Eens met Knulletje. Zie eerst maar eens hoe de Abilify aanslaat, en dan kun je verder experimenteren.
anti-psychotica dwarsboomt afvallen.
Collapse
X
-
heb het er gewoon eens met de psychiater over, en leg hun je probleem uit.
En vertel die ook als je suplimenten gaat gebruiken, en neem in ieder geval nooit anabolen.
Ik neem aan dat de psychiater het zekker goed vindt dat je lekker aan het sporten bent en je hier in zekker advies zal kunnen geven.
Ik ben zelf werkzaam in de gevangenis al sport instucteur en daar heb je best met veel mensen te maken die psychotish zijn, en daar ook risperdal en nog meer dingen voor slikken, en dat houd inderdaad veel vocht vast, en naar mijn iedee wienig aan te doen, maar blijf wel op je voedig letten en lekker blijven trainen.
Sucses.
Comment
-
Sinds ik met anti-psychotica in aanraking kwam (2007) ben ik fors toegenomen in gewicht ruim 20kilo, was toen 74kilo.
Dus ik hoop nu ik dit allemaal ontdekt hebt, de schade te kunnen herstellen.
Ik spreek mijn behandelaar pas donderdag, en zal de situatie voorleggen.
Iedereen bedankt voor de info die ik nodig had.
Gr Danny
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment