Cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cardio

Wat vinden jullie van touwspringen als cardio oefening, was deze aan het overwegen om thuis te kunnen doen.
    stil growing

Hele goede conditie oefening heb me het ongans gesprongen toen ik nog kick-boksen deed

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Ti s niet voor de conditie he Mr c maar voor van mijn buikje af te geraken.
        stil growing

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (snipke @ Jun. 23 2003,20:50)]Ti s niet voor de conditie he Mr c maar voor van mijn buikje af te geraken.
          Weet ik Snipke Is ook een leuke bijkomstigheid

Greets...

Comment

Ik doe het nog wel vaak in de zomer, maar gewoon omdat ik het best wel leuk vind... Gewoon op de speelplaats...

Comment

Wat dachten jullie van af en toe eens squashen. Cardio gaat snel vervelen, dus een partijtje squash houd het leuk. Ik vraag me alleen af of het niet te veel tenkoste van je spiermassa gaat.
              What's the difference between your wife and your gear?
              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
              I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Purple @ Jun. 23 2003,23:07)]Ik doe het nog wel vaak in de zomer, maar gewoon omdat ik het best wel leuk vind... Gewoon op de speelplaats...

Geen vreemde snoepjes dan aannemen, he, Purple.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] ]Wat dachten jullie van af en toe eens squashen. Cardio gaat snel vervelen, dus een partijtje squash houd het leuk. Ik vraag me alleen af of het niet te veel tenkoste van je spiermassa gaat.
                  Ik denk dat het wel meevalt Diet. Elke vorm van cardio zou je spiergroei in de weg staan als ik het zo lees.
                  Persoonlijk kies ik liever voor zwemmen buiten het feit dat het een goede cardio is "leren" je spieren ook weer samen werken.Alle spiergroepen moeten werken.

Grtzzzz Ax
                  DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Axor,

wist je dat je met zwemmen minder goed vet verbrand!!
                    Door het water blijft je lichaam koeler, je hartslag loop minder snel omhoog en oa daardoor is zwemmen niet ideaal om af te vallen.

Het is ook bekend dat zwemmers vaak niet zo droog zijn als andere topsporters..echter tegenwoordig doen ze ook veel training buiten het bad om dat bij te werken!!

Marc
                    Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

Zwemmers zijn dan misschien minder droog maar over het algemeen wel vreselijk mooi gebouwd...

Is dan wellicht niet de meest effectieve vorm van cardio maar als ik die gasten zo bekijk in ieder geval wel eentje die groei niet bepaald per definitie in de weg zal staan!

Comment

Is zoals Marc al aangaf een groot deel door krachttraining.
                        Schouders zijn altijd erg goed bij die gasten.

Greets...

Comment

Shan,

als jij dit zo typt, zie ik je bijna van je stoel afglijden

De zwemmers zien er tegenwoordig goed uit ja, maar die doen tegenwoordig ook veel buiten het water..Veel krachttraining.!!!!
                          Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (1977Marc @ Jun. 24 2003,16:50)]Shan,

De zwemmers zien er tegenwoordig goed uit ja, maar die doen tegenwoordig ook veel buiten het water..Veel krachttraining.!!!!
                            Valt wel mee hoor Marc met dat glijden geloof me.  

Heeft zeker tegenwoordig uiteraard ook veel te maken met de krachttraining bij die gasten, maar dat neemt niet weg dat het zwemmen op zich bepaald niet slecht is voor de ontwikkeling van zeker rug- en schouderspieren.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (1977Marc @ Jun. 24 2003,16:50)]Shan,

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X