Buikvet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kans is ook nog aanwezig dat de TS een weightgainer en een wheyshake door elkaar haalt.

Comment

Ja ik strompel meestal wel de deur uit na de benentraining en kan m'n armen niet meer strekken na de triceps training dus ik neem dat ik wel goed zit Ben flink aant bulken dus was vet maakt toch niet uit Ga volgend jaar wel weer een keer cutten Eerst even wat kilotjes pakken
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

edit kon niks meer toevoegen
        Last edited by yvesb; 29-06-2011, 21:36.

Comment

Ik durf bijna met 100% zekerheid te zeggen dat 3.5x je lichaamsgewicht aan eiwit zorgt voor bergen gluconeogenese. Zelfs als je traint als een schizofrene zilverrug gorilla op de tren.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Ik durf bijna met 100% zekerheid te zeggen dat 3.5x je lichaamsgewicht aan eiwit zorgt voor bergen gluconeogenese. Zelfs als je traint als een schizofrene zilverrug gorilla op de tren.
            Hoe doe jij dat dan met een ketogeen dieet? Hoog in eiwitten?

Comment

Bevatten die "kh" uit eiwitten ook evenveel kcal? Want ze zeggen in de cut extra eiwitten en minder in koolhydraten, maar dan zouden die extra eiwitten toch omgezet worden naar kh of zie ik eht verkeerd?

Ik ben hier ook maar om te leren

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Dat valt wel mee 3,5 gr per kilo bw. Als daar al wat van overblijft wat wordt omgezet naar KH dan is dat zeer weinig.
                Maar ik ga er dan wel vanuit dat je echt kapot gaat elke training he.
                Dus na benentraining zak je bij elke stap door je knietjes, na schouder training kan je je armen niet meer optillen en voor elke training verder, na de oefenignen van de spiergroep kan je de spieren niet meer aanspannen zo vol en kapot zijn ze.
                Alleen dan heb je een flink verhoogde eiwit behoefte, anders niet.
                Och ....zo train ik altijd.......fluitje van een gulden

Comment

Waauw, ik snap niet dat jullie dit niet snappen. Kevster zegt gewoon : eiwitten zijn gewoon ook kcal (4 per gram toch?) en als je teveel kcal eet kom je gewoon aan of dit nou uit limonade, pasta of broccoli komt

Comment

Ja, dat snappen we en wisten we al en dat had je waarschijnlijk wel gezien als je het hele topic had gelezen.

Maargoed ik zou echt graag antwoord willen op mijn vraag

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                      Bevatten die "kh" uit eiwitten ook evenveel kcal? Want ze zeggen in de cut extra eiwitten en minder in koolhydraten, maar dan zouden die extra eiwitten toch omgezet worden naar kh of zie ik eht verkeerd?

Ik ben hier ook maar om te leren
                      Je zegt dat je het snapt, maar je snapt het niet...

Comment

Teveel eiwit is gewoon een overschot aan energie en dit word dus omgezet in vet, mits niet verbrand. Als je weet wat je behoefte is maakt die vraag van jou dus ook helemaal niks uit..

Comment

Hij zegt net dat er dan gluconeogenese plaatsvindt waardoor de EIWITTEN worden omgezet naar KOOLHYDRATEN dat wil dus zeggen ze nog NIET opgeslagen zijn als VET.
                          Nou is mijn vraag of EIWITTEN die omgezet zijn naar KOOLHYDRATEN de zelfde waarden bevatten als een "normale" KOOLHYDRAAT.

Doe nou niet alsof je alles weet en vooral niet zo bijdehand gaan lopen doen.

Comment

Haha, groot bekje

kh bevat ALTIJD 4 kcal per gram

*aangepast
                            Last edited by jantje91; 29-06-2011, 23:07.

Comment

KH bevat 4 kcal per gram

en ik heb nog altijd liever meer eiwit dan KH

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
                                Haha, groot bekje

kh bevat ALTIJD 7 kcal per gram
                                Sorry vriend maar je zet jezelf echt gruwelijk voorschut want kh bevat 4kcal per gram dus praat geen poep en ga slapen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X