The new big three... Benchpress, Deadlift en... biceps curls
afvallen met spierbehoud..
Collapse
X
-
nja ik train gewoon door maar men lichaam zet het direct om in vet aangezien ik een aantal jaar gewoon een soort crash dieet heb gevolgd.
at namelijk maar 3 keer per dag dus dat is mijn fout geweest.
heb aankomende week een afspraak met een voedingsdeskundige die voeding aanpast met sporten dus daarvan zal ik ook nog wat posten.
Comment
-
Originally posted by PAPI_LEEK View Postnja ik train gewoon door maar men lichaam zet het direct om in vet aangezien ik een aantal jaar gewoon een soort crash dieet heb gevolgd.
at namelijk maar 3 keer per dag dus dat is mijn fout geweest.
heb aankomende week een afspraak met een voedingsdeskundige die voeding aanpast met sporten dus daarvan zal ik ook nog wat posten.
3x per dag eten hoeft per defenitie niet fout te wezen. Zolang je maar je kcal binnen krijgt in die 3 maaltijden.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
eindelijk maar toch mijn voedingsschema!
ontbijt:
4 sneden volkorenbrood bellegd met 2 x zoet bijvoorbeeld jam appelstroop vruchtenhagel
1 beker 250 ml melk
tussendoor:
2 sneden volkorenbrood met pindakaas
1 plak ontbijtkoek
drinken naar keuze zonder toegevoegde suikers
lunch:
4 sneden volkorenbrood bellegd met 1 x vleeswaren 1 x plak kaas 30+
tussendoor:
1 portie fruit
drinken naar keuze
1 beker 250 ml melk
warme maaltijd:
1 bord warme maaltijd bestaand uit:
120 gr mager vlees vis of kip
8 aardappelen
4 groentelepels 200 gram ongeveer
1 glas 200 ml water
tussendoor binnen 2 uur na training:
1 pakje multipower recharge drink
1 schaaltje 200 ml magere vruchtenkwark
1 portie fruit
1 pakje liga of variatie
1 glas 200 ml frisdrank
Per dag:
hoeveelheid vocht aanvullen tot minimaal 2 later water
graag reactie´s wat betreft dit schema..
Groeten!!
Comment
-
ok dus zoet vervangen en de rest dus ook maar dit is een schema wat is gebaseerd op niet puur bulken maar om te bulken, vetpercentage omlaag te krijgen en daarbij dus ook 3 keer in de week cardio met 3 keer kracht.
vandaar het zoete belleg dat is om de stofwisseling in de morgen een boost te geven.
de snacks na het eten was ik zowiezo niet van plan aangezien ik dan men shake ook al heb gehad dus word dan een beetje dubbelop.
Comment
-
Jezus wanneer begrijp je nou dat je niet en kan bulken en kan cutten tegenlijk. het is het een of het ander.
het schema van de voedingsdeskundige is om te huilen:
ontbijt:
4 sneden volkorenbrood bellegd met 2 x zoet bijvoorbeeld jam appelstroop vruchtenhagel
1 beker 250 ml melk
tussendoor:
2 sneden volkorenbrood met pindakaas
1 plak ontbijtkoek
drinken naar keuze zonder toegevoegde suikers
lunch:
4 sneden volkorenbrood bellegd met 1 x vleeswaren 1 x plak kaas 30+
tussendoor:
1 portie fruit
drinken naar keuze
1 beker 250 ml melk
warme maaltijd:
1 bord warme maaltijd bestaand uit:
120 gr mager vlees vis of kip
8 aardappelen
4 groentelepels 200 gram ongeveer
1 glas 200 ml water
tussendoor binnen 2 uur na training:
1 pakje multipower recharge drink
1 schaaltje 200 ml magere vruchtenkwark
1 portie fruit
1 pakje liga of variatie
1 glas 200 ml frisdrank
het totaal aantal aan dierlijke eiwitten (plantaardige tellen we niet mee), is rond de 50-60g. deze zou ongeveer 2.5-3x zo hoog moeten zijn ongeacht of je nu cut of bulkt.
daarnaast is het DIKGEDRUKTE slecht in het algemeen, of slecht op dat tijdstip. (of je mag kiezen)
ik vond je oude schema stukken beter als dit
echt als je hiervoor geld betaald hebt, HAHAHAMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
En daarbij, als dit volgens de "deskundige" een bulkschema moet voorstellen¿?
Ik weet niet wat je doet, school of arbeid, maar gezien je stats en het feit dat je al redelijk getraint bent vind ik 2700/2800 kcal eerder een cutschema..
Je onderhoud zou ik eerder zetten op 3000 omennabij, tel daar 20% bij op en dan is dat je bulk...maar eerst:
Aangezien je metabolisme een beetje aan gort is zou ik als ik jou was deze winter gebruiken om je metabolisme eens flink aan te wakkeren door middel van stap voor stap je kcal inname te verhogen zodat je uiteindelijk weet wat je ondehoud is en dan als de winter op z'n einde zit, weet je wat je moet eten om te cutten..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-