Ik krijg volgende week een ingreep aan mijn mond. Voor het herstellen van deze operatie worden mijn kaken voor ruim 6 weken op elkaar gezet (zodat het goed kan genezen). Ik moet dus zes weken vloeibaar eten. Ik weet niet wat de artsen me aan gaan raden (wat voor vlooeibare voeding), maar heeft er iemand tips qua voeding ? Ik ben momenteel aan het cutten en wil dat graag zo houden, er is mij door de artsen gezegd dat ik hoogstwaarschijnlijk ook veel zal afvallen in die 6 weken, hier heb ik uiteraard geen probleem mee zolang het maar vet is en geen spiermassa. Ik zat te denken dat ik wellicht wat meer (wei) shakes kan gaan drinken om zo in ieder geval me eiwitten binnen te krijgen. Ik drink er nu slechts 1 per dag (alleen op trainingsdagen) en ik zie toch veel schema's (met name in M&F) waar 3 shakes per dag worden gedronken.
Ik zie er trouwens weinig in om alles in de blender te gooien althans de "normale" maaltijden, lijkt me nou niet bepaald lekker een ons kipfilet met salade in vloeibare vorm
Maar mijn vraag dus, hoe kan ik dit de komende 6 weken het beste aanpakken ?
Ik zie er trouwens weinig in om alles in de blender te gooien althans de "normale" maaltijden, lijkt me nou niet bepaald lekker een ons kipfilet met salade in vloeibare vorm
Maar mijn vraag dus, hoe kan ik dit de komende 6 weken het beste aanpakken ?
Comment