na hogere calorie-inname, terug afgevallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• na hogere calorie-inname, terug afgevallen

Hey mensjes

Het is een tijdje geleden dat ik nog iets van me heb laten horen (4 maanden), maar alles gaat goed.

Had het probleem dat ik maar aan 1100 Kcal per dag kwam en door dit langzaam aan te verhogen in het begin ongeveer 5 kg was bijgekomen.

Nu zit ik rond de 1800 kcal (wel nog altijd te weinig) maar ik ben niet meer bijgekomen, wel 4 kg afgevallen. Dus ben weer ongeveer hetzelfde als in het begin.

Heb nu wel meer energie, maar blijf het toch nog altijd koud hebben:-) zelfs in de zomer. Dus misschien had een te lage calorie-inname er niet veel mee te maken.

Vele groetjes

stats: 1.72, 69 kg, 20%

Dan ben je gewoon een koukleum. Maar denk dat die 1800kcal beter voor je is dan die 1100.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Mooi werk. Stap voor stap je metabolisme omhoog gooien geeft je nu ook de mogelijkheden echt goed te gaan afslanken als je wilt. Heb zelf ook met dat probleem gezeten.

Comment

Goed te horen zeg!!! Dit is altijd wat ik roep tegen mensen die willen afvallen en weinig eten voornamelijk vrouwen. Je moet meer eten om af te vallen, leuk om dit eens bevestigd te krijgen. Je bent gelijk een voorbeeld voor andere mensen..

grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X