Deficit DL:
- WU 6x45 (3')(wel héél deficit met die kleine 10 kg plaatjes)
- 6x65 (8')
- 4x105 (8')(*)
- 6x105 (6')(vpr en ik schuif een kolom naar rechts in mijn tabelleke, jeuj!)
Pull ups:
- 8 (3') 6 (3') 4
Incline db bench:
- 20x10 (2'30")
Face pull:
- 2x12x21 (90")
Db biceps curl:
- 16x10 (90") 10x10 (90")
Side lateral raise:
-20x5 (2') 12x6 (2')
Hanging leg raise:
- 2x15 (90")
Cheers!
(*) de focus was er niet, teveel muizenissen...heb mij dan herinnerd dat er heel goede "truken" bestaan... uw mindset weerspiegelt zich in uw hormonen, wat zich weerspiegelt in uw lichaamstaal... maar dat is dus géén "one way street"... door uw lichaamshouding op de juiste manier te manipuleren kunt ge uw biochemie vanalles "wijsmaken" met plezante gevolgen voor uw hormonen, én voor uw mindset... ik zou de link naar de betreffende TED-talk kunnen posten maar er kijkt toch niemand naar "mijn" video's lol... alleszins: naar buiten gegaan, 2 minuutjes in "winnaarspose" (armen omhoog in een V) gestaan en het "probleem" was opgelost... omdat er waarschijnlijk weer een aantal gaan zijn die denken dat ik hier je reinste onzin zit uit te kramen toch maar ff de link opgezocht lol...anyway, bij mij wérkt dat alleszins prima
https://www.youtube.com/watch?v=Ks-_Mh1QhMc
- WU 6x45 (3')(wel héél deficit met die kleine 10 kg plaatjes)
- 6x65 (8')
- 4x105 (8')(*)
- 6x105 (6')(vpr en ik schuif een kolom naar rechts in mijn tabelleke, jeuj!)
Pull ups:
- 8 (3') 6 (3') 4
Incline db bench:
- 20x10 (2'30")
Face pull:
- 2x12x21 (90")
Db biceps curl:
- 16x10 (90") 10x10 (90")
Side lateral raise:
-20x5 (2') 12x6 (2')
Hanging leg raise:
- 2x15 (90")
Cheers!
(*) de focus was er niet, teveel muizenissen...heb mij dan herinnerd dat er heel goede "truken" bestaan... uw mindset weerspiegelt zich in uw hormonen, wat zich weerspiegelt in uw lichaamstaal... maar dat is dus géén "one way street"... door uw lichaamshouding op de juiste manier te manipuleren kunt ge uw biochemie vanalles "wijsmaken" met plezante gevolgen voor uw hormonen, én voor uw mindset... ik zou de link naar de betreffende TED-talk kunnen posten maar er kijkt toch niemand naar "mijn" video's lol... alleszins: naar buiten gegaan, 2 minuutjes in "winnaarspose" (armen omhoog in een V) gestaan en het "probleem" was opgelost... omdat er waarschijnlijk weer een aantal gaan zijn die denken dat ik hier je reinste onzin zit uit te kramen toch maar ff de link opgezocht lol...anyway, bij mij wérkt dat alleszins prima
https://www.youtube.com/watch?v=Ks-_Mh1QhMc
Comment