wrm ga je nou elke dag zuipen?
12 dagen zuipen
Collapse
X
-
Originally posted by nibor76nl View PostIk zou gewoon een paar pilsjes nemen.. 3 a 4 ofzo per dag..
Waarom moet je op vakantie gaan ZUIPEN!!!????I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Toxics in je lichaam komen als je gewend bent goed voor jezelf te zorgen (ik neem aan dat jij dat als sportman doet) extra hard aan. Dus ja, je zal vast wel weer herstellen, maar of dat echt gaat in de tijd die jij nu voor ogen hebt vraag ik mij af. Ik zou mijzelf goed afvragen of het het allemaal waard is.
Geniet van je vakantie!I don't need a gym.. Just a bench and some iron and i'll do fine at home
Comment
-
Ik snap persoonlijk ook niet waarom men op vakantie zo nodig moet zuipen maar ach, "vroeguh" toen ik nog rookte en ook weleens stevig dronk, dacht ik daar vast anders over.
Dit is een jonge gast, ooit komt de dag vast dat hij er anders over denkt, maar voor nu denk ik "ach...laat hem"."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
jonges jonges jonges en dames volgens mij hebben jullie ook allemaal toen jullie jonger waren een zuip vakantie gehad je moet men hun plezier hebben je kunt natuurlijk ook plezier hebben zonder drank maar god als al je maten zat zijn het mooiste moment is de volgende ochtend alles na praten ik gun die jongen plezier op zijn zuip vakantie en mag hij met een paar mooie verhalen terug gaan en het klopt soms dat je meer meiden nuchter hebt dan dronken ligt aan je persoonlijkheid ik vind het persoonlijk moeilijk om een persoonlijke relatie te ontwikkelen met meiden die ik niet of amper kent en drank helpt mij hier bijThere are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Originally posted by kabaffel View Postjonges jonges jonges en dames volgens mij hebben jullie ook allemaal toen jullie jonger waren een zuip vakantie gehad je moet men hun plezier hebben je kunt natuurlijk ook plezier hebben zonder drank maar god als al je maten zat zijn het mooiste moment is de volgende ochtend alles na praten ik gun die jongen plezier op zijn zuip vakantie en mag hij met een paar mooie verhalen terug gaan en het klopt soms dat je meer meiden nuchter hebt dan dronken ligt aan je persoonlijkheid ik vind het persoonlijk moeilijk om een persoonlijke relatie te ontwikkelen met meiden die ik niet of amper kent en drank helpt mij hier bij
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostVolgens mij zeggen mensen het voor zijn eigen bestwil
je haalt immers meer voldoening uit het bezichtigen van je eigen sixpack dan van 12 zuipnachten achterelkaar.
6-pak... Enig idee hoe onbereikbaar dat klinkt als je rond de 20% staat? Kijk, als je echt lichaam hebt ''dat je niet kwijt wilt'' kan ik me nog voorstellen. Maar nu voelt het meer als ''ik ben toch al vet, wat boeit dat beetje extra nou op lange termijn. Het duurt toch lang voordat ik er beetje goed uitzie, dan boeit het toch niet''.
Denk overigens misschien dat ik inderdaad sommige nachten wel wat rustiger ga doen. Leef als ik op vakantie ga al 3 maanden echt heel strict, en het dan verneuken is wel zonde.. Heb deze vakantie half jaar geleden met vrienden geboekt, en was toen beetje idee van '' non stop hard bier drinken en uitgaan''. Aangezien ik pas 7 weken geleden nu ofzo echt ben gestopt met drinken, voelt het toch beetje als ''verraad'' als ik nu weinig ga drinken. En JA, dat is voor hen echt minder leuk. Snappen jullie het dilemma een beetje? En trouwens, vind veel drinken op vakantie zelf ook gewoon wel leuk hoor Het is niet dat ik was gestopt met drinken omdat ik niet meer leuk vond ofzoLast edited by Viking18; 22-06-2011, 22:48.
Comment
-
Originally posted by Viking18 View PostMaar nu voelt het meer als ''ik ben toch al vet, wat boeit dat beetje extra nou op lange termijn. Het duurt toch lang voordat ik er beetje goed uitzie, dan boeit het toch niet''.
Als ik al zolang heb moeten werken om er zo uit te zien, wat ik nog steeds niet goed vind, dan ga ik het niet nog eens helemaal verpesten waardoor ik mijn flow kwijt ben.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment