Cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 24 2003,17:04)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (1977Marc @ Jun. 24 2003,16:50)]Shan,

als jij dit zo typt, zie ik je bijna van je stoel afglijden

De zwemmers zien er tegenwoordig goed uit ja, maar die doen tegenwoordig ook veel buiten het water..Veel krachttraining.!!!!
    Valt wel mee hoor Marc met dat glijden geloof me.  

Heeft zeker tegenwoordig uiteraard ook veel te maken met de krachttraining bij die gasten, maar dat neemt niet weg dat het zwemmen op zich bepaald niet slecht is voor de ontwikkeling van zeker rug- en schouderspieren.
    Valt me ook op bij de prof voetballers van tegenwoordig, deze ogen ook een stuk gespierde dan vroeger. Zal ook wel te maken hebben met krachtraining of nandrolone. Of de breedbeeld tv.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jun. 24 2003,17:55)]Zal ook wel te maken hebben met krachtraining of nandrolone. Of de breedbeeld tv.

Is vast voor een heel groot deel de schuld van die breedbeeld tv, vind voetballers vaak maar luie figuren...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] ]wist je dat je met zwemmen minder goed vet verbrand!!
        Door het water blijft je lichaam koeler, je hartslag loop minder snel omhoog en oa daardoor is zwemmen niet ideaal om af te vallen.

Het is ook bekend dat zwemmers vaak niet zo droog zijn als andere topsporters
        Nee dat wist ik echt niet Marc!
        DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Zwemmers hoeven ook niet droog te zijn voor hun sport... En denk niet dat het verstandig zou zijn als ze wel heel droog zijn, het water is enorm koud...

Zwemmen is goed voor je uithoudingsvermogen/ademhaling en inderdaad niet zozeer om vet te verbranden...

Comment

Zwemmers hebben er altijd wel goed uitgezien als je filmpjes ziet van een tiijd geleden, maar ook in deze sport doen hulpmiddelen het erg goed... Zwemmen + beetje fitness + beetje maggi = zwemmer met een top body...

Comment

Dus je kan erg goed zwemmen Purple
              Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

Kan ook wel redelijk zwemmen... deed toen ik wat jonger was wedstrijden...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X