Tot snel maatje en goodluck!
Dennis Recomp Logje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by tik_tok View PostOmdat ik al een paar weken aanvoel dat ik weer erg depressief ben en wat privé dingen niet zo goed gaan wil ik me concentreren op me werk. En ga dus niet meer loggen of op bodynet zitten. Wel ga ik gewoon met rene verder en hou ik me zo goed mogelijk aan zijn voeding en trainingsschema's.
Heel veel succes allemaal! En hopelijk tot snel weer.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
I'm Back
Na wat tegenslagen en wat last van depressie even wat rust genomen. Ook is mijn familie niet bepaald blij dat ik veel train en aan een voedingsschema hou etc etc.. Daardoor merkte ik ook dat me plezier in het sporten minder begon te worden. Maar ga gewoon weer beginnen want in de weken dat ik niet trainde miste ik het enorm. Denk dat ik zo'n 3 weken niet heb getraind sinds vandaag (was vanmiddag vrij).
In overleg met Dyno ga ik niet meer zoveel "switchen" met voeding. 4 weken bulken (3600 kcal) 2 weken cutten (3000) dat wordt de cyclus. Door me werk kan ik niet altijd op dinsdag trainen daarom zal me schema ongeveer zo worden:
Maandag: Fullbody
Donderdag: LB
Vrijdag: UB
Zaterdag of Zondag: Cardio
Training van vandaag:
5min rotator cuff oefeningen
Bankdrukken:
6x70
6x70
6x70
Lat pulldown:
2x8x59
1x8x52
Incline dumbell press:
3x8x24
Barbell row:
3x8x40
Military press:
3x8x30
Lateral raises:
3x10x10
Biceps curl:
3x8x25
Dips:
3x8
Dumbell seated overhead triceps extension:
3x8x10
Dumbell Shrugs:
3x8x28
Comment
-
Originally posted by Wolff View PostSucces Dennis You can do it
Originally posted by rain View PostMooi dat het beter gaat met je.
Wat is je onderhoud ongeveer en wat is je doel ?
Me doel is tot Maart/April dit schema te volgen en zoveel mogelijk massa aanmaken met weinig tot geen vet gainen. Daarna wil ik flink gaan cutten zodat ik na de zomer een mooi uitgangspunt heb om goed te gaan bulken en veel massa te gaan winnen. Denk zelf dat het een keer goed is om me vetpercentage tot een 10 a 8 procent te krijgen zodat ik een mooie basis heb om te bouwen.
Wat vind jij er van ouwe?
Originally posted by weslleyy View PostYeah hij is terug goodluck maatje! Mag ik vragen wat je familie tegen het gezonde eten heeft? En trainen bang voor een soort verslaving ofzo,?
Ja ze vinden het op een verslaving lijken en ze zeuren over me vitamine pillen, whey, omega3 etc etc.. Al zovaak uitgelegd dat het niet schadelijk is etc etc maar ze vinden het niet leuk. Ook vinden ze dat ik veranderd ben.. nja ben er wel een beetje klaar mee ik mis het trainen gewoon en ik wil gewoon weer sporten. Dat gevoel weer na vandaag.. Heerlijk!
Comment
-
Wat ik er van vind is niet belangrijk ,wat jij er van vindt is belangrijker.
Al vind ik het wel een goed idee en verstandig om Dyno te contacteren.
Wat betreft verslaving :beter dit dan andere verslavingen toch?
Zelf word ik rustiger in mijn hoofd van het sporten.
Sporten is toch een van de beste antidepressiva imo.
Succes in ieder geval, komt helemaal goed.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostWat ik er van vind is niet belangrijk ,wat jij er van vindt is belangrijker.
Al vind ik het wel een goed idee en verstandig om Dyno te contacteren.
Wat betreft verslaving :beter dit dan andere verslavingen toch?
Zelf word ik rustiger in mijn hoofd van het sporten.
Sporten is toch een van de beste antidepressiva imo.
Succes in ieder geval, komt helemaal goed.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment