Hiit na benendag wel ok?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hiit na benendag wel ok?

Ik heb gisteren benen gedaan en behoorlijk wat spierpijn. Ik wilde tussendemiddag cardio gaan doen en evt Hiit. Is dit echt wel ok? Want Hiit is iig deels ook anaeroob.....

Originally posted by Kevf View Post
    Ik heb gisteren benen gedaan en behoorlijk wat spierpijn. Ik wilde tussendemiddag cardio gaan doen en evt Hiit. Is dit echt wel ok? Want Hiit is iig deels ook anaeroob.....
    ik zelf doe geen hiit na me leg day...heb het gevoel dat me benen dan niet zijn voldoende rust kan krijgen

Comment

Als je nog energie over hebt lijkt het me dat het wel kan. Maar zelf zou het niet kunnen denk ik aangezien mijn benen op benendag aardig uitgeput zijn..

Comment

Ga HIIT Roeien

Comment

Hiit roeien wordt een probleem ivm houding.

@mod: wil je ajb 'naar' vervangen door 'na'? Ik lag denk ik nog te slapen

Comment

Als je nog kunt sprinten na benendag zou ik het niet nalaten, maar ik loop nog steeds grappig van de beentraining van de 20ste. Is dus persoonlijk denk ik.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

jij loopt altijd grappig..
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                jij loopt altijd grappig..
                Hahahaha. Zorg jij nou maar dat je hersteld bro, dan gaan we eens kijken wie er het grappigst loopt na een beentraining.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

als je kan moet je het doen, geeft wel aan dat je beentraining iets zwaarder mag:P moet er zelf niet aan denken op het moment. spierpijn van mijn kuit tot aan eind onderrug.

Comment

Ik heb eergisteren nog een klein beetje beentraining gedaan met GeneralIx en gisteren gelijk een HIITsessie spinning gedaan. Geen problemen mee gehad.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

zou het niet doen

Comment

en dat is omdat...?
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...