Vet Verbranden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vet Verbranden

Beste Iedereen,

Ondanks dat ik al een hele tijd op dit forum kijk heb ik me pas net aangemeld. Dit omdat ik vet heb dat ik kwijt wil. Laat ik eerst even zeggen dat ik niet dik ben, maar het ziet er zo gewoon niet echt uit. Aangezien er niet echt een mogelijkheid in de buurt is om naar een fitnesscentrum te gaan ben ik op zoek naar oefeningen die goed helpen bij het verbranden van vet maar die zonder dure apparaten of iets dergelijks te doen zijn.

Ik ben niet per sé op zoek naar oefeningen om spieren te kweken, ik wil gewoon mijn vet voor een groot gedeelte kwijt. Het vet zit, zoals bij veel mannen, rond de buik.

Ik hoop dat mensen hier me kunnen helpen.

Originally posted by Twisted View Post
    Beste Iedereen,

Ondanks dat ik al een hele tijd op dit forum kijk heb ik me pas net aangemeld. Dit omdat ik vet heb dat ik kwijt wil. Laat ik eerst even zeggen dat ik niet dik ben, maar het ziet er zo gewoon niet echt uit. Aangezien er niet echt een mogelijkheid in de buurt is om naar een fitnesscentrum te gaan ben ik op zoek naar oefeningen die goed helpen bij het verbranden van vet maar die zonder dure apparaten of iets dergelijks te doen zijn.

Ik ben niet per sé op zoek naar oefeningen om spieren te kweken, ik wil gewoon mijn vet voor een groot gedeelte kwijt. Het vet zit, zoals bij veel mannen, rond de buik.

Ik hoop dat mensen hier me kunnen helpen.
    Cardio doen helpt ook bij het verbranden van vet, alleen full body krachttraining is nog beter als je dat naast de cardio doet.

gemachtigde cardio op nuchtere maag is een goeie manier om je vet te verbranden ( zorg wel dat je snelle eiwitten eten ) na het cardio goed ontbijten.

ga regelmatige eten, verdeel je voeding goed. Ga 200 a 500 kcal onder je behoefte zitten en niet meer.

En onthoud, vet bij je buik gaat pas als laatste weg. Het gaat eerst bij benen borst etc weg. Of laat ik het zo zeggen, het gaat daar meer weg dan bij de buik.

ik zou maar vast een voedingsschema opstellen. Misschien evnetueel wat dumbells aanschaffen, om toch nog enigzins wat te kunnen trainen? best blijft toch sportschool, maar die heb je niet in de buurt zei je al

Comment

Lekker overbodig topic, dat totaal geen blijk geeft van het bekeken hebben van welke discussie dan ook.

Gesloten.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X