Rise and Grind

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by Sjoerdd View Post
    Dat wist ik, maar ik voel het toch aan of dat oke zit? Of zit er een addertje onder het gras?
    Dat gebeurd niet van de ene op andere dag. Maar waarom zou je dat risico nemen?
    Achja.. je moet het zelf weten.

    Comment


    • #92
      Originally posted by generation_iron View Post
      Dat gebeurd niet van de ene op andere dag. Maar waarom zou je dat risico nemen?
      Achja.. je moet het zelf weten.
      Ik probeer niet eigenwijs te zijn, ik stel alle vragen alleen maar uit nieuwgierigheid

      Comment


      • #93
        En een verminderde hormoonaanmaak wil je ook niet altijd merken..

        Comment


        • #94
          Vetten gaan dan wel omhoog, just to be sure

          Comment


          • #95
            Ik merk áltijd dat ik 's avonds een heel stuk harder oog. Nu lopen er ook een aantal aders over mijn schouder. 's Avonds is het vocht er blijkbaar pas uit.
            Vanaf nu zal ik op woensdag nog een uurtje cardio doen plus een buiktraining. Met dit schema is woensdag in principe een dag vrij.

            Comment


            • #96
              Ik heb ook altijd het idee dat ik 's avonds groter oog. Eigenlijk zou het juist logisch zijn als je 's ochtends minder vocht vast houdt.

              Comment


              • #97
                Originally posted by generation_iron View Post
                Ik heb ook altijd het idee dat ik 's avonds groter oog. Eigenlijk zou het juist logisch zijn als je 's ochtends minder vocht vast houdt.
                Inderdaad!

                Er is natuurlijk ook nog getraind hier, niks bijzonders, wel ben ik dus met een nieuw schema begonnen. Bij de grote 3 wordt er een 1/6/1/6/1/6 principe toegepast maar dit zal ik niet gaan doen op de squat omdat ik bang ben dat mijn knieën dan weer slechter worden.
                Hierop zal ik dus tussen de 4 en 6 reps gaan zitten.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by Sjoerdd View Post
                  Inderdaad!

                  Er is natuurlijk ook nog getraind hier, niks bijzonders, wel ben ik dus met een nieuw schema begonnen. Bij de grote 3 wordt er een 1/6/1/6/1/6 principe toegepast maar dit zal ik niet gaan doen op de squat omdat ik bang ben dat mijn knieën dan weer slechter worden.
                  Hierop zal ik dus tussen de 4 en 6 reps gaan zitten.
                  Heb het zelf ook een tijdje gedaan, en doe het ook nog eens geregeld op de bench.
                  Laat die squat van je eens snel filmen..

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by generation_iron View Post
                    Heb het zelf ook een tijdje gedaan, en doe het ook nog eens geregeld op de bench.
                    Laat die squat van je eens snel filmen..
                    Zal ik dinsdag proberen!

                    Comment

                    Sidebar top desktop

                    Collapse

                    Actieve discussies

                    Collapse

                    Working...
                    X