Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Jaa wil uiteindelijk naar 3x5 toe maar eerst wat hoger in gewicht en sticking points wegwerken in de press (de bovenste helft v/d ROM), heb ook al 1 keer 1x100 al cheatende uit m'n benen gebenched dus zal wel zoiets zijn. 1RM calculator geeft 1RM van 99 aan bij 8x80 bench.
Was wel echt blij met die 8, voelt een stuk completer dan 7 reps op 80 hehe.
Vanochtend fitvak examen van maatje mee geweest daar het volgende gedaan.
Circuit van
Dips 45 sec
BB rows 45 sec
Db bench press 45 sec
High-rows 45 sec
Met 30 sec rust tussendoor een keer of 3/4, vervolgens nog een supersetje voor armen en wat cardio geloof ik.
Er ging het e.e.a. fout bij hem wegens slechte voorbereiding dus terecht gezakt. Daarna nog even 2300 kcals geconsumeerd bij de mac en straks een nieuw recept met gevulde kip proberen
nee dat past absoluut niet in m'n schema, ga jij voor gemiddeld ofzo? Ik neem daar geen genoegen mee en ga voor meer.
Misschien dat ik wat brood eet als junk in het weekend maar chocola!?!? NO way!
Vandaag chest, helaas niet voor de 4 opeenachtervolgende training PR op de bench, misschien te maken met het fitvak examen waar ik dips en push-ups heb gedaan (onvoldoende herstel). Eigenlijk wel bijna zeker daarvan want merkte dat het locken vanaf rep 1 pittig ging. Extra veel volume gedraaid uit frustratie Was in m'n oude gym dus gewichten zijn iets anders.
Bench press 10x65
10x75
7x85
5x5x85
4x85
Incline db press sloeg na dat volume helemaal nergens op
12x18
12x24
2x12x28
shiiiiit dan moeten we de team google meet ook inplannen?
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment