10/12
            Gewicht: 78,2kg
            Vet% (inductie): 13,5%
            Vetmassa: 10,6kg
            VVM: 67,6kg
            Lichaamsvocht: 49,5kg
            Vet% (4-punts meting): 12%

21/1/2013
            Gewicht: 81,5kg
            Vet% (inductie): 13,9%
            Vetmassa: 11,3kg
            VVM: 70,2kg
            Lichaamsvocht: 51,4kg
            Vet% (4-punts meting): 7,5%

Ik zou denken dat ik met 7,5% behoorlijke abs zou moeten hebben, maar het zou ook kunnen omdat ik t.o.v. een wedstrijdshape van de gasten die wedstrijden doen, dan nog gewoon teveel vocht heb om duidelijkere lijnen te zien. Dat zou kunnen, echter moet ik ook rekening houden de (on)nauwkeurigheid van de instructeur die meet..

Enfin, gewicht gaat omhoog ondanks de cijfers en dat betekent dat ik me voer gewoon hetzelfde kan houden de komende tijd!

Ziek! wat een vooruitgang de afgelopen tijd. Zou hetgeen wat je nu doet met je voeding precies zo aanhouden icm SL..

I SMELL SOME GAINZZZ!
            People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
              Nice man! Ik denk niet dat het 7,5% is maar je gaat zeker hard. Blokken liggen er lekker op. Ik ben zelf benieuwd hoeveel je kan gainen icm SL.
              Nee, dat vond ikzelf ook al. Ik gok zelf op zo'n 10-12% (?). Ach, ik zou graag zien dat het nog iets droger wordt bij me buik, maar dat komt nog wel. Ja, ik ben daar zelf ook echt benieuwd naar en anders weet ik dat mijn lichaam daar niet zo lekker op gaat.
              "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
                Ziet er zeker goed uit chef, daar kan je behoorlijk mee voor de dag komme!
                Bedankt man, het kan altijd beter natuurlijk. Maar het begint langzaam ergens op te lijken!

Originally posted by Siegfried Muller View Post
                Ziek! wat een vooruitgang de afgelopen tijd. Zou hetgeen wat je nu doet met je voeding precies zo aanhouden icm SL..

I SMELL SOME GAINZZZ!
                Bedankt man. Ja, ik heb in die tijd alweer zo'n 400kcal opgehoogd, dus ik kijk het nu nog even 3-4 weken aan qua voeding en als ik niet meer bijkom op de weegschaal en de spiegel toont niet echt verandering dan gooi ik er weer 200kcal bij.

Dank voor de complimenten allemaal, motiveert toch nog wat extra als andere ook hun mening geven. En of dat nu opbouwende kritiek is of simpelweg een compliment.

It's only getting bigger and better!
                "Straight outta gym"

Comment

• Week 2, Training B

Werksets
                  Squat, low bar
                  5 x 5 102,5kg

Overhead press
                  5 x 5 52,5kg

Deadlift
                  1 x 5 110kg

Ging prima, af en toe iets vertraagd tempo bij de laatste rep bij de press, maar verder ging het wel prima. Ik zal zo even de squat en de press paar filmpjes uploaden.
                  "Straight outta gym"

Comment

• Hier dus de vid's. Bij de squat zit ik gewoon goed beneden parallel als je het mij vraagt. De press gaat nog niet helemaal super, ik moet er goed opletten dat de stang direct omhoog en omlaag gaat..

Squat sessie 25 1 2013 5x102,5kg - YouTube

Overhead press 25 1 2013 5x52,5kg - YouTube

Tips, kritiek en/of commentaar is altijd welkom!
                    "Straight outta gym"

Comment

• Even voedingsupdate:

Trainingsdagen: 3900kcal, 240g eiwit, 450g koolhydraten, 120g vet

Rustdagen: 3600kcal, 225g eiwit, 350g koolhydraten, 140g vet

Eens even kijken wat dit met me fysiek gaat doen de komende maand. De laatste tijd heeft me lichaam telkens goed gereageerd op 200kcal ophogen en echt vetter ben ik er ook niet door geworden volgens mij, maar ik ga het vanzelf zien.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Ik vind je squat er erg netjes man!! Complimenten. Verhoging in voeding lijkt me goed. Denk dat je op zowel rustdagen en trainingsdagen prima op 225g eiwit kan zitten.
                        Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                          Ik vind je squat er erg netjes man!! Complimenten. Verhoging in voeding lijkt me goed. Denk dat je op zowel rustdagen en trainingsdagen prima op 225g eiwit kan zitten.
                          Thanks man, ik hoop nu snel op de 120kg squat te zitten. Hopelijk tikt me BP ook gauw de 90kg aan.

Dat denk ik ook, maar vandaag valt het iets hoger uit. Ik streef meestal naar de 225g en probeer daar niet teveel boven uit te komen inderdaad.
                          "Straight outta gym"

Comment

• De Squat ziet er goed uit voor low bar.

Bij de OHP zet je goed je lichaam onder de baar eens je de baar boven je hoofd hebt, ellebogen een lichte knik. Lijkt me goed zo.
                            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
                              De Squat ziet er goed uit voor low bar.

Bij de OHP zet je goed je lichaam onder de baar eens je de baar boven je hoofd hebt, ellebogen een lichte knik. Lijkt me goed zo.
                              Dank voor je commentaar.

Ik zelf denk dat ik bij de OHP, nog wat meer moet proberen me ellebogen voor de bar te houden en de stang nog wat rechter omhoog moet proberen te pressen.
                              "Straight outta gym"

Comment

• Week 3, Training A

Werksets
                                Squat, low bar
                                5 x 5 105kg

Bench press
                                5 x 5 77,5kg

Barbell row
                                5 x 5 67,5kg

Training ging prima. Bij squat 3 minuten rust aangehouden de laatste 2 sets en verder gewoon 2 minuten rust en het gaat nog dikke prima.

Morgen weer rustdagje.

Ik merk wel dat me hartslag relatief hoog blijft zelfs na 1,5-2 minuten, maar dat geeft niks op zich! Flink blijven door ademhalen en blijven concentreren.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X