Originally posted by gain is pain
View Post
building a better fysiek LOG.
Collapse
X
-
Kan je ook wel zien ook :P, koop gewoon een goeie telefoon man of camera xDIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
okey planning is gemaakt, ergens in maart of begin april ga ik weer voor het vet% verlagen.
ik heb 2 a 3 maanden nodig om van dit vet% weer 'ripped' te komen, netzoals in wedstrijdvoorbereiding
nu heb ik alleen geen 'extra' oog maar we proberen er weer in de buurt te komen en mischien laat ik mijn 'voedingschema' door mijn toenmalige begeleider wel effe in elkaar zitten als ik er niet uitkom.
dit ben ik weer van plan te doen met de nodige 'hup'middel omdat ik anders gewoon te veel verlies.
verder heb ik in de toekomst dit jaar geen kuur meer in overweging genomen in dit jaar. op deze na.
waaruit zal het bestaan? simpel 7 weken winny met (6/7 weken) clen, netzoals toen der tijd. (als er niks tussenkomt)
eten zal ook weer als toen der tijd of wellicht ietmeer worden (low carb/no carb). voeding wordt langzamerhand in maart wat verlaagt tot het moment dat ik de 'kuur' start.
maaltijd 1:
80 gr brinta
5 ei-eiwitten (40gr whey)
2 eetl. honing (laatste 3 weken eruit)
1 groene appel
maaltijd 2:
150gr kipfilet
1 groene appel
halve avocado
maaltijd 3:
150gr kipfilet
1 groene appel
halve avocado
100gr rijst (laatste 3 weken eruit.)
maaltijd 4: post workout
100gr gekookte rijst (laatste 3 weken eruit)
150gr kipfilet
1 groene appel
maaltijd 5:
150gr kipfilet
1 groene appel
maaltijd 6:
150gr kipfilet
1 groene appel
cardio zal ook wel hetzelfde blijven als toen der tijd, rond de 90rpm voor 30/45min voor 5/6 dagen p/week.
oh gosh wat doe ik mezelf weer aan....Make it happen, shock everyone!
Comment
-
straks benen trainen, mischien effe wat low reps op de squat met heavy weight als ik er zin in heb.
-squats
-leg extensions
-sissy squats
-leg curl
-calf raises
pfff, vandaag en morgen een low carb dag, alleen in de ochtend wat carbs..Last edited by gain is pain; 21-01-2013, 10:55.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
did legs, niet bijzonder, laag intensiteit gehouden en niet echt maxed gegaan, gewoon lekker bezig zijn. benen lopen toch ver vooruit... wel een setje gesquat met 165kg voor 5 reps... ging nog wel zonder spotter, maar durfde niet te verhogen sinds tijden dat ik weer eens squat, max lag rond de 175kg 7 reps toen der tijd.
#quadzillasaurusrex.!
die waar ik helemaal op sta was met pomp genomen vandaagLast edited by gain is pain; 21-01-2013, 15:50.Make it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment