Vetmeting gedaan, wat vinden jullie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetmeting gedaan, wat vinden jullie

Ben vandaag naar de gym geweest en heb gevraagd of ze een vetmeting wouden doen. Dit is wel gedaan met een weegschaal (Tanita Lichaamsvetmeter) en mechien niet de beste methoden maar goed. En vroeg me af wat jullie vinden.

Zal hier onder even de resultaten neerzetten.

Gewicht: 73.7 Kg
    Vetpercentage: 16.3%
    Vetmassa: 12 Kg
    Vetvrije massa: 61.7 Kg
    Spiermassa: 58.6 Kg
    Lichaamsvocht: 43.5 Kg
    Lichaamsvocht: 59%
    Botmassa: 3.1 Kg
    BMR: 7565 KJ
    1808 Kcal
    Metabolische leeftijd: 21
    Viscerale vetwaarden: 4
    BMI: 24.6
    Ideaal gewicht: 65.8 Kg
    Mate van overgewicht: 12%

Dit is wat er op me papietje stond.

met een weegschaal is het niet nauwkeurig

Comment

Dat is me ook verteld en heb het ook gelezen maar had geen keus vandaar.

Comment

vraag bij je huisarts voor een huidplooi meting, of koop zo'n ding op het internet.

Comment

Hier valt weinig over te zeggen. Doe een goede meting als je echt zinnige opmerkingen wilt... dit is namelijk vrij nutteloos.

Comment

Negeer in ieder geval dat "ideale gewicht" van 65.8 kilogram, dat is BS.

16.3% geeft aan dat je ongeveer gemiddeld bent, 17% is gemiddeld voor mannen dacht ik.
            Des te meer spieren je kweekt, des te beter je eruit zult zien. Wat wil je eigenlijk horen van ons?
            Laissez Faire

Comment

Van dat ideal gewicht trok ik me ook niks van aan zou niet eens zo licht willen worden. Het ging mij er om of dit een beetje goede waardes waren waar ik wat mee kon wil me nu meer op spiermassa gaan consentreren.

Comment

Originally posted by Sander7 View Post
                Van dat ideal gewicht trok ik me ook niks van aan zou niet eens zo licht willen worden. Het ging mij er om of dit een beetje goede waardes waren waar ik wat mee kon wil me nu meer op spiermassa gaan consentreren.

Ja, cleanbulk kan prima. Dan win je spiermassa maar blijft je vp ongeveer gelijk. Succes ermee en veel plezier.
                Laissez Faire

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X