dramatische onder onderhoud

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tuner1346 View Post
    yep, in een relatie moet je eerlijk zijn en de waarheid durven zeggen, moet ik eens leren ;-)
    Zo is dat.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Bij mijn vriendin thuis ligt de halve vooraadkast vol met mijn eten.
      Rijst, kip, kwark, pot whey en noem het allemaal maar op.
      Gewoon rustig aan opbouwe ;-)

Comment

Ik woon samen, en mijn vriendin en ik eten wel samen, maar eigenlijk nooit hetzelfde haha. Ideaal, moet kunnen in een goede relatie.
        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Als ik naar mn vriendin ga, neem ik gewoon bakjes rijst mee en shakes. Die moeder haalt dan gewoon havermout en yoghurt in huis. En het avondeten is junk. Maar dan kom je wle aan je maaltijden gewoon.
          Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by Boydgw View Post
            Bij mijn vriendin thuis ligt de halve vooraadkast vol met mijn eten.
            Rijst, kip, kwark, pot whey en noem het allemaal maar op.
            Gewoon rustig aan opbouwe ;-)
            als ik dat doe gaat haar broer ermee lopen :s
            Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Originally posted by Destron View Post
              Zelf woon ik ook niet met mijn vriendin samen.

Maar mijn schoonmoeder kookt iedere avond appart voor mij kip met rijst, haalt ze kwark, nootjes, brinta, melk en mag ik ook smiddags koken.

De ideale schoonmoeder heb ik dus
              is je schoonmoeder nog single? klinkt perfect voor mij :P
              Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
              Doel eind 2015: 100kg
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                is je schoonmoeder nog single? klinkt perfect voor mij :P
                Haha nee, ik denk ik niet dat je er warm voor zou lopen.

Comment

als ik dat doe gaat haar broer ermee lopen :s
                  Haha ja dat ken ik ook, laatst was mijn kipfilet voor mee naar mijn werk door haar broer gejat, en het was zondag dus kon ook geen nieuwe halen...

Comment

spreek erover ,je hebt haar niet bedrogen ofsow,leg het uit,en elke meid wilt liever een strakke vent ,dan vette koe ''sorry''

Comment

Originally posted by sunamila View Post
                      spreek erover ,je hebt haar niet bedrogen ofsow,leg het uit,en elke meid wilt liever een strakke vent ,dan vette koe ''sorry''
                      kwas een hele vette koe, nu vele minder ;-)
                      maar mijn vriendin heeft ook overgewicht niet extreem veel maar toch wel wat maar kan ze maar niet overtuigen om een goede eetpatroon aan te nemen, stoort me wel enorm...

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                        ps als je onder onderhoud eet, is het onmogelijk dat je vet% stijgt. PUNT
                        Sorry dat ik ga mierenneuken, maar ik begrijp dit stukje niet. Ik dacht altijd dat het zo was dat het aantal kcalorieën bepalend is voor of je aankomt of afvalt. Waar die kcalorieën vandaan komen bepalen vervolgens of je spier/vet afvalt/aankomt.. Dacht ik in elk geval. Stel, je onderhoud is 2600kcal per dag, als je dan 2300kcal zou eten, puur aan suikers, dus gewoon 575 gram suiker per dag, en verder niks. Zou je vetpercentage dan niet stijgen?

Ik ging er vanuit dat je dan lichtelijk afvalt omdat je onder onderhoud eet, maar dat je minder spiermassa gaat krijgen en meer vetmassa. Stel je had 12% vet op 80 kilo, dan zul je na een tijd 75kg zijn met een veel hoger vetpercentage (je spiermassa neemt af en je vetmassa neemt toe). Kun je dit misschien uitleggen? Sorry als dit te ver offtopic gaat maar ik vind het erg interessant .

Comment

Pak een shake mee?
                          BP: 1x 120
                          DL: 2x 100
                          SQ: 8x 90

Comment

kwas een hele vette koe, nu vele minder ;-)
                            maar mijn vriendin heeft ook overgewicht niet extreem veel maar toch wel wat maar kan ze maar niet overtuigen om een goede eetpatroon aan te nemen, stoort me wel enorm...
                            http://www.youtube.com/watch?v=b8iKgIOwV2c

Maar effe serieus: niet iedereen heeft behoefte aan goed trainen etc. En dan is het ook weer de kunst om dat te respecteren, want zij doen het ook bij jou.

En rens: binnen het redelijke neemt je vet% af. Er zijn altijd voorbeelden die zich tussen de regeltjes door weten te wringen.
                            Last edited by scoobydoo; 20-09-2011, 11:57.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                              Maar effe serieus: niet iedereen heeft behoefte aan goed trainen etc. En dan is het ook weer de kunst om dat te respecteren, want zij doen het ook bij jou.
                              Wijze woorden dit. Het kan voor jou lastig zijn hier begrip voor op te brengen, omdat het in strijd is waar jij zoveel mee bezig bent. Maar je moet dit wel hebben, anders ben je net als al die mensen die tegen ons bitchen omdat wij wel trainen en zo op onze voeding letten.
                              BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                                http://www.youtube.com/watch?v=b8iKgIOwV2c

En rens: binnen het redelijke neemt je vet% af. Er zijn altijd voorbeelden die zich tussen de regeltjes door weten te wringen.
                                Originally posted by cage View Post
                                Wijze woorden dit. Het kan voor jou lastig zijn hier begrip voor op te brengen, omdat het in strijd is waar jij zoveel mee bezig bent. Maar je moet dit wel hebben, anders ben je net als al die mensen die tegen ons bitchen omdat wij wel trainen en zo op onze voeding letten.

stel het eens anders, ben jarenlang moddevet geweest nu begin ik een goed mannelijk lichaam te krijgen en wil snel van al dat vet af, alhoewel dat heeft tijd nodig... ik heb aanvaard dat puur vet verliezen een kwestie vna tijd is en geduld met zich meebrengt dus als ik op een week 0.5 % vet kwijt ben en int weeken 2 a 3 % bijkom, is dat een laagtepunt :s

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X