Voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding

Dag dames / heren,

Ik zal me eerst even voorstellen!

Ik ben Maurice en met een tussenstop van een aantal jaren weer begonnen met trainen sinds april 2010.

Ik train 3 dagen (zwaar) in de week:

Dag 1 Borst (3x) en biceps (3x) en buik (2x)
    Dag 2 rust
    Dag 3 Benen (3x) en Schouders (3x) en buik (2x)
    Dag 4 rust
    Dag 5 Rug (3x) en Triceps (3x) en buik (2x)

Ben 1.63 mtr en ben sinds april tot nu toe gestegen in gewicht van 64 naar 70 kg. Mede door het gebruik van eiwitshakes en mijn voeding.

Volgens de vetpercentagemeter zit ik op een lichaams vetpercentage van 22 %

Ben nu langzamerhand begonnen met droogtrainen. En heb nu na elke training een half uur cardio toegevoegd. Hetzij rennen of fietsen of combi.

Mijn voeding op een dag

07.00 uur
    - 2 sneetjes brood met kipfilet of pindakaas
    - 1 eiwitshake (mammoet)

09.00 uur

- 1 sneetje brood met kipfilet
    - 1 banaan

12.30 uur

- 4 sneetjes brood met kipfilet

15.00 uur

- Fruit 1 of 2 stuks
    - evt een sultana of iets dergelijks

17.00 uur

- Eten wat de pot schaft waarbij ik het aandeel rijst of aardappelen zo weinig
    mogelijk houdt en dat aanvul met groentes/salades.

s' avonds training

- Na de training een eiwitshake (mammoet)

Wat de shakes betreft. Er is mij verteld dat ik die gewoon moet blijven nemen tijdens het droogtrainen omdat ik anders door de cardio mn spieren zou verbranden.

Ik denk dat ik met voeding het meeste kan bereiken wat droogtrainen betreft. Maar op het gebied van voeding ben ik helemaal niet thuis en hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Ik sta open voor alle verbeterpunten.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Maurice

Ik heb dus mijn mijn calorieverbruik/voeding aangepast op het droogtrainen, cutten noemen jullie dat geloof ik. Heeft het dan uberhaupt zin om daarnaast dit nog te combineren met een fatburner? En zo ja wat raden jullie mij dan aan?

Comment

ik gebruik groene thee als fatburner

Comment

Sultana volgens mij kan je wel schrappen, veel te veel suikers. Beter een boterham met kipfilet of dergelijke...

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
          Sultana volgens mij kan je wel schrappen, veel te veel suikers. Beter een boterham met kipfilet of dergelijke...
          Wat pak jij bijvoorbeeld als tussendoortje buiten je broodmaaltijden om? Of wat kun je als "goede" tussendoortje gebruiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X