en hoe voelt het die cardio:P?
Akito's Klassieke Bro-split
Collapse
X
-
Originally posted by kedamn View Posten hoe voelt het die cardio:P?
Rug vandaag (train armen zaterdag met een maatje dus even geen biceps/triceps bij resp rug en borst deze week).
Pull-ups
12
10
8
8
Assisted (1-na lichtste resistance band)
15
20 (laatste paar wel redelijk gecheat though)
Seated cable rows (2,1,4 tempo)
3x12x50
Lat pulldowns
2x15x50
12x60
Merkte duidelijk dat die langzame rows er relatief hard ingehakt hadden t.o.v. de zwaardere row sets zonder pause die ik normaal pak.
Machine rows
15x25/kant
12x45/kant
8x55/kant
Nog even bent over rear delt flies gedaan met wat lichte dumbbells en toen naar huis.
Comment
-
Originally posted by mohwhip View Posthoe lang ben je daar mee bezig lijkt me wel heel kort?
Hou trouwens niet meer droog al m'n trainingen bij hier of er moet wat noemenswaardigs de melden zijn. Verleden keer 6x90 gedrukt daar was ik vrij blij mee en m'n deadlifts weer opgebouwd naar 8x120 sumo DL. De pijn in m'n hamstring bleek uiteindelijk afkomstig te zijn vanuit m'n onderrug die klaarblijkelijk een flinke opdonder te verduren heeft gehad, nu dat losgemaakt is lijkt het probleem meteen praktisch nonexistent. Mag van de fysio dan ook de komende 3 weken weer gewoon tot aan m'n 8-10RM trainen zolang de negatieve fase maar zo langzaam mogelijk gaat (er mag geen schokkerige beweging in m'n posterior chain ontstaan), daarna zou ik er vanaf moeten zijn .
Net weer even aan het rekenen geslagen en ik kom gemiddeld 0,5006 kg per week aan dus ik denk dat ik m'n onderhoud vrij nauwkeurig ingeschat heb
Comment
-
Deload training op borst dus ik verwacht de volgende training een volume PR.
Bench press
5x5x80
Incline db press
5x10x26
Cable flies
5x10x25
Ez-bar pushdown
5x10x70
Rope pushdown
5x10x35
Voeding zit redelijk op de sweet-spot heb ik het idee nu dus beetje rond deze macro's blijven eten dan moet het goed komen
Comment
-
Originally posted by akito View PostNet weer even aan het rekenen geslagen en ik kom gemiddeld 0,5006 kg per week aan dus ik denk dat ik m'n onderhoud vrij nauwkeurig ingeschat heb
Waarom ga je niet actief meer loggen?In between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by akito View PostJaa maar ik ben relatief sterk in m'n 1RM t.ov. wat zo'n calculator zegt. Theoretisch zou ik op 103kg ofzo moeten zitten nu
Wanneer je goed in de low-rep range ben, oftewel sterk in je 1rm ben, dan zou je 1rm toch hoger moeten liggen dan die theoretische 1rm van 103 kg?181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Comment
-
Originally posted by Arend-jan View PostZelf deed ik 5*5*77,5 kg en toen haalde ik de 1*92,5 kg
Wanneer je goed in de low-rep range ben, oftewel sterk in je 1rm ben, dan zou je 1rm toch hoger moeten liggen dan die theoretische 1rm van 103 kg?
Begon een beetje chagrijnig te worden van al die high rep setjes dus begin m'n training standaard met een 5x5 (op respectievelijk bb row, bench, squat en press), hopelijk ga ik daardoor nog wat extra kracht pakken Daarna wel het 5x10 bodybuild werk uiteraard
Bodyweight heeft eenmalig de 87 aangetikt maar schommelt nu rond de 86.5, gaat nog prima dus
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment