Mijn buik is dik, maar blijf op kg! HELP!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by stoney-melonie View Post
    gewoon gezond eten en niet te veel calorieen eten ,ik
    ben zelf ook iets te dik heb nu een sonja bakker boek
    aangeschaft maar het helpt wel doe het nu een week
    ik woog 75,5 en nu 74,5...
    en je word echt niet uitgehongerd gewoon veel water drinken
    en (GEZOND!!!) eten dus niet meer snoepe veel succes...
    Sorry om te horen dat je Sonja doet...
    Weet je wat uberhaupt gezond is? Iedereen die ik heb zien bakkeren at de meest idiote dingen zoals liga's, sultana's, meusli etc. Ipv 6 maaltijden 6 fucking kleine tussendoortjes wat ze een maaltijd noemen.

Ach ja er zijn wel meer mensen die het niet snappen en voor makkelijker verkooppraatjes gaan als het "logisch" klinkt voor de leek. Zo doet een vriendin 1 of ander vaag iets waar ze maar 1100kcal mag eten. Het is een levensverandering zegt ze en zal dus rest vaan haar leven dat doen. Dat is ook een manier om niet te jojo-en

Comment

Crashdieeten deugen niet | Dieet Nieuws

Comment

veel water drinken is ook nog eens slecht voor je nieren.
        waarom nou je overbelast je nieren
        en sonja bakker is gewoon nix zoals al gezegt word
        Calisthenics / Street workout

Comment

Gezond eten, bestaat niet alleen uit gezonde produkten eten.
          Gezond eten is op die manier gezonde produkten eten, zodat je je lichaam niet veels te kort doet.

alleen 10 appels eten per dag is niet gezond eten. de appel opzich is wel gezond, maar alleen die appels dus 480 kcal bij elkaar eten is niet gezond.
          te weinig eten is gewoon niet gezond. Dus als je te weinig eet, kun je niet gezond eten.

Als je pindakaas eet, dan eet pindakaas light. kaas kun je ook eten volgens haar. Een plakje ontbijtkoek is ook gezond volgens haar/

bekijk boodschappen lijst 1 eens. Gewichtsconsulente Sonja Bakker

opzich staan er wel veel gezonde dingen in, maar ook dingen die ik niet zou nemen tijdens het afvallen.

waarom alleen een man nou een plak ontbijtkoek moet eten, god mag het weten.

als ik naar het beleg kijk. kaas, smeerkaas.
          En natuurlijk neem je dan geen normale pindakaas met goeie vetten, maar light. De vrouw mag geen pindakaas, nee hoor. Alleen de man mag de ongezonde light pindakaas hebben, want de man mag ongezonder eten dan de vrouw.

of bij tussendoortjes: chocorijstwafels, liga evergreen, eierkoeken. Eierkoeken? dat troep wil je hebben als je wilt afvallen en is ook zo gezond.
          vet arme cake? oh er zit geen vet in, dus dan is het gezond. Tis nog steeds ongezonde cake, maar dan iets minder ongezond dan met de vetten erin.

En natuurlijk kun je dan ook gewoon een bakje chips eten, want het is tenslotte LIGHT chips.

alcohol drinken is ook een aanrader volgens haar.

Bedenk wel dat dit boodschappenlijstje voor de hele week geld. Kan aan mij liggen, maar veel kcal krijg je dan niet binnen.

Stoney-meloenie. Ik kan het niet anders zeggen, je hebt geen boek, maar een hoop afval gekocht.
          daar is mijn vuilnis zak vol met stront, die buiten staat nog meer waard

Dat dat mens miljoenair is geworden. over een paar jaar zien we het wel op internet verschijnen, mensen die hun lichaam verneukt hebben. niet meer afvallen door sonja oplichter bakker.

mijn mening is nu wel duidelijk zo of niet
          Last edited by Misterfit; 04-07-2008, 22:46.

Comment

Zomeractie: tijdens de zomerweken 8 weken een online programma voor € 75,00 inclusief boek en € 65,00 zonder boek. Je bespaart dan € 20,00.
            Iemand kan volgens mij niet rekenen

Comment

Originally posted by stoney-melonie View Post
              gewoon gezond eten en niet te veel calorieen eten ,ik
              ben zelf ook iets te dik heb nu een sonja bakker boek
              aangeschaft maar het helpt wel doe het nu een week
              ik woog 75,5 en nu 74,5...
              en je word echt niet uitgehongerd gewoon veel water drinken
              en (GEZOND!!!) eten dus niet meer snoepe veel succes...
              Die Sonja is een Charlatan die ze op het dorpsplein aan de schandpaal moeten nagelen en door de bevolking door rotte tomaten moeten laten bekogelen. Als dank voor haar domme jojo crash dieet. Opzouten met Sonja!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Die Sonja is een Charlatan die ze op het dorpsplein aan de schandpaal moeten nagelen en door de bevolking door rotte tomaten moeten laten bekogelen. Als dank voor haar domme jojo crash dieet. Opzouten met Sonja!
                Ik sta voor de volle honderd procent achter je. Ik heb gezien hoe erg het jojo-effect is geweest...m'n zus deed het...ouch...O_o
                "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X