12 dagen zuipen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viranelly View Post
    Bij mij is dat gevoel totaal anders:

Als ik al zolang heb moeten werken om er zo uit te zien, wat ik nog steeds niet goed vind, dan ga ik het niet nog eens helemaal verpesten waardoor ik mijn flow kwijt ben.
    Klopt.. als je 12 dagen heel anders leef dan normaal loop je de kans dat het opstarten lastig word zodra je terug ben..

Als ik 2 weken niet let op mijn huidige levensstijl kost het mij veel moeite om weer in de juiste FLOW te komen..

Comment

plus dat je je gewoon slecht gaat voelen van zoveel drank in zo weinig tijd

Comment

Je zou ook gewoon om de dag kunnen drinken bijv. Scheelt je de helft van de kcals, en de helft van het brak zijn en het geld (goh, go figure)
        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

En de dag na dat je nie heb gedronken lekker de gym induiken, alstie aanwezig is tenminste.

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
            Waaauwww dat is een lange zin
            En dat allemaal zonder komma!!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Mijn god, maak gewoon een keuze.
              Of onbezorgd van je vakantie genieten, en doen wat je wil. Maar dan achteraf niet lopen huilen dat je fysiek achteruit is gegaan.
              Of gewoon rekening houden met je voeding en drank gebruik.
              Als je zonder moeite ervoor te doen een goddelijk figuur kreeg, had iedereen hier wel een fysiek waarover die tevreden was.

Originally posted by Viranelly View Post
              Volgens mij zeggen mensen het voor zijn eigen bestwil

je haalt immers meer voldoening uit het bezichtigen van je eigen sixpack dan van 12 zuipnachten achterelkaar.
              Dat heb ik ook, tot op zekere hoogte. Ik heb ook wel eens dat ik gewoon vies ben van de achteruitgang/te weinig vooruitgang, waardoor ik er extra hard tegenaan kan gaan.

Comment

Enige reden waarom ik dit topic opende was omdat ik benieuwd was hoe erg je achteruit kan gaan in 12 dagen, that's all.

Comment

ga gewoon op vakantie en zie hoe het gaat. doe waar je zin in hebt op dat moment, als je wil zuipen maar het niet mag van jezelf heb je een kut avond, als je zuipt maar het niet mag van jezelf heb je ook een kutavond dus bekijk gewoon per dag wat je wil en maak je niet zo druk.

alles wat er bij komt kan er ook weer af

Comment

Zo vaak gedaan in het verleden in de vakantie, is kwestie van paar weken en ben je gewoon weer terug bij af ik zou me er niet druk over maken in je vakantie de wereld vergaat niet als je weer wat aankomt en wat er snel aanzit gaat er ook weer snel af.

Enjoy!
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

waarom moet je nou persee 12 dagen lang gaan zuipen? je bent niet verplicht, je bent ook niet stoer als je drinkt.
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

en hoe zit het met het spierverlies? Ik ben nu in 0,75 jaar van 69 kilo naar 77 kilo gegaan. Sta op dit moment rond 10/11% vet, iig duidelijk sixpack zichtbaar. Ik ga straks 11 dagen turkije, voor een beetje vet extra ben ik niet bang, eerder voor verlies in spier en kracht, of is dit niet zo heel veel bij elke avond 8-10 biertjes?
                        Last edited by 2705; 23-06-2011, 17:51.

Comment

Haha ik kan je dit vertellen, meer dan een week is to much!
                          Je gaat so ie so 4 a 5 kg spiermassa kwijt raken.
                          Slecht eten + slecht slapen + alcohol + niet trainen = mega catabol

Comment

Ik ga 2 weken weg

Weinig slaap + niet trainen + alcohol + drug + slechte voeding = veel sex

Comment

veel sex=hogere testeron=meer spiergroei

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
                                Ik ga 2 weken weg

Weinig slaap + niet trainen + alcohol + drug + slechte voeding = veel sex
                                Weinig slaap + niet trainen + alcohol + drug + slechte voeding = belabberd in bed
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X