Amai amai amai...
Nog altijd niet zo blij met het "processie van Echternach"-gehalte van mijn "leerproces DL" maar wel kei blij met de training van vandaag...
Eigen drank is verboden in de gym en ik had geen geld bij - vanwege dorst het "total destruction"-plan dus niet 100% kunnen uitvoeren maar toch aan 40+ "cleane" reps geraakt...
Focus on technique, lift like a machine lol - en mijn beentjes en glutes hebben het geweten, amai...
Rustig opgebouwd tot ik het "kantelpunt" had bereikt dat mijn rug moest "helpen" omdat mijn quads de lift-off niet op hun eentje aankonden - spijtig genoeg was dat vandaag al bij 95 kg dus vanaf dan de gewichten afgebouwd en blijven focussen op quads, hams en glutes...
Ik zeg niet dat mijn techniek nu plotseling perfect is, verre van waarschijnlijk, maar ik voel wel degelijk het verschil met voorheen - de "burn" in hams en glutes tijdens de sessie was voor mij een "bewijs" dat ik op het juiste spoor zit...
Deficit DL:
6x65
6x75
3x1x85
2x85
1x85
3x1x95
8x1x85
8x2x75
1x2x65
3x65
Pauzes? Blitzkrieg ja, enkel snel-snel de schijven wisselen, daarbuiten max. 30" rust tussen sets...ik probeer door te gaan met reppen zolang ik na het neerkomen mijn strakheid nog heb, als ik die kwijtspeel laat ik de stang los, doe een stapje naar achter en reset...
Ondanks de pussy ass pisgewichtjes waar ik nu mee moet "werken"; zéér tevreden met deze sessie, de gewichten zullen wel omhoog gaan naarmate mijn quads sterker worden?
Jeuj!
EDIT: ik weet zeker dat ik ben doorgegaan tot ik aan 50 reps kwam, maar ben de laatste set(s) vergetente noteren dus die laatste 8 reps à 65 kg stonden niet in mijn schriftje...
Comment