koffie tijdens middagmaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• koffie tijdens middagmaal

Mijn dokter heeft onlangs gezegt dat als ik koffie/expresso dirnk tijdens de middag bij de boterhammen ik over dag meer honger zou hebben en trek in eten.

Nu ik heb eigenlijk altijd honger of zin om te eten en om na de middag goed gevuld te zijn zowel bij de cut als de bulk drink ik tijdens mijn maan koffie of expresso ertussendoor... nu is de vraag klopt dit fenomeen of is dit broodje larie ?
    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

koffie (zwart zonder suiker) is goed tijdens de cut omdat dit caffeine bevat en je zo helpt iets meer te verbranden... dat je er meer honger van zou krijgen heb ik nog nooit gehoord, ik denk eerder dat caffeine honger stillend werkt...
    Pain is just weakness leaving the body...

Comment

dat je altijd honger hebt licht echt niet aan de koffie.
      denk eerder dat je verkeerd en te weinig eet.
      hoe eet je? ik merk dat als ik hoog in eiwitten en vetten zit ik ook altijd trek heb terwijl als ik wat van het eiwit en vetten vervang door koolydraten ik dit niet heb.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

250 carbs/ dag in een cut.
        2800 kcal

Comment

Bij mij stilt het de honger juist!
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ik heb altijd minder honger na koffie.
            Train hard or go hormone

Comment

ja tot 1.5 2 u erna wel, maar s'avonds is de eetlust dan het grootste mss ook omdat ik maar 3 a 4 keren/ dag eet ipv 6 a 8.
              ps: koffie drink ik met een sheutje magere melk en aspartaan of stevia

Comment

Vraag je dokter eens naar zijn redenering, dit lijkt van geen kant te kloppen.
                'Half men, half animal, all dead!'

Comment

hij heeft dit gezegt.

Comment

Ik krijg ook niet honger van koffie. Ik moet er wel altijd van schijten.. maar daar vroeg je niet om zeker?

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                      Bij mij stilt het de honger juist!

Bij mij precies het zelfde

Comment

Ik krijg zelf ook altijd meer honger van koffie.
                        Toevallig zag ik laatst uitleg hierover op tv.
                        Het schijnt dat je maag ontspant waardoor je een hongergevoel kan krijgen.

Dat geldt (duidelijk) niet voor iedereen.
                        Maar sommigen mensen hebben dan de neiging om te blijven eten.
                        Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

Ik denk dat de als cafeïne uitgewerkt is je iets mist, en dat je daarom denkt dat je honger hebt.

Comment

@ maag ontspannen
                            Doet het ook met je darmen, zie daar de stoelgang vooruitgaan. Nicotine doet hetzelfde.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Toph View Post
                              Ik heb altijd minder honger na koffie.
                              Logisch toch, het is een stimulant. Niet dat ik jou dat moet uitleggen.

Doet het ook met je darmen, zie daar de stoelgang vooruitgaan
                              Sinds wanneer valt een gestimuleerde darmperistaltiek onder ontspannen van de darmen?

Mijn dokter heeft onlangs gezegt dat als ik koffie/expresso dirnk tijdens de middag bij de boterhammen ik over dag meer honger zou hebben en trek in eten.
                              imho gewoon larie. Stimulerende middelen remmen over het algemeen juist de eetlust.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X