Originally posted by Waterpoloboy
View Post
WPB's Pumping Iron
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostLekker hoor! Ik heb helaas zulke slechte abs . Echt klote is dat XD"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostNet weer een meting laten doen. Ik weeg op deze weegschaal net zoveel als dat ik thuis zonder kleren weeg, dus de gewichten kloppen op zich wel. Ik woog vanochtend nuchter 79,8kg dus. Bijna 80kg!
Volgens inductie meting zijn dit de resultaten sinds ik weer begonnen ben met trainen.
31/7/2012
Gewicht: 77,4kg
Vet% (inductie): 13,3%
Vetmassa: 10,3kg
VVM: 67,1kg
Lichaamsvocht: 49,1kg
25/10/12
Gewicht: 78,2kg
Vet% (inductie): 13,5%
Vetmassa: 10,6kg
VVM: 67,6kg
Lichaamsvocht: 49,5kg
Vet% (4-punts meting): 12%
21/1/2013
Gewicht: 81,5kg
Vet% (inductie): 13,9%
Vetmassa: 11,3kg
VVM: 70,2kg
Lichaamsvocht: 51,4kg
Vet% (4-punts meting): 7,5%
Ik zou denken dat ik met 7,5% behoorlijke abs zou moeten hebben, maar het zou ook kunnen omdat ik t.o.v. een wedstrijdshape van de gasten die wedstrijden doen, dan nog gewoon teveel vocht heb om duidelijkere lijnen te zien. Dat zou kunnen, echter moet ik ook rekening houden de (on)nauwkeurigheid van de instructeur die meet..
Enfin, gewicht gaat omhoog ondanks de cijfers en dat betekent dat ik me voer gewoon hetzelfde kan houden de komende tijd!
Ziek! wat een vooruitgang de afgelopen tijd. Zou hetgeen wat je nu doet met je voeding precies zo aanhouden icm SL..
I SMELL SOME GAINZZZ!People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostNice man! Ik denk niet dat het 7,5% is maar je gaat zeker hard. Blokken liggen er lekker op. Ik ben zelf benieuwd hoeveel je kan gainen icm SL."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Fossah View PostZiet er zeker goed uit chef, daar kan je behoorlijk mee voor de dag komme!
Originally posted by Siegfried Muller View PostZiek! wat een vooruitgang de afgelopen tijd. Zou hetgeen wat je nu doet met je voeding precies zo aanhouden icm SL..
I SMELL SOME GAINZZZ!
Dank voor de complimenten allemaal, motiveert toch nog wat extra als andere ook hun mening geven. En of dat nu opbouwende kritiek is of simpelweg een compliment.
It's only getting bigger and better!"Straight outta gym"
Comment
-
Week 2, Training B
Werksets
Squat, low bar
5 x 5 102,5kg
Overhead press
5 x 5 52,5kg
Deadlift
1 x 5 110kg
Ging prima, af en toe iets vertraagd tempo bij de laatste rep bij de press, maar verder ging het wel prima. Ik zal zo even de squat en de press paar filmpjes uploaden."Straight outta gym"
Comment
-
Hier dus de vid's. Bij de squat zit ik gewoon goed beneden parallel als je het mij vraagt. De press gaat nog niet helemaal super, ik moet er goed opletten dat de stang direct omhoog en omlaag gaat..
Squat sessie 25 1 2013 5x102,5kg - YouTube
Overhead press 25 1 2013 5x52,5kg - YouTube
Tips, kritiek en/of commentaar is altijd welkom!"Straight outta gym"
Comment
-
Even voedingsupdate:
Trainingsdagen: 3900kcal, 240g eiwit, 450g koolhydraten, 120g vet
Rustdagen: 3600kcal, 225g eiwit, 350g koolhydraten, 140g vet
Eens even kijken wat dit met me fysiek gaat doen de komende maand. De laatste tijd heeft me lichaam telkens goed gereageerd op 200kcal ophogen en echt vetter ben ik er ook niet door geworden volgens mij, maar ik ga het vanzelf zien."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostIk vind je squat er erg netjes man!! Complimenten. Verhoging in voeding lijkt me goed. Denk dat je op zowel rustdagen en trainingsdagen prima op 225g eiwit kan zitten.
Dat denk ik ook, maar vandaag valt het iets hoger uit. Ik streef meestal naar de 225g en probeer daar niet teveel boven uit te komen inderdaad."Straight outta gym"
Comment
-
De Squat ziet er goed uit voor low bar.
Bij de OHP zet je goed je lichaam onder de baar eens je de baar boven je hoofd hebt, ellebogen een lichte knik. Lijkt me goed zo.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostDe Squat ziet er goed uit voor low bar.
Bij de OHP zet je goed je lichaam onder de baar eens je de baar boven je hoofd hebt, ellebogen een lichte knik. Lijkt me goed zo.
Ik zelf denk dat ik bij de OHP, nog wat meer moet proberen me ellebogen voor de bar te houden en de stang nog wat rechter omhoog moet proberen te pressen."Straight outta gym"
Comment
-
Week 3, Training A
Werksets
Squat, low bar
5 x 5 105kg
Bench press
5 x 5 77,5kg
Barbell row
5 x 5 67,5kg
Training ging prima. Bij squat 3 minuten rust aangehouden de laatste 2 sets en verder gewoon 2 minuten rust en het gaat nog dikke prima.
Morgen weer rustdagje.
Ik merk wel dat me hartslag relatief hoog blijft zelfs na 1,5-2 minuten, maar dat geeft niks op zich! Flink blijven door ademhalen en blijven concentreren."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-