Hi guys,
ik heet Abasin mijn vrienden en collega's hier in Londen noemen mij Abs(wel een leuke nickname)
ik train al jaren ben altijd met sport bezig geweest, niet altijd serieus in het begin begonnen met veel hardlopen en trainen met mijn abroller P:
daarna heb ik een paar dumbells gekocht heel veel daarmee getraind.
tot ik op een dag mezelf in geschreven had bij een sportschool in het begin veel geprutst, tot ik een fitnesscoach had veel geleerd van hem.
Ik heb over de jaren veel geleerd vooral door de info hier op bodynet.
maar ik heb nooit mijn ideale physique bereikt het ligt niet aan mijn training maar aan mijn voeding.
qua spiermassa zit ik wel goed maar ik wil nu een sixpack hebben om mijn naam waar te maken, dus ik ga cutten.
Ik heb de stickies weer gelezen, briljante stuk text geschreven door Falstyr.
oke ik weet wat ik nu moet doen een voedingschema maken.
ik heb berekent hoeveel kcal ik moet eten which is 2000
ik ben zover gekomen:
2000 ckal
Eiwit: 246x4= 984
Vet 60x 9= 540
Koolhydraten 125x4=500
totaal: 2024
oke moet ik nu gewoon een lijst van voedsel samenstellen om op de bovenste getallen uit te komen.
any tips and advice ??
ik ga na mijn werk naar een supermarkt en dan ga ik boodschappen doen.
ik vind de supermarkten een beetje raar je hebt geen albert hein ofzo hier.
anyways wat zijn goede producten om te kopen uiteraard ga ik zelf checken welke merk het beste is etc....
ik heet Abasin mijn vrienden en collega's hier in Londen noemen mij Abs(wel een leuke nickname)
ik train al jaren ben altijd met sport bezig geweest, niet altijd serieus in het begin begonnen met veel hardlopen en trainen met mijn abroller P:
daarna heb ik een paar dumbells gekocht heel veel daarmee getraind.
tot ik op een dag mezelf in geschreven had bij een sportschool in het begin veel geprutst, tot ik een fitnesscoach had veel geleerd van hem.
Ik heb over de jaren veel geleerd vooral door de info hier op bodynet.
maar ik heb nooit mijn ideale physique bereikt het ligt niet aan mijn training maar aan mijn voeding.
qua spiermassa zit ik wel goed maar ik wil nu een sixpack hebben om mijn naam waar te maken, dus ik ga cutten.
Ik heb de stickies weer gelezen, briljante stuk text geschreven door Falstyr.
oke ik weet wat ik nu moet doen een voedingschema maken.
ik heb berekent hoeveel kcal ik moet eten which is 2000
ik ben zover gekomen:
2000 ckal
Eiwit: 246x4= 984
Vet 60x 9= 540
Koolhydraten 125x4=500
totaal: 2024
oke moet ik nu gewoon een lijst van voedsel samenstellen om op de bovenste getallen uit te komen.
any tips and advice ??
ik ga na mijn werk naar een supermarkt en dan ga ik boodschappen doen.
ik vind de supermarkten een beetje raar je hebt geen albert hein ofzo hier.
anyways wat zijn goede producten om te kopen uiteraard ga ik zelf checken welke merk het beste is etc....
Comment