Buikje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik let nu echt niet op mijn voeding eet echt alles en kom niet aan blijf rond de 62 a 63 kg dus dat vind ik wel goed zo en mager ben ik echt niet heb wel spieren

Comment

Op 1m85 met 62kg en een buikje heb je nauwelijks spiermassa. Is gewoon onmogelijk.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

En of je dun bent, kan gewoon niet anders. Of je moet lucht in je spieren gepompt hebben ofzo. Gewoon onmogelijk dat jij gespierd en niet dun bent met zulke stats

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Op 1m85 met 62kg en een buikje heb je nauwelijks spiermassa. Is gewoon onmogelijk.
          *knikt instemmend* Dat beetje spieren wat er zit is net het minimum om te zorgen dat je nog kunt functioneren. Maar omdat je weinig vet hebt op bepaalde plekken lijkt het net alsof je wat hebt.

En wat is dat met "echt alles eten"? Wat is dat "echt alles" dan? Toen ik iemand met soort gelijke stats een eetschema gaf kwam hij flink aan en zit nu na een 7 maanden rond de 80kg. Dus het lijkt me sterk dat je echt alles eet van de correcte dingen.

Comment

nee dat is waar eet gewoon van alles maar niet al het gezonde hoef ook niet aan te komen voel me goed maar ben begonnen met trainen van buikspieren en ze worden al beter zichtbaar dus bedankt voor jullie tips

Comment

Whatever dude.....
              maar als je OOIT eens serieus wordt, lees dan de voeding en trainingstickies van dit forum maar eens door. En hou op met klooien. Want dat doe je nu.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

iedereen heeft toch buikspieren? je moet ze alleen zichtbaar laten worden en ze redelijk getraind hebben? zo is mij verteld iig maar ja.

1.85 en 62kg is wel vrij licht ja, ben zelf 1.78 en 65KG en ik ben nog aan de lichte kant qua spiermassa maar heb er laatste 4 maanden al 5KG aan voornamelijk spiermassa aantoegevoegd (zie er iig niet dikker uit) maar zit nog steeds aan de magere en smalle kant. Ben alleen te lui om een goed voedingsschema en trainingsschema te volgen en thuis trainen is niet echt motiverend maar zomaar even een sixpack tevoorschijn toveren is niet mogelijk. Je zult echt dingen moeten veranderen aan voedingspatroon als je vetpercentage te hoog is. Want als je eenmaal je sixpack hebt door hard te trainen wil je hem uiteraard ook vasthouden.

Maar net zoals iemand anders al zei, als je vrij smal gebouwd bent net zoals ik (niks aan te doen zit in de familie, alleen als je zwart bent is dat gegarandeerd) kan ik je aanraden borst/schouders/biceps veel te trainen. Zie je der wat mannelijker uit.

Haudoe

Comment

Originally posted by Sebasje View Post
                  Maar net zoals iemand anders al zei, als je vrij smal gebouwd bent net zoals ik (niks aan te doen zit in de familie, alleen als je zwart bent is dat gegarandeerd) kan ik je aanraden borst/schouders/biceps veel te trainen. Zie je der wat mannelijker uit.
                  Joker.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Haudoe
                    Grapjas, je vind dus een lichaam dat niet goed in verhouding is getraind mooi?

Vind het best triest als je dat gelooft. Ga jij maar lekker op die manier trainen, maar ga alstublieft niemand wijsmaken, dat je op zo een foute manier moet trainen. Zo is namelijk schuingroeien gegarandeerd.

Comment

iedereen heeft toch buikspieren? je moet ze alleen zichtbaar laten worden en ze redelijk getraind hebben? zo is mij verteld iig maar ja.

1.85 en 62kg is wel vrij licht ja, ben zelf 1.78 en 65KG en ik ben nog aan de lichte kant qua spiermassa maar heb er laatste 4 maanden al 5KG aan voornamelijk spiermassa aantoegevoegd (zie er iig niet dikker uit) maar zit nog steeds aan de magere en smalle kant. Ben alleen te lui om een goed voedingsschema en trainingsschema te volgen en thuis trainen is niet echt motiverend maar zomaar even een sixpack tevoorschijn toveren is niet mogelijk. Je zult echt dingen moeten veranderen aan voedingspatroon als je vetpercentage te hoog is. Want als je eenmaal je sixpack hebt door hard te trainen wil je hem uiteraard ook vasthouden.

Haudoe
                      lol...

Comment

ik heb nu het idee dat die alleen en dan ook echt alleen zijn blokjesbuik traint en dat vind ik er niet mooi uitzien. Uiteraard moet die zijn hele lichaam trainen, maar wij zijn nog niet eens uitgegroeid en volgroeid dus als ik het heb over iets meer nadruk op bovenarmen etc. gaat dit om een lichte training. Het zal iig wel beter zijn om bij je hele lichaam een goeie basis neer te zetten, daar hebben jullie vast meer verstand van.

Comment

ik heb nu het idee dat die alleen en dan ook echt alleen zijn blokjesbuik traint en dat vind ik er niet mooi uitzien. Uiteraard moet die zijn hele lichaam trainen, maar wij zijn nog niet eens uitgegroeid en volgroeid dus als ik het heb over iets meer nadruk op bovenarmen etc. gaat dit om een lichte training. Het zal iig wel beter zijn om bij je hele lichaam een goeie basis neer te zetten, daar hebben jullie vast meer verstand van.
                          Idd, dus voor je nog eens wat typt, even lezen op het forum in de informatieve stukken.
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Om in de trend van de topic te blijven; Ik train gewoon alleen me traps, ziet er mega tof uit.

Mijn goal?:

Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Originally posted by qbane View Post
                              Om in de trend van de topic te blijven; Ik train gewoon alleen me traps, ziet er mega tof uit.

Mijn goal?:
                              Proost
                              "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

ach ja je moet wat op zo'n luie maandag
                                Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X