afvallen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afvallen!

hey mensen.

Ik wil graag echt aantal kilo's afvallen kwa vet. IK doe genoeg aan cardio wel tussen 3 a 5 keer per week een 35 a 40 minuten joggen achter elkaar ( mijn conditie is prima ) maar kwa voeding is het een probleem. Ik drink meer dan 1.5 liter water per dag en voor de rest meschien 2 a 3 glazen siroop. Ik eet 6 boterhammen en middageten. ik kan niet bijvoorbeeld dingen in gaan vriezen in verband met het werk en geen kookervaring :P. Ik kan ook geen spullen gaan kopen aangezien mijn moeder hier niet echt al te blij mee zou zijn. zou dit goed zijn om toch een aantal kilos af te vallen om moet ik het toch echt drastisch gaan omgooien. Ik weet ik moet lezen op het forum en stickeys wat ik overigens ook heb gedaan maar daar staan moeilijke schemas die voor mij gewoon niet haalbaar zijn. mijn vraag is dus zit ik nu op de goed weg of ?

greets Josh
    Sommige mensen behandelen hun lichaam als een tempel, ik het mijne als een pretpark

Kort maar krachtig, Nee

afvallen is letten op je eten, afvallen is weten wat je binnen krijgt, afvallen is gezond eten, afvallen is regelmatig eten....

op goed gevoel is het gewoon niet te doen.

dingen zo als 6 boterhammen zijn vaag. Is het volkoren, wit, bruin? wat doe je erop? beleg? boter? wanneer eet je ze? middag eten? patat? sla? kip? gehaktbal?

Wat is je behoefte, je moet al een klein kind zijn wil je met dit eten aan je behoefte komen.

Je zou dit toch echt wel goed moeten weten, wil je goed afvallen. Afvallen is juist je aan een schema houden. Lukt dat niet, dan geef ik je weinig kans op suc6.

En ga nu niet te weinig eten, dan val liever niet af, want zo bereik je ook niks. Niet dat ik denk dat je dat gaat doen, maar gewoon even voor de duidelijkheid.

Dus als het kan ga je maar eens verdiepen in een schema en post deze hier, dan helpen we je graag verder.
    Last edited by Misterfit; 30-07-2008, 18:15.

Comment

Zou eerst op schema gaan eten kerel. Pas in een later stadium kun je gaan eten op gevoel. Dan weet je wel grofweg wat er in iets zit en wat je nodig hebt en of je nog bij moet eten of juist niet.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Misterfit en General slaan de spijker op de kop. Ga gewoon maar wat rondneuzen hier op het forum, er is een schat aan informatie die op je wacht Verder zou ik wel krachttraining doen en niet alleen cardio =p
        "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Meestal sla ik de spijker in de kont.
          Inderdaad krachttraining voor erbij is ook erg belangerijk, dacht eerder dat het alleen cardio was maar nee. Letten op je eten aangezien je hier het meeste uit gaat halen.

Edit: lol verkeerde topic.
          Last edited by Nex-; 31-07-2008, 07:33.

Comment

Afvallen zit hem grotendeels in je voeding.
            Je kan nog zo veel joggen maar als je voeding niet op orde is gebeurt er helemaal nix.
            Who's the Chef

Comment

in het begin veel gesport maar ik viel niks af.
              Uiteindelijk een voedingschema gemaakt en ik ben inmiddels aardig wat kwijt!
              voeding is de sleutel. Ik merk het bijv. ook met moutainbike of ik goed of slecht heb gegeten.
              Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

Ik zie vooruit gang!

Ga zo door kerel!
                1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X