Dumbell shoulder press (18kg): 10-10-10
Dumbell shoulder press (30 kg): 10-10-10
Lunges (40 kg): 60 stappen - 60 - 60
Pull ups (BW): 20-15-12-13
chin ups (BW): 10-10-10
Overhead Tri-extensions (20 kg plate): 33-33-33
En dan nog een klein rondje joggen... Ging allemaal goed. Ga stilaan het aantal oefeningen wat uitbreiden. Voel me het best met deze twee trainingsdagjes per week... Wellicht dat ik tussendoor nog twee extra joggingsessies ga toevoegen om mijn middensectie sneller terug op peil te krijgen.
BLC-trainingslog
Collapse
X
-
Na de rugproblemen en toch serieus wat stapjes achteruit, begin ik me stilaan weer lekker te voelen bij het trainen.
Squats: 60-90-105-110-110
Bench press: 60-80-85-87.5-87.5
Barbell curl (40 kg): 14-14-14
Shrugs (60 kg): 28-28-28
Incline Db flyes (18kg): 14-14-14
Daarna rondje joggen en klaar was kees... Ging lekker met het squatten en daar had nog meer ingezeten. Ook Benchpress ging best goed. 95 kg moet terug haalbaar zijn tegen jaareinde. Volgende keer ook weer ns licht met deadlifts beginnen... Vond dat toch wel een superoefening. Wellicht ga ik wel meer voor volume gaan, want met de (voor mijn doen dan) zwaardere gewichten van eind vorig jaar, ga ik toch even mee passen...
Leave a comment:
-
Alweer tijdje dat ik nog gelogd heb. Nog steeds tweemaal per week aan het trainen... Gewicht schommelt nog steeds rond 95 kg. Vetpercentage ligt rond 13-15%.
Onderrugproblemen werden mede veroorzaakt door een slechte matras, go figure... Twee maand geleden de oude rommel (enfin 2 jaar oud) weggedaan en boxspring/matras bij Ikea aangeschaft... Dag en nacht verschil na een tweetal weken. Kan weer pijnloos trainen. Geen druk meer in de onderrug... Maar goed, je zit wel een hele tijd te klooien en te denken dat het aan je trainingen ligt, terwijl het probleem elders ligt.... Maar goed, we zijn ervan verlost en trainingen beginnen weer lekker te gaan op vlak van benen...
Deze week weer gesquat boven 100 kg en da's (pijnloos) weer een hele tijd geleden. Ben op vlak van schouder weer overgestapt naar mijn 30 kg dumbells, omdat ik vind dat hiermee toch betere resultaten te boeken zijn dan met een barbell... En nu dus weer loggen... Zeker komende 20 weken moet ik mezelf terug kunnen transformeren tot een ie**************** gespierdere marathonloper.
Leave a comment:
-
Dead lift: 80-80-80-80-80-80
Military press: 70-70-70-70-70-70
Lunges (50kg) 40 stappen x 3
Pull ups:16-16-16
Reverse grip dumbell shoulderpress (14kg): 30-26-22
Daarna weer joggen. Begin me stilaan weer redelijk te voelen, qua trainen dan toch. Onderrug bij deadliften heb ik bijna geen last meer van, maar toch hou ik me even gedeisd ermee. Wil dit nog een paar jaartjes blijven doen, vandaar...
Intermittent fasten loopt ook weer als een trein(tje) en ik hou me momenteel aan tussen 16-18 uur vasten en de rest normaal eten. één keer per week cheatdagje, wat gisteren was. De dag erna voel ik me wel meestal weer hongerig. Kost me dan altijd moeite om weer in het gareel te lopen, maar goed, heel opvallend dat je lichaam je zo snel weer terug in een 'normaal' eetgedrag wil forceren... Wil binnen een maand op niveau staan en dat is dus rond 97-98 kg en dan liefst onder de 10%. Lijkt me haalbaar met mijn huidige status en fysiek.
Leave a comment:
-
Heb even mijn schema aangepast. Begon het wat routine te vinden en wou wat meer load geven, zonder evenwel de gewichten te sterk aan te moeten passen. Dus ga tijdje 10x10 of 8x10 doen.
Heb ik in verleden ook al gedaan en alhoewel het wat langer duurt, voelde ik het wel beter na afloop. Het gevoel van even wat getraind te hebben. Had ik laatste tijd niet meer met 5x5, dus
Squats80 kg):10x10
Benchpress (80 kg): 8x10 (zat erdoor, dus even op 8 sets houden)
Pullup 4x15
Dips 4x10 (armen waren op na BP vandaar 10)
Shrugs 60 kg: 4x20
Daarna gaan joggen en was me onmiddellijk duidelijk dat er iets veranderd was. Ging niet lekker, dus da's goed.
