Ik zal dit maandag even precies uitrekenen (Moet nog even een paar dingen wegen). Ik gebruik trouwens Cronometer (aanrader) om dit allemaal te bekijken. Vind dat handiger dan dat excel schema omdat je met Cronometer zelf al je voeding kan toevoegen en dus ook de precieze voedingswaarden.
Tido's 5/3/1 Beginner Log
Collapse
X
-
Originally posted by Tido View PostIk zal dit maandag even precies uitrekenen (Moet nog even een paar dingen wegen). Ik gebruik trouwens Cronometer (aanrader) om dit allemaal te bekijken. Vind dat handiger dan dat excel schema omdat je met Cronometer zelf al je voeding kan toevoegen en dus ook de precieze voedingswaarden.
En een bloedonderzoek kan natuurlijk nooit kwaad. Kan je in iedergeval dingen uitsluiten mocht er niet aan de hand zijn. Is ook handig!
Laat maar even weten.~ Rookworst zonder R is ook worst ~
Comment
-
Training 18 Maart
Cycle 4 Week 1
A
Squat:
5 * 70
5 * 70
5 * 70
Wou eerst nog 65 kg doen (gewicht waar ik voor mijn deload mee geëindigd was) maar dacht toen fuck it ik doe gewoon 70.
Bench press:
5 * 40
5 * 50
5 * 55
Leg press:
12 * 180
12 * 180
12 * 180
12 * 180
12 * 180
Chin ups:
2 * BW
3 * BW
3 * BW
3 * BW
4 * BW
Calf raises:
8 * 40
8 * 40
8 * 40
Lekker getraind. Verder geen opmerkingen.
Comment
-
@ Jobr
Ja, ga ik zeker doen, en bedankt voor het volgen!
Training 19 Maart
Cycle 4, Week 1
B
Heb de rest van de week niet veel tijd dus ben vandaag maar gaan trainen. Merkte tijdens de deadlifts wel dat ik gisteren mn benen nog getraind had :P
Military press:
5 * 30
5 * 23,5
11 * 37
Deadlift:
5 * 85
5 * 95
5 * 107
Dips:
6 * BW
4 * BW
5 * BW
5 * BW
3 * BW
Face pulls:
12 * 15
12 * 15
12 * 15
Chin ups:
2 * BW
3 * BW
Goede maar zware training. Was echt kapot na de deadlifts. Moest ff gaan zitten :P
Comment
-
Training 22 Maart
Cycle 4, Week 1
C
Squat:
5 * 72,5
5 * 72,5
5 * 72,5
Bench was helaas bezet dus moest beginnen met squat.
Bench press:
5 * 50
5 * 55
7 * 63,5
Voel me net een zoutzak op die bench. Het voelt niet goed, er zit geen flow in. Echt kut.
We hebben trouwens een technogym bench en dan moet ik bij het unracken eerst die barbell iets van 5 cm omhoog tillen om hem over die supports heen te krijgen. 9 vd 10 keer zit ik er tegenaan u_u.
Pendlay row:
5 * 45
5 * 45
5 * 50
5 * 50
5 * 50
Dumbbell bench press:
15 * 24
15 * 24
15 * 24
Niet tevreden over de training vanwege het benchen. Squat was wel een pr en ook de pendlay row deed ik deze week zwaarder.
Comment
-
2013-02-27 23.10.27.jpg
Hier nog een plaatje om mn stretch mark progress bij te houden. Aan het eind van dit jaar is waarschijnlijk mijn arm een grote stretch mark
Comment
-
Training 25 Maart
Cycle 4 Week 2
B
Ik heb nu drie weken tentamens, projectafrondingen etc. School komt dus even op de eerste plaats. Daarom ga ik deze week en volgende week 2 keer trainen in plaats van drie keer. Ik Doe B als eerste training en A en C combineer ik dan en dat wordt dan mijn tweede training.
Military press:
3 * 30
3 * 35
10 * 40
Voor het eerst 40 op de MP. Toch weer een mijlpaal
Deadlift:
3 * 90
3 * 100
3 * 115
1 * 130 PR (Oude PR 124)
1 * 135 PR
Voor mijn gevoel ging mijn deadlift niet echt omhoog. De laatste weken waren de minimale reps soms echt zwaar. Ik wou dus testen wat mn 1 RM dus was want ik voelde me goed en ik wou het gewoon erg graag weten (Als je in 5/3/1 je 1 RM wilt testen moet dit eigenlijk in de derde week).
Verbetering van 11 kilo dus daar ben ik echt heel blij mee. Had het gevoel dat 140 er ook wel in zat maar ik ben toch maar gestopt bij 135. Ik had iemand gevraagd om op mijn vorm te letten en volgens hem was mijn onderrug 'perfect recht'. Geeft toch weer motivatie.
Dips:
6 * BW
6 * BW
6 * BW
5 * BW
5 * BW
Face pulls:
15 * 15
15 * 15
15 * 15
Verder geen opmerkingen. Lekker getraind.
Comment
-
Training 28 Maart
Cycle 4 Week 2
C
Bench press:
3 * 55
3 * 60
8 * 67
Holy shit. Veel beter dan ik had verwacht. Had nu een spotter wat erg prettig was bij het unracken. Alles voelde ook veel beter aan tijdens het benchen. Voor mn gevoel lag ik veel stabieler dan normaal en niet als een zoutzak zoals vorige week. Ook mn bar path voelde om onverklaarbare reden een stuk beter.
Squat:
2 * 70
1 * 80
1 * 85
1 * 90
1 * 95
1 * 100
Max opzoeken om ook met squat 5/3/1 te kunnen gaan draaien vanaf de volgende cycle. 100 kwam vrij vlot omhoog maar toch maar gestopt. Merkte dat mn rug het nog niet gewend is om zulke zware gewichten te dragen en wou verder niks forceren. 100 vind ik een mooi getal om vanuit verder te werken.
Pendlay row:
5 * 50
5 * 50
5 * 50
5 * 55
5 * 55
Dumbbell incline press:
15 * 28
15 * 28
15 * 28
Moest nog wat tijd doden dus heb daarna nog wat barbell rows, curls en tricep isolatie gedaan. Erg tevreden met deze training.
Comment
-
Originally posted by aktito View PostFilm je main lifts eens, misschien kunnen we je advies geven over je vorm
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment