ephedra nog steeds gewoon te koop?!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    lekker recht voor zn raap
    Ja joh die gast zit gewoon sinds dag 1 aan te kloten. Na 3 maanden was hij zo blij dat hij wat was afgevallen in de laatste 3 weken. Maar toen Spectral even er naar keek was dat afgevallen gewicht bijna hetzelfde als zijn start gewicht maanden er voor. Toen begon hij allerlei shit te proberen en nu weegt hij niet meer in de 120kg regio, maar in de 140kg regio.

Die gast heeft genoeg adviezen en info gekregen. Zolang hij er niks mee doet is hij onze tijd en moeite niet waard.

Comment

Hij is inderdaad al flink lang lid
      Groeten

Comment

vreselijk als vincent gelijk heeft.. iets gaat er god fout in zijn leefpatroon

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          vreselijk als vincent gelijk heeft.. iets gaat er god fout in zijn leefpatroon
          vince heeft helaas gelijk.
          maar ja nu is er eph in het spel wonderniddel kun je gewoon patat bij eten dus nisschien dat het nu lukt.

Comment

Ephedra schijnt erg slecht te zijn. Je hart draait op volle toeren.
            Ken wel een gozer die het elke dag nam, die zag er niet meer uit zo mager t leek wel een junk.

Comment

Heb die troep pas ook gebruikt, werkte erg hongerstillend moest mijn maaltijden echt proppen. Heb het na een paar dagen gebruik weg geflikkert

Comment

Originally posted by tino View Post
                Heb die troep pas ook gebruikt, werkte erg hongerstillend moest mijn maaltijden echt proppen. Heb het na een paar dagen gebruik weg geflikkert
                omdat?
                Groeten

Comment

omdat?
                  Ja zonde man, vond het altijd wel ff lekker. Tis een beetje hetzelfde gevoel als ephedrine.

Comment

Eph is heerlijk vet vliegt eraf en honger blijft weg. Clen daarintegen is beter qua werking maar niet qua bijwerkingen.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Kan alleen maar zeggen ephedra tot je nemen en maar raak vreten, zal niet lang duren of er komen problemen van.. Gezien dat er na n jaar of wat (lidmaatschap) ook geen vooruitgang is geboekt..... En ja het is verboden in Nederland, ja wat niet he......

Comment

kun je ephedra gebruiken in combinatie met andere medicatie?

en voel je iets tijdens het gebruik van ephedra enige bijwerkingen?
                        zelf kan ik dus helemaal niet tegen caffaine en word ik er helemaal gek van, miss bij ephedra hetzelfde effect?
                        Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
                          kun je ephedra gebruiken in combinatie met andere medicatie?

en voel je iets tijdens het gebruik van ephedra enige bijwerkingen?
                          zelf kan ik dus helemaal niet tegen caffaine en word ik er helemaal gek van, miss bij ephedra hetzelfde effect?
                          Ephedra is veel heftiger, denk als jij van caffeine gek word het niet echt verstandig is om ephedra te nemen. Want dan stoppen ze je waarschijnlijk in een dwangbuisje, hehehehe.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Ephedra is veel heftiger, denk als jij van caffeine gek word het niet echt verstandig is om ephedra te nemen. Want dan stoppen ze je waarschijnlijk in een dwangbuisje, hehehehe.
                            ja zat ik ook al aan te denken ghehe.
                            niks voor mij dus
                            Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                            http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Eph nemen en voor de rest vreten is juist één van de redenen waarom het verboden is. Als je er wijs mee om gaat en het met volledige kennis ervan gebruikt is er niets aan de hand.
                              Dikke mensen met een slechtere gezondheid zijn risicogroepen, zelfs zonder eph zijn ze gevoelig voor hartaanvallen etc. Als je wil afvallen begint het met voeding.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

omdat?
                                het voelde gewoon niet goed aan me tikker.. , werd er ook trouwens erg nerveus van

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X