Nieuw! Maandag cutten voedingsschema checken!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw! Maandag cutten voedingsschema checken!

Beste Bodynet members.

Na veel lezen op Bodynet en veel te hebben geleerd heb ik maar besloten om lid te worden. En ik moet zeggen het bevalt hier echt! zoveel interessante informatie. Ik zal elke dag aanwezig zijn en zoveel mogelijk allen logjes en topics volgen. Even over mij zelf vertellen, Sinds een paar maanden ben ik begonnen met fitniss en cardio. Ik ben in een korte periode veel vet kwijt geraakt bijna 9 kilo in 1 maand. Maar zoals title al zegt Maandag 30 maart Cutten! Dat betekend voor mij motivatie, perfecte voeding , veel trainen , en vooral veel rust. Ik heb Eergister een Voedingsschema gemaakt (natuurlijk eerst alles uitgerekend). Ik heb 6 maaltijden op een dag en zit rond de 1900Kcal. Maar twijfel nog of het allemaal perfect is daarom vraag ik jullie hulp. Als er dingen beter kunnen in het voedingsschema vertel het dan aub! alle adviesen zijn van harte welkom positief of negatiev Ik zal hier altijd van leren.

Stats:
    Leeftijd: 15 jaar jong en krachtig
    Lengte: 180
    Gewicht: 77
    BF: 15,0
    BMI: 23,4
    Attached Files
    Appeltje Eitje!

15 jaar jong en krachtig

Wat zijn je krachtstats?
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Just joke, ben nog zeer weinig bezig met kracht man. Mijn bedoeling is om eerst een cut tegen aan te gooien na dit mij te focussen op Clean bulk en KT.
      Appeltje Eitje!

Comment

Hou ons op de hoogte van jouw vorderingen. Houd bijvoorbeeld een trainingslog bij hier op het forum, dan kunnen we je altijd van commentaar en tips voorzien
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Heey dankje ! Ik vraag me gewoon af of er dingen in zitten die beter kunnen. iemand ?
          Appeltje Eitje!

Comment

Op zich is er weinig mis met je schema behalve dan dat je te weinig eiwitten tot je neemt. Je laatste maaltijd bevat een enorme stoot eiwitten terwijl je de rest van de dag gemiddeld genomen de 20 gram per maaltijd niet eens haalt! Dom.
            Je moe ter voor zorgen dat je IEDERE maaltijd tussen de 25 en 50 gram eiwitten consumeert!
            Een maaltijd met maar 11 gram eiwitten is de moeite niet. Te weinig eiwitten innemen betekent dat je je spieren nie tkunt beschermen tegen spierafbraak tijdens zo'n laag calorisch dieet, en dat kan je bedoeling nooit zijn geweesd.
            Meer eiwitten dus!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik weet niet wanneer je traint, maar ik zou de whey van laatste maaltijd naar na de training verplaatsen
              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

1. Ga rond de 2200-2500kcal zitten. Wat je kan doen is op niet sportdagen 2200kcal eten. Haal je koolhydraten alleen uit je ontbijt en 2 maaltijden groenten. Verder op de dag geen rijst/brinta of wat dan ook. Op sportdagen ga je wel rijst en zo nemen en zit je rond 2500kcal en heb je genoeg energie om te sporten.
                2. Verdeel de maaltijden dat je de ene Eiwitten/Vet eet en andere Eiwitten/Koolhydraten
                3. Begin je dag met koolhydraten/eiwit maaltijd en eindig de dag met eiwit/vet.
                4. Voor en na het trainen een eiwit/koolhydraat maaltijd.
                5. Neem meer eiwitten. met een gewicht van bijna 80kg kun je gemakkelijk 200gr per dag nemen. Ook je onverzadigde vetten moet omhoog naar 60gr

En dan een intensief schema. Voornamelijk compound oefeningen en explosieve gecontroleerde uitvoeringen.

Comment

Heey bedankt voor jullie advies, het was mij al bekend dat ik aan het aande teveel eiwitten nam.
                  De whey shake had ik al verplaats ongv 30 min voor de training, alleen op KT dagen. En mij lijkt die kwark savonds gewoon oke, die worden langzaam opgenomen.
                  Appeltje Eitje!

Comment

10 gram walnoten, dat zijn 2-4 walnoten?, vind ik wel weinig
                    ik las ergens anders dat de dagelijkse dosis van walnoten 30 gram is
                    dit las ik :
                    Het eten van gewone walnoten of okkernoten na de maaltijd beperkt de schade die vet voedsel aan de bloedvaten kan toebrengen. De noten zouden de gezondheid van hart en bloedvaten zelfs meer ten goede komen dan het gebruik van olijfolie. Als dagelijks aanbevolen "dosis" wordt een 30-tal gram voorop gesteld (Ca 6 tot 10 stuks)

dus vervang je 10 gram, naar 15, dan zit je steeds mooi op de 30
                    voor rest ken ik er niet zoveel van =D alleen dat je te weinig calorien binnen hebt, meer zeg ik niet (weet niet eens of dit juist is, ben ook maar beginneling)
                    en je verhouding bij maaltij 5 van vlees/aardappelen/groenten lijkt me ook raar

Comment

We zullen zien wat er gebeurt, en wat de resultaten zullen zijn. Zolang ik het netjes volhoud en ik val goed af dan is het ok. Ik houd dit 2/3 maanden vol en kijk wat de resultaten zijn, als het dan nog niet genoeg is dan kijken we verder. Maar ik denk dat dit een goed schema is, en ja de kcal zijn laag maar dat is de bedoeling. Maar ik zal de 10g vervangen voor 15g, ook al denk ik dat het weinig uit maar of ik nou 5 g meer eet. Maar natuurlijk bedankt voor je info en je advies doe er zeker wat mee.

Mvg Mitch
                      Appeltje Eitje!

Comment

NU training

3 uur achter elkaar 2000kcal verbranden HIIT!
                        Appeltje Eitje!

Comment

Originally posted by ExplosiveTilburg View Post
                          NU training

3 uur achter elkaar 2000kcal verbranden HIIT!

Pardon?
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

thx Falstyr, leerzaam
                            Bulking tot 100kg

Comment

ZOOO 9 KILO in 1 maand? crash dieet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X