Goedemiddag,
Het welbekende probleem buikvet! (In principe heb ik nergens vet, alleen rond mijn buik/middel)
Ik ben 21 jaar en heb een slank postuur.
Ik zal even vertellen hoe mijn week eruit ziet:
Ik heb een kantoorbaan en zit dus 5 dagen per week op een bureaustoel dik te worden, hierbij train ik 3/4 dagen per week (kracht).
Ik eet 's ochtends 1 bruine boterham.
's middags 4/8 bruine boterhammen.
's avonds aardappels/ vlees en groente.
Overdag drink ik op me werk water/limonade.
Thuis drink ik vaak dubbel fris etc.
Het weekend zondig ik helaas wel vaak biefstuk/stokbrood/sla - pizza (dat soort dingen).
Ik doe voor de rest niet aan whey shakes etc. (omdat ik het idee heb dat ik hier het buikje van heb gekregen)
Het weekend zondig ik helaas wel vaak biefstuk/stokbrood/sla - pizza (dat soort dingen).
Nu heb ik het idee dat ik niet echt ongezond eet en ook genoeg beweeg.. Kan iemand mij tips geven om het buikvet toch weg te krijgen?
Ik weet dat hier een lange periode overheen gaat maar dat maakt mij niet uit
Iemand die van mij kan vertellen hoe ik bijvoorbeeld mijn eetpatroon kan aanpassen hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
Het welbekende probleem buikvet! (In principe heb ik nergens vet, alleen rond mijn buik/middel)
Ik ben 21 jaar en heb een slank postuur.
Ik zal even vertellen hoe mijn week eruit ziet:
Ik heb een kantoorbaan en zit dus 5 dagen per week op een bureaustoel dik te worden, hierbij train ik 3/4 dagen per week (kracht).
Ik eet 's ochtends 1 bruine boterham.
's middags 4/8 bruine boterhammen.
's avonds aardappels/ vlees en groente.
Overdag drink ik op me werk water/limonade.
Thuis drink ik vaak dubbel fris etc.
Ik doe voor de rest niet aan whey shakes etc. (omdat ik het idee heb dat ik hier het buikje van heb gekregen)
Nu heb ik het idee dat ik niet echt ongezond eet en ook genoeg beweeg.. Kan iemand mij tips geven om het buikvet toch weg te krijgen?
Ik weet dat hier een lange periode overheen gaat maar dat maakt mij niet uit
Iemand die van mij kan vertellen hoe ik bijvoorbeeld mijn eetpatroon kan aanpassen hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
Comment