ephedra nog steeds gewoon te koop?!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tino View Post
    het voelde gewoon niet goed aan me tikker.. , werd er ook trouwens erg nerveus van
    Ja Tino kerel, dat komt omdat je hart veel sneller gaat kloppen. Dat is ook de reden dat je door Ephedra en Ephedrine vet verbrandt.

Comment

Jaa weet het kerel , maar als zo wat je niet bevalt kap je beter.. Goed voor je is het niet eh

Comment

Jaa weet het kerel , maar als zo wat je niet bevalt kap je beter.. Goed voor je is het niet eh
        Nee niet echt, heb het zelf ervaart.
        Je lan er ook niet teveel van nemen anders zou je rikketik er weleens mee op kunnen houden en daar wordt je niet vrolijk van. Dus alles met mate en gedoseerd.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Nee niet echt, heb het zelf ervaart.
          Je lan er ook niet teveel van nemen anders zou je rikketik er weleens mee op kunnen houden en daar wordt je niet vrolijk van. Dus alles met mate en gedoseerd.
          Ik geloof dat er al mensen aan overleden zijn.

Kan me er wel wat bij voorstellen, ik kreeg er hartkloppingen van.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

haha duidelijk allemaal, dan ga ik liever iets langer door met cutten
            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
              haha duidelijk allemaal, dan ga ik liever iets langer door met cutten
              Of je moet er tegen kunnen.
              Ik vond het wel lekker.
              Kon er in ieder geval heel fijn mee cardioen.

Comment

dat wel en zweten als de tering .. Bijwerkingen waren hartklopingen en erg nerveus , had je dat ook snuf?

Comment

dat wel en zweten als de tering .. Bijwerkingen waren hartklopingen en erg nerveus , had je dat ook snuf?
                  Yep, maar in combinatie met caffeine geeft het een bepaalde boost.
                  Op cardio-dagen kon ik zonder moeite in 47 minuten 700 calorieen verbranden. Ik vond het dus wel wat hebben. Je moet gewoon niet teveel nemen dus juist doseren.

Comment

Hallo Ramon ,

Ik wil ook wat kilootjes kwijt en kan wel wat extra energie gebruiken om mijn doel te halen. Zou ook willen bestellen. Hoe doe ik dat?

By the way, ik ben Denco.

Comment

Ik heb ze ook, gele stacker 2 met ephedra.
                      Ik neem er nu de eerste 3 weken 1 in uurtje voor de training
                      4e week als het nodig is 1 week 2p.d

Krijg er veel energie van,kan me enorm goed focussen ook en vetverbranding gaat goed

Wel heel positief maar merk ook zeker bijwerkingen.
                      Hart gaat wel harder en maakt (grotere?) kloppingen bij zware deadlift of squats/legpress.
                      Maar verder geen overdreven hartkloppingen, zware compounds hebben uiteraard zoiso al een flinke impact op het hart, maar deze 3 merk ik het wel SOMS bij.. dan neem ik ook echt even m'n rust (5-10minuten).

Verder heb ik dat ik soms ineens merk dat ik op m'n tanden knars, moeilijk in slaap val soms warm/koud/warm/koud.
                      Dusja een heftig middeltje is het wel, zou soms denken dat ik aan de mdma kristallen zit maar dan zonder de space haha.
                      Ga dit in ieder geval niet te lang gebruiken, merk wel dat het iets is wat zeker niet goed is voor je
                      Broomstick_bodybuilding op insta
                      F#CK heavy weights

Comment

Je bumpt gewoon op een 4 jaar oud topic -_- srs ?

Comment

Dicht.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X