Succes!
Suusje' s Shredding in Progress
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik heb het topic meteen even in de goede sectie gezet.
Allereerst wil ik je echt een waanzinnige thumps up geven voor de drive die je hebt. Als al mijn klanten zo'n drive hadden dan was mijn leven een stuk makkelijker. Je hebt iets in je hoofd en dan bijt je je daar in vast en dat is een hele goede eigenschap. Especially to get things done. Ik herken mezelf daar een beetje in en weet zeker dat je op deze manier sneller je doelen bereikt dan je eigenlijk gehoopt had.
Die drive en gedrevenheid laat ook meteen toe dat we conventioneel diëten achter ons kunnen laten en onze pijlen wat meer kunnen richting op een iets geavanceerdere aanpak zoals carbcyclen. Een fullbody trainingsschema gevuld met alleen maar compound oefeningen op de high dagen. 3 dagen in de week, alternated met 4 lowdagen waar je meer dan 1000kcal (max 50gr carbs) onder behoefte eet. Door je actieve levenstijl en dus je hoge caloriebehoefte is dit makkelijk te realiseren zonder dat je lichaam gaat protesteren. Dit komt neer op ongeveer 500-600kcal gemiddeld per dag beneden behoefte. Door dat je op je trainingsdagen boven behoefte eet met hier en daar een redelijke dosis fructose veranderd die oude rammelende dieselmotor van je in een dikke V8 en zul je zien dat je spiegel je iedere dag meer gaat toe lachen.
Heel veel succes met alles en super gaaf dat je besloten hebt om hier te gaan loggen!The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Zal hier af en toe eens checken om te zien of Kev nog wel juiste dingen zegt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Gezellig alle keukenkastjes behangen met schema's! Dat vraagt wel om een foto hoor.
Door dat je koolhydraatvoorraden gevuld en geleegd worden tijdens de carbcycle en je energievoorraden echt radicale veranderingen doormaken zul je echt schommelingen zien in je vochthuishouding. Zeker omdat daarbij ook nog eens vrouw bent (menstruatiecyclus) vliegt het vocht er af en aan. Na een dag lowcarb zie je er lekker plat en lean uit, terwijl je je na een highcarb je voelt als een barba papa. Mede daarom heb ik ook je weegschaal geconfisceerd. Het is bizar hoeveel weegschaal invloed heeft op de psyche van vrouwen. En om te voorkomen dat je focus vertroebelt kijken we voorlopig alleen naar omtrek centimeters. En ze gaan hard.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Abbotje, kijken of ik wellicht ook nog wat bij kan springen. Maar met kevin als begeleider en Herr Generaal als checksum, denk ik alleen maar zaken kan beamen. :')
En uiteraard een welgemeend succes.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment