binnen vet verbranden zonder fitness aparaten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• binnen vet verbranden zonder fitness aparaten

Hey mensen , ik ben hier nieuw . Kan zijn dat ik dit in de verkeerde sectie plaatst. Als dat zo is sorry ervoor.

Mijn vraag is het volgende buiten is het hier enorm slecht weer , wil eigenlijk gaan hardlopen om vet te verbranden maar heb eigenlijk niet de behoefte om naar buiten te gaan, in de zomer maakt het me niet uit die regen maar nu...

nu heb ik eens een filmpje gezien van shoalin monken die staand mediteren een half uur met een schoteltje water op hun hoofd en ze zakken dan best ver door hun knieën, ik heb het een half uurtje gedaan , ik kwam niet zo dicht bij de grond als hun door hun knieën kunnen buigen , en ik plaats ook geen schoteltje water op mijn hoofd . maar voel me beenspieren nu wel goed branden. het is hier koud binnen , heb de verwarming na me werk nog niet aangedaan , het is 15 graden maar ik voel me ok . heb al wel honger , al een tijd . heb wel veel water gedronken met whey poeder ook.
    Cardio is het niet , maar ik vermoed dat ik zo wel redelijk wat vet verbrand. klopt dat ?

-Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

Schrijf je in bij een sportschool joh. Daarmee verbrand je veel meer vet dan met hardlopen en een schoteltje op je kop zetten.

Comment

Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          Super!

Comment

Sure hiit workouts.
            Burpees moutainclimbers jumpingjacks etc
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by jxh0101 View Post

Comment

Bij kickboks moesten we altijd rennnen op ons plaats.. Maybe an option?

Comment

Touwtje springen, verband je nog veel meer vet mee dan met rondjes joggen

Comment

het hele huis elke dag 10x schoonmaken!
                    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

fappen ?
                      Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

t is simpel. wil je vet verbranden , eet minder kcal dan je lichaam nodig heeft, eet meer kcal als je wilt aankomen. Touwtje springen is een goede manier van cardio voor binnen , die dingen kosten niks .
                        lees de stickys
                        ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X