Hoelang op de crosstrainer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoelang op de crosstrainer?

Hallo,

Ik heb sinds vandaag een crosstrainer.
    Ik heb deze gekocht om tijdens mijn thuisuren even lekker voor de tv toch aan het sporten te zijn.
    Ik ben 16 jaar, 175 cm en weeg ong. 62 kg.
    Ik ben niet te dik of te zwaar ofzo, maar vind het erg belangrijk dat ik goed in me vel zit en dat zit ik als ik me niet dik voel.
    Afvallen ofzo hoef ik niet hoor, maar me buik iets platter mag wel.
    Hoelang denken jullie dat ik per dag ongeveer op de crosstrainer moet als ik dat wil bereiken?
    Verder zit ik ook nog op gewone sporten, namelijk voetbal en dansen dus daar beweeg ik ook genoeg.

Heb even je topic verplaatst naar het juiste onderdeel. Blog help is echt voor blogs, niet voor vragen over afvallen.
    Je moet gewoon zorgen dat je voeding goed in orde is om mee te beginnen. Als je het goed doet is +-60 minuten per week op de crosstrainer genoeg. Las 3x per week een HIIT sessie in en dat vet verdwijnt "vanzelf". En nee ik ga niet (nog eens) uitleggen wat een HIIT sessie is. Op google is er alles al over te vinden, en hier op het forum is het ook herhaaldelijk uitgelegd.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X