Hallo,
Een paar weken terug ben ik begonnen met het cutten. Ben op het gebied van training geen nieuwe, maar met voeding heb ik me nooit bezig gehouden totdat ik een tijdje uit de roulering lag (en dus een zwemband heb gecreeërd, hahaha!). Heb mijn voedingsschema pas gepost, maar omdat ik er toch nog twijfels over heb en van een oud-bodybuilder dit advies kreeg, wilde ik kijken wat jullie hiervan vinden.
Heel graag tips/aanvullingen/wijzigingen.
Stats:
Lengte: 1.73 m.
Gewicht: 61 kg.
BF: ong. 17%
Train 5 dagen per week waarvan 3 kracht en 2 cardio. Doel: Afvallen, spierdefinitie. Wil zo weinig mogelijk zuivel binnen krijgen (behalve de kwark uiteraard.) Drink 2,5 liter water en (kruiden/caffeineloze) thee.
Dit is het schema wat hij me aanraadde! Ik weet nog niet wat ik ervan vindt, ben benieuwd naar de comments. Bedankt alvast.
Ontbijt:
- 2 boterhammen, dik belegd met ei (zonder eigeel)
Tussendoor:
- Appel
- 250 gr. magere kwark
Lunch:
- 2 boterhammen, dik belegd met gegrillde kipfilet
Tussendoor:
- Tonijn op water
- Handje cashewnoten
Avondeten: (hier heb ik met meer mensen te maken, dus varieert helaas)
- Zo min mogelijk aardappelen
- Berg groente
- (liefst) Kipfilet
- 250 gr. magere kwark met stukjes banaan
Na training:
- Boterham, dik belegd met gegrillde kipfilet.
Een paar weken terug ben ik begonnen met het cutten. Ben op het gebied van training geen nieuwe, maar met voeding heb ik me nooit bezig gehouden totdat ik een tijdje uit de roulering lag (en dus een zwemband heb gecreeërd, hahaha!). Heb mijn voedingsschema pas gepost, maar omdat ik er toch nog twijfels over heb en van een oud-bodybuilder dit advies kreeg, wilde ik kijken wat jullie hiervan vinden.
Heel graag tips/aanvullingen/wijzigingen.
Stats:
Lengte: 1.73 m.
Gewicht: 61 kg.
BF: ong. 17%
Train 5 dagen per week waarvan 3 kracht en 2 cardio. Doel: Afvallen, spierdefinitie. Wil zo weinig mogelijk zuivel binnen krijgen (behalve de kwark uiteraard.) Drink 2,5 liter water en (kruiden/caffeineloze) thee.
Dit is het schema wat hij me aanraadde! Ik weet nog niet wat ik ervan vindt, ben benieuwd naar de comments. Bedankt alvast.
Ontbijt:
- 2 boterhammen, dik belegd met ei (zonder eigeel)
Tussendoor:
- Appel
- 250 gr. magere kwark
Lunch:
- 2 boterhammen, dik belegd met gegrillde kipfilet
Tussendoor:
- Tonijn op water
- Handje cashewnoten
Avondeten: (hier heb ik met meer mensen te maken, dus varieert helaas)
- Zo min mogelijk aardappelen
- Berg groente
- (liefst) Kipfilet
- 250 gr. magere kwark met stukjes banaan
Na training:
- Boterham, dik belegd met gegrillde kipfilet.
Comment