Mijn cutschema!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn cutschema!

Heb mijn cutschema nu zo goed als klaar, en ik hoop dat hij goed in elkaar zit!
    Ik heb mijn cutschema gemaakt met Q and A to get ripped als voorbeeld!
    Tijdens dit cutschema zal ik 3x in de week 45min hardlopen en 2x in de week fitness(wat ik trouwens al 2 jaar doe). Ik ben vanplan dit te doen tot ik rond de 10% BF zit. Nog even wat info over mijzelf:

82kg
    1.87m
    ~ 20% BF
    17 Jaar

Met dank aan General Ix voor zijn hulp
    Attached Files
    Last edited by GeneralIx; 01-03-2008, 18:03. Reason: Schema geupdatet

Hm. Aantal dingen vind ik goed, maar nu ik zo kijk vind ik toch dat je te weinig vet en eiwitten binnenkrijgt, en teveel kh. Zou toch die suikers voor de training wegstrepen en die kcal gebruiken om voor het slapengaan meer kwark te eten.
    Eventueel kun je de hoeveelheid suikers na de training ook nog wat verlagen om nog wat meer kwark te nemen, of om nog wat meer vetten binnen te krijgen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ok, update: http://conjobomama.nl/cutschema.xls
      als admin even bijlage zou willen updaten met deze
      Last edited by Valentino; 01-03-2008, 16:47. Reason: link doet raar

Comment

Vind hem er nu al een stuk beter uit zien. Valt me nu pas op overigens dat je whey banaan meer lijkt op een weightgainer dan een whey shake. Heb je wat getallen per ongeluk omgedraaid of zit je nu aan de weightgainer in de cut?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Vind hem er nu al een stuk beter uit zien. Valt me nu pas op overigens dat je whey banaan meer lijkt op een weightgainer dan een whey shake. Heb je wat getallen per ongeluk omgedraaid of zit je nu aan de weightgainer in de cut?
          gebruik ik te veel? ik snap niet echt wat je bedoelt!

Comment

Weightgainer: rond de 20% eiwitten (meestal) en 70% kh en een paar % vet.
            Whey eiwit: tussen de 65 en de 93% eiwit (doorgaans).
            Jij pakt 40gr van je Whey classics banaan, en aangezien je hierbij meer koolhydraten dan eiwitten door krijgt volgens je schema moet het een weightgainer zijn. En die moet je niet hebben. Je moet gewoon weipoeder hebben.

sigpic

Comment

Iemand vertelde mij net ook dat ik te veel kcal had, ik zou de pindkaas moeten vervangen met walnoten bv. Doen of? En deze shake?:Whey Shake - Real Banana

Comment

Ja! Natuurlijk, ik was vergeten dat je pindakaas natuurlijk net zo goed kunt vervangen door de noten zelf. Zeker doen, dan heb je de kcal van het brood of de crackers ook niet.
                Vind die shake van revolutions niet echt denderend. Zou eerder gaan voor een weishake van Bodyfood of gold standard, hoewel die wel veel duurder is dan Bodyfoods shake. En anders kun je natuurlijk ook nog kijken in ons shaketopic (weet zo de naam niet, maar we hebben er wel een).

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Weightgainer: rond de 20% eiwitten (meestal) en 70% kh en een paar % vet.
                  Whey eiwit: tussen de 65 en de 93% eiwit (doorgaans).
                  Jij pakt 40gr van je Whey classics banaan, en aangezien je hierbij meer koolhydraten dan eiwitten door krijgt volgens je schema moet het een weightgainer zijn. En die moet je niet hebben. Je moet gewoon weipoeder hebben.
                  Zo goed als Whey Classic banaan smaakt zult u verwachten dat dit product aangevuld is met grote hoeveelheden suiker, kunstmatige zoetmiddelen of natrium! Dit is gelukkig niet zo, want de Whey Classic van Optimal Foods bevat slechts 1 gram koolhydraten per portie! Aan de andere kant bevat dit eiwitsupplement wel 20 gram eiwit per portie. Wanneer we dit gaan omrekenen naar 100 gram bestaat whey Classic voor 80% uit eiwit!

klopt toch?=p

Comment

Originally posted by Valentino View Post
                    Zo goed als Whey Classic banaan smaakt zult u verwachten dat dit product aangevuld is met grote hoeveelheden suiker, kunstmatige zoetmiddelen of natrium! Dit is gelukkig niet zo, want de Whey Classic van Optimal Foods bevat slechts 1 gram koolhydraten per portie! Aan de andere kant bevat dit eiwitsupplement wel 20 gram eiwit per portie. Wanneer we dit gaan omrekenen naar 100 gram bestaat whey Classic voor 80% uit eiwit!

klopt toch?=p
                    Ik vind het maar een bagger product het is 70% eiwit trouwens!
                    Je moet het per 100gr bekijken dus veel vet veel koolhydraten en weinig eiwitten voor een Whey shake. Conclusie genaait!!

Per 100gr:

Kcal: 390
                    Eiw: 70
                    KH: 13,6
                    Vet: 6,3
                    Last edited by fitnessfreak; 02-03-2008, 15:57.
                    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

klopt toch?=p
                      In je voedingsschema meldt je toch dat je meer koolhydraten dan eiwitten per shake binnenkrijgt. Kijk zelf maar.

sigpic

Comment

Hij is nu zo goed als klaar, ga er morgen mee beginnen!

Comment

In die whey van jou zit geen 0,0gr vet hoor en ook geen 1,2gr Kh!! En ook geen 24gr eiwitten trouwens! Hoe heb jij gerekend dan?

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                            In die whey van jou zit geen 0,0gr vet hoor en ook geen 1,2gr Kh!! En ook geen 24gr eiwitten trouwens! Hoe heb jij gerekend dan?
                            Gewoon achterop de pot lezen, en dan een paar simpele breuken??

Comment

Gewoon achterop de pot lezen, en dan een paar simpele breuken??
                              Ohw ik dacht dat je die shake had waar je die link van had neergezet! Maar ik zie net pas dat het een andere shake is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X