Buikvet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Koolhydraat die al meteen een koolhydraat is of het later wordt van eiwit maakt niet uit denk ik.Maar bij cutten extra eiwit nemen en minder koolh is denk ik om de vetverbranding aan te moedigen ofsow....

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
      Haha, groot bekje

kh bevat ALTIJD 4 kcal per gram

*aangepast vet is 7
      En vet is 9 kcal per gram suckeerr... misschien toch eens wat meer lezen?

ALCOHOL is 7kcal per gram dumbass..
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

typ foutje zet je jezelf niet voorschut mee hoor. kijk naar zijn fysiek denk dat hij je wel aankan.

Comment

Originally posted by BlondSound View Post
          Koolhydraat die al meteen een koolhydraat is of het later wordt van eiwit maakt niet uit denk ik.Maar bij cutten extra eiwit nemen en minder koolh is denk ik om de vetverbranding aan te moedigen ofsow....
          Ja kijk daar hebben we het.. je denkt het..en daarvoor laten we dit dus aan de mensen over die er verstand van hebben en niet aan jantjes

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Haha, ik zet mezelf voor lul?

nou niet echt, het is 12 uur en ik ben meer even scherp als normaal dus dan maak je wel eens een foutje. Ik vraag me af waar jij die grote bek vandaag haalt je hebt nog niks bereikt in je leven

En ik hoef niks meer te lezen, al mijn tentamens sport gezondheid met dikke voldoendes afgesloten.. en nu met je grote bek maar gaan slapen want je hebt er geen reden toe lekker slapen kleine meid!
            Last edited by jantje91; 29-06-2011, 23:10.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              typ foutje zet je jezelf niet voorschut mee hoor. kijk naar zijn fysiek denk dat hij je wel aankan.
              typ foutje was het niet, zat er even naast en was te lui om het te googlen

welterusten mensen

Comment

Yoo houdoe

En talal, omdat hij me "aankan" geeft dat hem het recht zo de pias uit te hangen? Tot nu toe staat kennis toch boven sterk zijn

Comment

hahah zo laat nog een bodynet fight.

jongens laat elkaar even in zijn waarde..
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Haha, ik zet mezelf voor lul?

nou niet echt, het is 12 uur en ik ben meer even scherp als normaal dus dan maak je wel eens een foutje. Ik vraag me af waar jij die grote bek vandaag haalt je hebt nog niks bereikt in je leven

En ik hoef niks meer te lezen, al mijn tentamens sport gezondheid met dikke voldoendes afgesloten.. en nu met je grote bek maar gaan slapen want je hebt er geen reden toe lekker slapen kleine meid!
                    3 keer een typfout in a row? Lijkt me sterk en in je andere post geef spreek je jezelf nogal hard tegen vriend.

Wie zegt dat ik nog niks heb bereikt in mijn leven? Ken je me? Nee en dat is maar goed ook.
                    Maar goed.. verder ben je geen aandacht waard slaap lekker

Comment

typ foutje was het niet, zat er even naast en was te lui om het te googlen

welterusten mensen
                      wauw...

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                        Yoo houdoe

En talal, omdat hij me "aankan" geeft dat hem het recht zo de pias uit te hangen? Tot nu toe staat kennis toch boven sterk zijn
                        Ik vind je nu al vervelend, je spreekt nog meer als ik.

@Topic: Ik zeg dus inderdaad dat eiwitten die niet gebruikt worden als bouwstof omgezet worden naar koolhydraten.

Stel ik heb bijvoorbeeld 150gr eiwitten nodig om stikstofbalans te behouden. Wat betekend dat er geen aminozuren voor andere doeleinden gebruikt worden dan als bouwstenen. De ideaalste situatie dus. Ik eet daar bij 200gr eiwitten en 200gr koolhydraten. 50gr eiwitten teveel dus. Het lichaam zal dit overschot verbouwen naar glucose en opslaan als vet/glycogeen, net zoals gewone doodnormale suiker. Dit is ook de reden dat eiwitten je insuline ook licht triggeren. Het komt er uiteindelijk dus, kort door de bocht gezegd, op neer dat je eigenlijk gewoon 150gr eiwitten binnen krijgt en 250gr koolhydraten. Daarom ben ik ook zo'n tegenstander van shitloads aan eiwitten.

Ik zit tijdens mijn keto altijd onder de 200gr eiwitten, heb echter nooit mijn stikstofbalans gemeten maar weet bijna zeker dat deze nabij 0 is. Teveel eiwitten is gewoon overkill en jezelf voor het lapje houden als je het mij vraagt. Je kunt natuurlijk beter dietary eiwitten (van voedsel) verbranden als energie dan spieramino's, dat dan weer wel. Maar ideaal is het niet.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Bedankt Kevster, dat zeg ik!

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                            Ik vind je nu al vervelend, je spreekt nog meer als ik.

@Topic: Ik zeg dus inderdaad dat eiwitten die niet gebruikt worden als bouwstof omgezet worden naar koolhydraten.

Stel ik heb bijvoorbeeld 150gr eiwitten nodig om stikstofbalans te behouden. Wat betekend dat er geen aminozuren voor andere doeleinden gebruikt worden dan als bouwstenen. De ideaalste situatie dus. Ik eet daar bij 200gr eiwitten en 200gr koolhydraten. 50gr eiwitten teveel dus. Het lichaam zal dit overschot verbouwen naar glucose en opslaan als vet/glycogeen, net zoals gewone doodnormale suiker. Dit is ook de reden dat eiwitten je insuline ook licht triggeren. Het komt er uiteindelijk dus, kort door de bocht gezegd, op neer dat je eigenlijk gewoon 150gr eiwitten binnen krijgt en 250gr koolhydraten. Daarom ben ik ook zo'n tegenstander van shitloads aan eiwitten.

Ik zit tijdens mijn keto altijd onder de 200gr eiwitten, heb echter nooit mijn stikstofbalans gemeten maar weet bijna zeker dat deze nabij 0 is. Teveel eiwitten is gewoon overkill en jezelf voor het lapje houden als je het mij vraagt. Je kunt natuurlijk beter dietary eiwitten (van voedsel) verbranden als energie dan spieramino's, dat dan weer wel. Maar ideaal is het niet.
                            Duidelijk, maar hoe in the hell kom jij dan aan je kcal?

Comment

Thanks Kevster dat is dan duidelijk..mij zal je niet meer horen..dankje
                              Leuk dat je me vervelend vind

En nee jantje dat zei je dus niet en ging jij niet slapen?

Comment

Teveel eiwit is gewoon een overschot aan energie en dit word dus omgezet in vet, mits niet verbrand. Als je weet wat je behoefte is maakt die vraag van jou dus ook helemaal niks uit..
                                waauw alweer...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X