In 8 weken optimaal afslanken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hmmm , ik weeg nu ongeveer 83,5, en mijn doel is over 5/6 weken 78...
    Denken jullie dat het goed mogelijk is ?
    Ik bedoel .. 1 KG p.w. moet te doen zijn toch ?

Comment

Originally posted by M0510 View Post
      Hmmm , ik weeg nu ongeveer 83,5, en mijn doel is over 5/6 weken 78...
      Denken jullie dat het goed mogelijk is ?
      Ik bedoel .. 1 KG p.w. moet te doen zijn toch ?
      je kunt ook wel 2 of 3 redden per week. Ik heb daarvoor een heel mooi trukje bedacht, vinger in je hals steken.

1 kg zonder al te veel spier te verliezen is bijna niet mogelijk. Dan moet je een verdomt goeie trainingschema en een verdomt goeie eetschema hebben, anders geef ik je geen kans.

half kilootje zou ik als richtlijn houden, emt een goed schema kun je dat halen.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
        je kunt ook wel 2 of 3 redden per week. Ik heb daarvoor een heel mooi trukje bedacht, vinger in je hals steken.

1 kg zonder al te veel spier te verliezen is bijna niet mogelijk. Dan moet je een verdomt goeie trainingschema en een verdomt goeie eetschema hebben, anders geef ik je geen kans.

half kilootje zou ik als richtlijn houden, emt een goed schema kun je dat halen.
        lijkt me bijna onmogelijk spieren te behouden bij zulk gewichtsverlies
        "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Ik dacht ook altijd dat 1kilo per week niet gezond mogelijk was,
          maar ik ben in mei en juni 7 kg afgevallen (dus op 8 weken) door elke dag 1000 kcal te eten, maar er wel altijd voor te zorgen dat ik 400g kip of magere vis binnen kreeg om spierafbraak tegen te gaan. Ik had in januari mijn vetpercentage laten bepalen, dat was toen 23,4 bij 64kg. Toen ben ik nog 2kg bijgekomen tot mei en nu is mijn vetpercentage 17,6 bij 59kg. Ik heb dus bijna alleen vet verloren. Ik weet niet of dit bij iedereen zou lukken. Ik kan nu gewoon terug 2000kcal per dag eten zonder aan te komen. Ik zou wel als je mijn voorbeeld wil volgen af en toe dagen inlassen dat je meer eet om je stofwisseling niet te verprutsen (ik heb geluk gehad dat dat bij mij niet het geval was).

Comment

Originally posted by Tien View Post
            maar ik ben in mei en juni 7 kg afgevallen (dus op 8 weken) door elke dag 1000 kcal te eten, maar er wel altijd voor te zorgen dat ik 400g kip of magere vis binnen kreeg om spierafbraak tegen te gaan. Ik had in januari mijn vetpercentage laten bepalen, dat was toen 23,4 bij 64kg. Toen ben ik nog 2kg bijgekomen tot mei en nu is mijn vetpercentage 17,6 bij 59kg. Ik heb dus bijna alleen vet verloren. Ik weet niet of dit bij iedereen zou lukken. Ik kan nu gewoon terug 2000kcal per dag eten zonder aan te komen. Ik zou wel als je mijn voorbeeld wil volgen af en toe dagen inlassen dat je meer eet om je stofwisseling niet te verprutsen (ik heb geluk gehad dat dat bij mij niet het geval was).
            We hadden het over gezond afslanken. Crashdieeten vallen niet in die categorie.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja maar als je bijna alleen vet verliest en je stofwisseling er niet onder lijdt, is het dan een crashdieet? ik geloof wel dat trager afslanken beter is, maar als ze dat echt wil..

Comment

onmogelijk. als jij 1000 kcal onder je behoefte gaat zitten, dan gaan je spierenfluiten. Zeker als je erbij niet sport. Hoe heb je het gemeten? waarschijnlijk met een apperaatje.

je zou wel iets van 1 a 2 kilo spier verloren zijn, gok ik zo.

Comment

ja maar als je bijna alleen vet verliest en je stofwisseling er niet onder lijdt, is het dan een crashdieet? ik geloof wel dat trager afslanken beter is, maar als ze dat echt wil..
                  het is een crashdieet als je 1000 kcal onder je behoefte zit... en gezond is het niet

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                    het is een crashdieet als je 1000 kcal onder je behoefte zit... en gezond is het niet
                    Die eet waarschijnlijk ook niet 7 keer per dag. Lijkt me nogal moeilijk om 1000 kcal onder je behoefte te zitten als geen maaltijd overslaat...
                    "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X