schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schema

ben 1m85 weeg 90kg vetpercentage zo'n 15%
    ik ben bezig om zelf een voedingschema samen te stellen nu is m'n vraag waar kan ik ergens terugvinden hoeveel eiwitten, ... een bep. product bevat ok in de winkel maar dat gaat nu eenmaal niet op mijn vrije momenten (gesloten dan) zijn er bepaalde voedingsmiddelen die ik zeker niet mag vergeten of die aan te raden zijn...

Gewoon kijken op de achterkant van producten. Eventueel kun je er een site bij pakken als deze, maar ik vind ze niet altijd even accuraat.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

thnx; ben er nog aan bezig moet nog verder uitzoeken wat ik ga eten op welke uren enz dus dit is verre van af maar maar ik heb voorlopig 200gr kipfillet, 200gr bruin brood (hoeveel weegt een boterham ongeveer) dus morgen weegschaal kopen... ik ben verzot op groenten dus 400gr groenten zoals sla tomaat wortel... ik begin de dag al heel mn leven met kellogs kornflakes (ja niem. doet dit op forum) waarvan ik dacht zo'n 100gr te eten met glas melk erin cornflakes komt neer op 367kcal 8 eiwit 82koolh. 0.8 vet doe ik dit of laat ik mn kellogs beter vallen? dus ev. bij ontbijt nog iets zoeken met behoorlijke hoeveelheid eiwitten ik heb hier ergens gelezen dat eiwitten bij ontbijt belangrijk zijn dus... tja moeilijk om alle info die ik gevonden heb te onthouden, toepassen, ... maar ik denk dat na paar keer dit wel vlugger zal verlopen en met minder fouten. alle tips welkom dus 0,8 vet

Comment

de 0.8 vet op het eind dient voor niks moest verwijdert zijn maar..

Comment

Weg met kellog's cornflakes. Ik vind het maar een ordinaire suikerfabriek.
          Neem liever havermout! Dat bevat veel betere voedingswaarden..en belangrijker nog..geen suiker!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

ok doe ik

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X