Leave a comment:
-
Dead lift: 65-65-65-65-65
Military press: 60-70-80-85-85
Bench press: 60-70-80-90 (even vergist van trainingssessie, vandaar )
Pull ups:16-16-16
Reverse grip dumbell shoulder press: 30-30-30 (14 kg dumbells)
Daarna gaan lopen en dat ging weer vrij goed. Hoop tegen einde van deze maand terug op niveau te zijn mbt vetpercentage. Momenteel zit ik tegen 97 kg, maar er zit teveel flab weer aan...
Leave a comment:
-
Dead lift: 60-60-60-60-60
Military press: 60-70-80-85-85
Lunges (50kg) 38 stappen x 3
Pull ups:15-15-15
Close grip benchpress: 29 (60kg)- 29 (75kg)
Kijk uit naar intervaltraining. Alhoewel. Dat gaan we dan 3x per week proberen ondernemen ipv de gewone joggingsessies.
Leave a comment:
-
mooi balen man.
het is inderdaad vaak beter om rustig te blijven bewegen dan volledige rust
Leave a comment:
-
Zo we zijn weer terug van weggeweest. Dacht dat alles opgelost was na 5de keer kine en na een nieuwe sessie deadliften, was het hek van de dam. Voelde me als een opoe van 90.
Dus even volledige rust en na de 10e sessie was het nog niet opgelost. Dan ben ik zelf maar met onderrug stretchoefeningen begonnen en heel geleidelijk kreeg ik verbetering. Ben sinds 3 weken heel geleidelijk herbegonnen en het gaat goed. Nog steeds dl, maar heb mijn gewichten gehalveerd. Wil zeker zijn dat ik het correct doe. Tevens vind ik dit de enige core-oefening die essentieel is voor mensen met een zwakke of verzwakte core.
Heb IF weer opgestart en binnen 2 weken begin ik met intervaltraining, waarvoor er momenteel nog een sporthorloge voor onderweg is. Binnenkort ook weer fietsen, dus genoeg activiteiten om fit te geraken...
Leave a comment:
-
Squats:60-90-110-120-130 (+20x60kg)
Bench :60-80-90-100-105
Pull up: 29-29
Dips: 30-30
Shrugs: 30-30 (60kg)
Front raises/side raises/back sh raises (14kg dumbells):10/10/10-10/10/10
'Noodgedwongen' even 2 weken pauze ingelassen. Ben naar kine moeten gaan voor mijn onderrug. Zat constant iets 'vast'. Deed geen pijn, maar voelde dat er iets niet snor zat. Kon mijn schoenen nauwelijks rechtstaand binden, noch mijn benen in broekspijpen (al staand) steken.
Verdict was simpel: Onderrugspieren verkrampt. Kine begon op bepaald ogenblik mijn biceps te 'kneden'. Vroeg hem wat dat met onderrug te maken had. Blijkbaar hebben we dus ook een spier die vandaar uit door/onder/over je schouder naar je onderrug v erbinding maakt. Na vier sessies ondertussen is alles los en ben ik 'pijnloos'. Kan weer probleemloos schoentjes binden en broeken aantrekken...
Na twee weken inactiviteit was het vandaag wel hoogdringend om dus eens te 'knallen'. Ging vrij goed. Niet veel krachtverlies. Enkel laatste set met squatten was niet diep genoeg, vandaar nog even wat extra repjes met 60kg.
Leave a comment:
-
Squats:60-90-110-120-135
Bench :60-80-90-100-107,5
Pull up: 29-29
Front raises/side raises/back sh raises (14kg dumbells):9/9/9-9/9/9
En nog een langzame 4km erbovenop.
Leave a comment:
-
Dead lift: 60-90-100-110-120
Military press: 60-80-85-90-90
Lunges (50kg) 38 stappen x 3
Pull ups/Bend Over Barbell rows: 13,13/13,13
Vandaag ging heel goed, maar vroegtydig moeten stoppen wegens oplaaiende griep vd vrouw en losgeslagen kinderen als de ouwe buiten met gewichtjes aan t sleuren is, hehe... Balen als een stekker, maar het zy zo. Dan morgen armen even blasten met wat cardio achteraf. Morgen ook nog wat eiwitproducten kopen ala kwark, yoghurt,...
Leave a comment:
-
Squats:60-90-110-120-130
Bench :60-80-90-100-105 (7x)
Pull up: 28-28
Front raises/side raises/back sh raises (14kg dumbells):8/8/8-8/8/8
En weer een ronde gaan joggen. Vooral squatten ging heel goed. Zat wellicht nog meer in, maar we doen het langzaamaan. Ga mijn kcal wat omlaagbrengen. Eens beginnen met 250kcal te verlagen. Vond dat we teveel begonnen aan te vetten.
Leave a comment:
-
Dead lift: 60-90-100-110-110-110
Military press: 60-80-85-87,5-90
Close grip benchpress: 25(60kg) - 25(RP) (75kg)
EZ-bar bicep curls (50kg): 17-17
Lunges (50kg) 36 stappen x 3
Pull ups/Bend Over Barbell rows: 12,12/12,12
Ging ok, geen cardio vandaag. Gewicht stabiel rond 100-101.
Leave a comment:
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Leave a comment: