Visceraal vet krijg je vaak pas als je boven de 15% gaat zitten, behalve als je een aparte aanleg hebt.
visceraal vet
Collapse
X
-
Originally posted by blue_eye View Postmaar zou wel willen weten waarom ik een bolle buik heb terwijl mijn vet% niet eens zo hoog is."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by blue_eye View PostHeb die vacuum stomach eens opgezocht. Daar zeggen ze dat je moet uitademen dan je buik intrekken en proberen je navel naar je ruggengraat te duwen en zo lang mogelijk houden. Is dit juist? Want heb een site gevonden waar je eerst moet beginnen met 20 sec 3 sets, dan 40 sec 3 sets en dan 60 sec 3 sets.
Ik weet niet of het aan mij ligt maar als ik uitadem, kan ik geen 60 seconden meer mijn buik ingetrokken houden?
Doe dit voor paar dagen. Die 60seconde is na paar weken en dan kan je ook in ademen en uitademen doordat je de oefening onder de knie hebt. Maar begin met 10seconde.
Comment
-
Originally posted by blue_eye View PostNee, vet komt niet zo maar van 's morgens op 's avonds, maar wat ik wil zeggen is dat ik altijd wel een dikke buik heb als ik mijn buik niet intrek of mijn buikspieren niet opspan. Het is over heel mijn buik.
Als ik uitadem dan heb ik een buik zoals die dikke buiken van Afrika. Alleen zie je nog wel de aftekening van mijn buikspieren een beetje. Als ik mijn buik intrek en mijn buikspieren opspan dan zie je mijn bovenste 4 buikspieren echt goed. Dan zie je 4 degelijke blokken en de onderste komen dan licht door.
Als ik nu naar die buiken van die kindjes in Afrika zie, zij hebben niet echt veel vet en dan bedoel ik dus de dikte van de huid (direct onderliggend vet zeg maar). Maar ze hebben wel een dikke buik. Ik veronderstel dat zij niet een dikke buik hebben van regelmatig te bulken of veel te eten.
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by blue_eye View Post
Als ik uitadem dan heb ik een buik zoals die dikke buiken van Afrika. Alleen zie je nog wel de aftekening van mijn buikspieren een beetje..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Wat een topic weer Volgens mij zit het zo:
Als jij de spanning van je buikspieren afhaalt dan zakt de abdominale druk en zakken je organen uit en komt je diafragma iets naar beneden. Als je je buikspieren spant verhoog je de abdominale druk en liggen de organen iets hoger. Iedereen kan de spanning van zijn buikspieren afhalen en zo die zwangere buik creëren, heeft niets met visceraal vet te maken. Dit heeft echt te maken met halve kennis en doorslaan in je ideeën.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Toph View PostWat een topic weer Volgens mij zit het zo:
Als jij de spanning van je buikspieren afhaalt dan zakt de abdominale druk en zakken je organen uit en komt je diafragma iets naar beneden. Als je je buikspieren spant verhoog je de abdominale druk en liggen de organen iets hoger. Iedereen kan de spanning van zijn buikspieren afhalen en zo die zwangere buik creëren, heeft niets met visceraal vet te maken. Dit heeft echt te maken met halve kennis en doorslaan in je ideeën.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostZorgen dat je je vet% verlaagd, dat inwendige vet is een probleem voor je gezondheid en het word naarmate je ouder word steeds hardnekkiger, ik blijf om die reden ook altijd laag in me vet%.
Hoe laag blijf jij in vet% dan? Ik probeer nooit boven de 13-14% te komen, maar ik veronderstel dat je dit al redelijk hoog vindt?Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
-
Originally posted by Falstyr View Postheel diep prikken
OP heb je vroeger veel bier/alcohol gedronken? Krijg je ook gemakkelijk een uitgezette buik van ondanks laag vet%. En dat gaat dus nooit meer weg om de 1 of andere reden.
Wel, dronk ik vroeger (lees van 17 jaar tot 22 jaar) elke dag liters melk weg. Was altijd halfvolle melk of magere melk. En met liters bedoel ik dan 4-5 liter per dag. Nu heb ik dit ook geminderd sinds een 2 tal jaar naar een halve liter magere melk per dag.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postheel diep prikken
OP heb je vroeger veel bier/alcohol gedronken? Krijg je ook gemakkelijk een uitgezette buik van ondanks laag vet%. En dat gaat dus nooit meer weg om de 1 of andere reden.
@ TS: Ik zit op hetzelfde VP ongeveer en ik kan het ook. Voelt overigens wel vervelend altijd als je dat doet.Train hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment